olen nainen tampereelta ja haluaisin kokeilla kinkyä? mistä löytää miehiä, jotka pitävät kinkystä?:D
mistä kinkyä?
15
1850
Vastaukset
- tuumailija.
Mitä tarkoitat kinkyllä?
- tre_girlvain
jos et kerta tiedä mitä kinky on , niin varmaankaan et tunne miehiä jotka kinkystä pitää.
- biman
Riippuu siitä mikä sinulle on kinkyä? Minulle sitominen, pissaaminen ja niin edelleen...
- tre_girlvain
biman kirjoitti:
Riippuu siitä mikä sinulle on kinkyä? Minulle sitominen, pissaaminen ja niin edelleen...
Pissalla käyn monta kertaa päivässä, joskus kun kylmettyy niin aika usein pitää käydä.
- Kinky_fin
Saattaa olla että olet jonkin verran postia saanut...:)
Kinkyily on älyttömän kivaa ja kun sen voi suolata vielä niin monella eri mausteella.
Täälläpä olisi 45v mies, alan suuri harrastaja tarjolla.
T. Hanski- Tietämätön vaan
Kertokaa jo nyt sa'atana suoraan ja selvästi et mitä vit'tua tuo koko kinky tarkoittaa!
- tre_girlvain
Tietämätön vaan kirjoitti:
Kertokaa jo nyt sa'atana suoraan ja selvästi et mitä vit'tua tuo koko kinky tarkoittaa!
Kinkyä jos ei ole kokenut, niin ei siinä ehkä selittelyt auta. Sitäpaitsi kinkyjä on monenlaisa
- miesmanboy
Haluatko alistaa vai alistua?
- tre_girlvain
Etupäässä haluan kinkyä.
- miesmanboy
tre_girlvain kirjoitti:
Etupäässä haluan kinkyä.
Vuokraa tai osta leffa!
- tuumailija.
Niin... tämän takia juurikin kysyin heti alkuun tuon mitä edellä on. Ja selvästihän tämä oli taas "näitä" aloituksia. Toki jo se, että ollaan novelli palstalla, ja tämä on kaukana novellista..
Häiriintynyt aloittaja, olkoonpa omillaan.- miesmanboy
Näin on...häiriintynyt aloittelija kyseessä.
Samaten tuo "Sysmä", joka kyselee muurahaisen kikkeli-purennasta. Ei voi muuhun päätelmään tulla.
- tre_girlvain
Kiitos, mutta ei ollut apua tästäkään vastauksesta. Pitäis tulla vastauksia sellaisilta miehiltä jotka kinkyistä pitävät.
- Makin88
No laitappa viestiä niin keskustellaan asiasta.
makin@yours.com
terv. Tumma 189-90, 24v mies - tre_girlvain
No eipä taida suakaan kiinosta kinky, kun tulee viestit bumerangina takaisin. Pukkaa vaan Non-Delivery Report/Receipt (NDR).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244