Joo, elikkä hakusessa olis joku liike, joka myy NHL-fanituotteita. Itse etsin varsinkin Steven Stamkos t-paitaa (logo edessä, numero & nimi takana. Löytyykö Suomesta semmoisia kauppoja, jotka jotain erityisesti Tampa Bay Lightning-fanituotteita...?
Fanituotteita Suomesta?
2
388
Vastaukset
- stamkos fan
minäkin olen hakenut stamkosin paitaa ja lightingin harjoitus paitaa fani kaupoista
mutta ei ole löytynyt ja jos sinulle kelpaa kanadasta budgetsportista saa aitoja halvalla itse tilasin tampa bay lightingin vieras paidan satasella kulut mukaan otettuna ja toimitus n 2 kk. nhl shopissa taas on kallista onnea vaan yrityksiin toivottavasti autoin edes vähän. muuten kannattaa lukea minun kirjoittama keskustelu "steven stamkos" (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309