Tapani laulaa niin upeeasti ja kauniisti mm. näitä romanttisia sävelmiä ( Kertokaa se hänelle, Auringon lapset, Armaan läheisyys, Yö ympärilläin, jne, jne... ) joista tässä lyhyitä näytteitä. Ihanaa kuultavaa !
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=8032468
Kaunista !
5
194
Vastaukset
On tosi komeeta kuunneltavaa kyllä. Tapsan ääni sopii just hienosti tämän tyylisiin biiseihin kanssa. Tää levy on mun yks lempparilevyni Tapsan ähän mennessä ilmestyneistä levyistä . Kaikkein eniten mun mieleeni ko. levyn biiseistä on Valaistu ikkuna, Runoelma , Serenadi , yö ympärrillään hiljaa huilullaan ja Armaan läheisyys
- Ei hyvää
Kauhea vibrato ensimmäisessä kappaleessa. Vuotoista laulua. Ei miellyttä kyllä yhtään. Enempää en kuunnellut. Riitti.
- Sepitini
Tyylikästä, taidokasta ja tunteikasta. Tälläisestä laulamisesta ja musiikista nautin suuresti.
Auringon lapset .Aivan ihastuttava kappale.Jaksaa kuunneella uudelleen ja uudelleen
- Tapsu on neiti
Makuasioista ei voi kiistellä -sanotaan... mutta kyllä tällä palstalla riehuvat maailmankaikkeuden suurimmat antimusiikin ystävät. Kuinka joku voi tuollaista rääkyvää kiekukaulaa fanittaa menee normaali-ihmisen ymmärryksen yli!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096