En tiedä mikä koiraani vaivaa kun se melkein aina puree minua ilman mitään syytä... Olen netistä yrittänyt löytää siihen syyn mutta ei löydy... Koira puree minua myös silloin kun yritän ottaa sitä syliin, se myös puree veljeäni sekä joskus äitiäni, isääni se ei pure eikä murise sille...Kerran syötin koiraani ja yhtäkkiä se puri minua! Ei murissut tai näyttänyt edes hampaita vaan suoraan puri! En ymmärrä sitä alkuunkaan. Haluaisin nyt vain tietää miksi ??!
Koira puree
3
126
Vastaukset
- syynä kipu?
Oletko varma ettei koirasi pure kivun vuoksi. Ystäväni koira alkoi purra ilman näkyvää syytä . Vietiin el.lekurille joka passitti koiriin erikoistuneelle fysioterapeutille. Koiralla oli niska ja melkein koko selkä aivan jumissa ja puri kun esim. nostettiin autoon,syliin jne tai syödessä taivutti päätä alaspäin. Kävi useamman kerran hieronnassa,sai akupunktiota yms ja on tänäpäivänä elämänsä kunnossa eikä pure.
- Hmm...
aijaa ... kyl se välil inisee jos se esim. hyppää johokii,ja joskus ku otan sen sylii nii se inahtaa. Voihan tuo olla syynä
- järkipäähän
Veittekö lääkäriin koiran? Jos se oli syys se kipu niin hyvä. Jos ei niin sitten yhteyttä käytös kouluttajaan ja äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738