eilen tapoin pihaltani kaksi kyytä vartin sisällä.en pelkää itse käärmeitä mutta kaksivuotiaat kaksoset ei vielä osaa pelätä niitä että pää katki vaan kaikilta jotka eksyy pihapiiriin.naapurin mamma surkutteli kyitten kohtaloa sanoin että ennen kyy kuin lapsi.
kyyltä pää pois
3
154
Vastaukset
- Steriloitu
Ja tulit sitten kertomaan urotyöstäsi foorumille, jossa käärmeitä lemmikkinä pitävät keskustelevat lemmikeistään? Kyllä sä olet aika sankari!
Millä kanavalla rupattelet lapsistasi, jotta voin tulla sinne kertomaan kuinka kakarat ovat äänekkäitä, haisevat usein pahalle ja ovat aina kaupassa tiellä? Lasten kaulojen katkominen ei oikein ole laillista, mutta onneksi heitä voi vihata omassa keskuudessaan. Ennemmin minä kuin lapsi! - jhfdhbjhfbnkdn
Öö... en tajunnut. Katkoitko pään lapsiltas vai käärmeeltä?
- fonk
Myönnetään, kyyn purema voi olla vaarallinen kaksivuotiaalle, mutta tää on väärä paikka tälle keskustelulle. Ei näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096