Todella kuivat hiukset, tuntuu ettei mikään auta. Onko ehdotuksia??
Paras hoitoaine?
6
237
Vastaukset
- 1+4=5
Davines-sarjan Love on pörröisille hiuksille tarkoitettu hoitosarja. Olen käyttänyt tuotetta pidennyshiuksiini, jotka helposti kuivuvat. Hoitoaine on tosi hyvä!
- Hoito aineita!!
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
kertoi useiden miesten siemennesteiden ruiskuttamisen auttavan kuiviin hiuksiin. Ota seuraasi useita miehii ja anna ruiskuttaa naamalle/hiuksille. Ilmasta ja saat viel kivat fiilikset kehoosi kullleista!!
- K
Mulla toimii L'Orealin anti-breakage (se keltainen). Käytän shampoo ha hiuksiin jätettävä ha ja näyttävät paljon parempikuntoisilta.
Paras hoito on kananmunan keltuainen
- Santefani
Santen jojoba shampoo ja brilliant care tehohoitoaine. Itse en niistä enää pois vaihda kun ne kerran löysin :D
- katjah4
Suosittelen lämpimästi Idea Toscanan neitsytoliiviöljyä sisältävää hoitoainetta www.ideatoscana.fi/hoitoaine.htm. Löytyy apteekista tai nettikaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022