Mites pystyykö putsaa chevy 5.7 vortec vm96 egr venan,vai pitää ostaa uusi.mitähän maksaa mistä löytys.tietty samalla pitäs happitunnistimet vaihtaa onko ne kalliit.
Voiko putsata egr venttiilin 5.7 vorteckistä
3
119
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Nämä sähköisesti ohjatut EGR-venttiilit on aika umpinaisia paketteja, puhdistus ei välttämättä poista ongelmia. Venttiili ei välttämättä edes ole likainen, koska benskoneessa ei synny nokea jos järjestelmä mittaa seoksen oikein. Jos venttiilillä on toimintahäiriö, se kannattaa vaihtaa uuteen.
Hinnat osille saat parhaiten itse selville, kun soitat SouthWest Tradeen ja kysyt.- A22y
No, EGR vena alta 400 euron ja happisensorit niin ja tietty katti tulis aika kalliiksi...Mutta sain hyvän vinkin kun olin ostamassa noita vempeleitä, jäi ostamatta..Eli adapteri laitto 500 euroa paikalleen asennettuna tai jos ite laittaa niin 250 euroa ja tietty ohjelmalla ettei kulutus nouse...Eli ajamaan RE85 etanoolilla on halpaa...Pieni kysymys miksei kukaan täällä kirjottele etanoolista oikein mitään. Näin Jenkki autoiliana olisin laittanut adapterin jo aikoja sitten.
- pöööööööööööööööö
voi! mutta jos koko ventriili on tullut tiensä päähän niin uutta osaa vaan tilalle tai sitten egr delete!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180