Olin siis kännykällä netissä ja vierailin yahoo.forum sivustolla, joka käsitteli suomalaistuneiden brittien elämää. siellä oli joku keskustelu kalenteri josta klikkasin yhtä päivämäirää, koska ajattelin siellä olevan jonkinlaista keskustelua. No puhelimeni alkoi yhtäkkiä soittamaan jonnekin!! Paniikissa painoin sitten punaista luuria ja pari kertaa painettuani puhelu loppui.. ehdin siinä muutaman sekunnin aikana katsomaan että numero oli todella lyhyt ja puhelin vielä ilmoitti että only emergency calls. Nyt ahdistaa ihan vietävästi että kotiin kannetaan seuraavaksi biljoonan euron lasku... miten tässä tilanteessa pitäisi toimia? ja miten saisin mielenrauhan?
PIKAISTA APUA... outo nettipuhelu
:(
1
106
Vastaukset
Minkä pituinen numero oli? Voi myös olla että kännykän selain luuli jotakin lukua puhelinnumeroksi ( Minulla Opera Mobilessa on muutaman kerran käynyt näin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180