Myyn käytön vähyyden takia -99 vuosimallin porrasperäisen ja viisiovisen Opel Astran. Seuraava katsastus edessä toukokuussa 2013. Autossa on uudet iskunvaimentimet ja jarrupalat sekä -levyt. Stereot vaihdoin myös viime syksynä. Jakohihna täytyisi vaihtaa, ja sen vuoksi hinta on neuvoteltavissa. Autossa on peräkoukku ja mukaan saat myös pyöräkoukun. Talvirenkaat ovat kohtalaisen tuoreet, ei ainakaan hetkeen ole tarvetta ostaa uusia. Itse olen ajanut autolla pitkääkin matkaa, mutta sopii varsin hyvin myös kauppakassiksi. Siistikuntoinen ja toimii hyvin vaikka kilometrejä on 238t. Ota yhteyttä niin pääset kokeilemaan ja tehdään kaupat!
Hinta: 1600€
Yhteystiedot: lauri.huhtamaki@gmail.com Ota yhteyttä maililla niin soitan ja sovitaan näyttö.
O: Myydään Opel Astra G 1.8 vm. -99 vain 1600€
LatQ
7
482
Vastaukset
- LatQ
Lasketaan hintaa 1500 euroon, saadaan hommaan vähän vauhtia.
- julle26
Tarjoan käteisellä 1000 euroa. Soita 0466566411
- birsnesmies
Aika hassua kun itse tarjoaa itselleen?
- Hessu6
Tarjoan 800 euroa käteisellä. Soita 0409103080. Olen tosiostaja!
- PIPPPELI
PLÖTS !!!!!!!!!!!
- Turvakoppelo
Muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity asiaan millään tavalla.
- dbdfbfbfd
jos maksat tonnin, niin haen pommisi pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164