22vuotias Suomalais-Englantilainen ratsastaja tyttö myy käytettyjä alushousuja!
Saat itse valita kuinka kauan käytän housja sekä että minkälaiset ne ovat!
Alushousut pakkaan ilmatiiviseen minigrip pussiin jotta aromit säilyisivät mahdollisimman pitkään tuoreina.
Myyn myös muita "tuotteita"!
Ota rohkeasti yhteyttä, niin keskustellaan että mitä juuri sinä haluat sekä hinnasta!
Kaikki asiakkaani ovat olleet enemmän kuin tyytyväisiä, ja suosittelisivat minua muillekkin.
Hinta: Sovitaan
Yhteystiedot: Mckenzie.myy@hotmail.com
O: Myydään käytettyjä pikkuhousuja
7
1699
Vastaukset
- Janne.J.
Etkös sinä ollut se huijari joka ei edes lähetä mitään, joten en suosittele.
Mokasit jo ikäsi kanssa, moni mies ostaisi ennemmin naiselta kuin tytöltä.- Mckenzie?myy
Janne, aina olen lähettänyt lupaamani "tuotteet" . Ja ikäni olen ilmoittanut juuri okein eli olen 22 vuotias.
Minulla ollut ns. Bisnes vasta n.1 kuukauden. Joten olen uusi vielä, ja nimeni ei ole kiertänyt paljoakaan.
Joten luulen että tarkoitat jotakimuuta henkilöä kuin minä?! :)
- skiimainen
Kerro millaisen " herkkutuotteen" voisit minulle hauduttaa ?? !!
(Miten ne tuoksut saat aikaiseksi ) ? - Supah_zxy_gal96
42-vuotias suomalainen rekkamies myy hikisiä, kusisia, paskaisia ja spermaisia stringejä. Myös bokserit kuuluvat valikoimaan. Minigrip-pussi kuuluu hintaan ja toimitus tapahtuu huomaamattomassa, ruskeassa kirjekuoressa. Asiakkaani ovat olleet enemmän kuin tyytyväisiä.
Hinta: Vaihtelee käyttöasteen mukaan 5-20 €
Yhteystiedot: heppatyttö96@hotmail.com - YRJÖVITTU
HYI VITTU
- S-hole
Laita kuule alkkarit pyykkikoneeseen ja lopeta pervoilu. Säästät aikaa ja rahaa...
- Dreamypanties
Jos haluat ostaa pikkareita... Ota yhteyttä.. dreamypanties (a) gmail.com myynnissä myös rintaliivejä.. Hintoja ja kuvia myyntituotteista saa s.postilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164