Teidän mielest tytöil pitää olla hyvä kroppa,isot tissit, hyvä kankku, ihan kuin jotku missit! Tytöillä on siis paaljo kovemmat paineet.
Ok,sanon vaan että pojat TEILLÄKIN PITÄÄ tasapuolisuuden nimissä olla laiha kroppa,ja muhkea sixpack, j a väh. 19 cm kalu iästä riippumatta. Ei silmälaseja ja hyi, läskit nörttipojat vittuun.
Siinä teille tasa-arvoa,pellet :)
Ootte nii vitun epäreiluja, pojat!
127
2073
Vastaukset
- Ei juma.
Millähän perusteella kaikki pojat tolleen ajattelee, s*atana pikku lissu
- tiaasd_
sillä perusteella että oli kuinka hauska ja mukava tyttö tahansa ja oli hieman pulskempi ja ei ollu tissei ja yms. nii ei kiinnosta pätkän vertaa... Ja ku sen näkee monist pojist että kyylää vaa niide ''missilissujen'' perää.
- Jaaha..
tiaasd_ kirjoitti:
sillä perusteella että oli kuinka hauska ja mukava tyttö tahansa ja oli hieman pulskempi ja ei ollu tissei ja yms. nii ei kiinnosta pätkän vertaa... Ja ku sen näkee monist pojist että kyylää vaa niide ''missilissujen'' perää.
Kattele vähän ympärillesi, minua ainakin on yksi mukava tyttö jo pitkään kiinnostanut joka ei todellakaan ole mikään täysi missi, ihan normi likka joka yleensä melko yksikseen. En kuitenkaan uskaltanut tehdä aloitetta. En itekkään ole mikään kovin mahtavan näköinen joten minua ei taida kukaan vahingossakaan vilkaista..
- tiiitta på peili
Jaaha.. kirjoitti:
Kattele vähän ympärillesi, minua ainakin on yksi mukava tyttö jo pitkään kiinnostanut joka ei todellakaan ole mikään täysi missi, ihan normi likka joka yleensä melko yksikseen. En kuitenkaan uskaltanut tehdä aloitetta. En itekkään ole mikään kovin mahtavan näköinen joten minua ei taida kukaan vahingossakaan vilkaista..
kauniisti ajateltu,mutta eihän teil pojil ookkaa ees nii hirveet paineet ulkonäköön.
Olis kaikille pojille oikein jos kaikki tytöt haluis et pojil o sixpack ja kunnon muna. - P.s.i
tiiitta på peili kirjoitti:
kauniisti ajateltu,mutta eihän teil pojil ookkaa ees nii hirveet paineet ulkonäköön.
Olis kaikille pojille oikein jos kaikki tytöt haluis et pojil o sixpack ja kunnon muna.Voi juma kun olette niin äärettömän tyhmiä kun sanotte noin!! Mikään tutkimus ei koskaan tutki poikien ulkonäköpaineita ja sillä te sitten mässäätte että tytöillä on vaikeaa! Olen poika en lihava enkä ruma muiden mielestä mutta silti olen niin täpärällä ollut vaan tappaa itseni ulkonäön takia. Ja osa tytöistä (yleistäminen on vitun ärsyttävää joten en tarkoita kaikkia) on vieläkin tuomitsevampia kuin osa pojista! Suurin osa ihmisistä koulutetaan vain pitämään kauniista ja tytöt älkää välittäkö sellaisista seksihulluista jotka vain haluaa teidän vartaloa! Älkääkä suistuko itseinhoon sieltä on vaikea päästä pois :(
Eikä kukaan voi sanoa että "minulla on enemmän paineita kuin sinulla" koska jokainen käsittelee asioita omalla tavallaan ja asiat tuntuvat toisista erilaisilta.
P.s. Poika jolla on ulkonäköpaineita - jepulis jee
Olis kaikille pojille oikein jos kaikki tytöt haluis et pojil o sixpack ja kunnon muna.Sä et edes tiedä mikä on tasa-arvo... tasa-arvon on keksiny feministi ämmät ketkä haluu vaa lisää etuja vaik naisil onjo enemmän etuja kuin miehillä... -_-
- Ni.!
P.s.i kirjoitti:
Voi juma kun olette niin äärettömän tyhmiä kun sanotte noin!! Mikään tutkimus ei koskaan tutki poikien ulkonäköpaineita ja sillä te sitten mässäätte että tytöillä on vaikeaa! Olen poika en lihava enkä ruma muiden mielestä mutta silti olen niin täpärällä ollut vaan tappaa itseni ulkonäön takia. Ja osa tytöistä (yleistäminen on vitun ärsyttävää joten en tarkoita kaikkia) on vieläkin tuomitsevampia kuin osa pojista! Suurin osa ihmisistä koulutetaan vain pitämään kauniista ja tytöt älkää välittäkö sellaisista seksihulluista jotka vain haluaa teidän vartaloa! Älkääkä suistuko itseinhoon sieltä on vaikea päästä pois :(
Eikä kukaan voi sanoa että "minulla on enemmän paineita kuin sinulla" koska jokainen käsittelee asioita omalla tavallaan ja asiat tuntuvat toisista erilaisilta.
P.s. Poika jolla on ulkonäköpaineitaulkonäköpaineet on yleensä suuria niin tytöillä kun pojillakin =) Se on 100% fakta (harvinainen sana täällä?)
- Ni.!
jepulis jee kirjoitti:
Sä et edes tiedä mikä on tasa-arvo... tasa-arvon on keksiny feministi ämmät ketkä haluu vaa lisää etuja vaik naisil onjo enemmän etuja kuin miehillä... -_-
Ite oon vähä samoilla linjoilla... =/
- Haistappalissuvittuteemä
Olis kaikille pojille oikein jos kaikki tytöt haluis et pojil o sixpack ja kunnon muna.Kaikki tytöt joilta oon kysyny vaatii six-pack vitu kid
- 14v-uros
P.s.i kirjoitti:
Voi juma kun olette niin äärettömän tyhmiä kun sanotte noin!! Mikään tutkimus ei koskaan tutki poikien ulkonäköpaineita ja sillä te sitten mässäätte että tytöillä on vaikeaa! Olen poika en lihava enkä ruma muiden mielestä mutta silti olen niin täpärällä ollut vaan tappaa itseni ulkonäön takia. Ja osa tytöistä (yleistäminen on vitun ärsyttävää joten en tarkoita kaikkia) on vieläkin tuomitsevampia kuin osa pojista! Suurin osa ihmisistä koulutetaan vain pitämään kauniista ja tytöt älkää välittäkö sellaisista seksihulluista jotka vain haluaa teidän vartaloa! Älkääkä suistuko itseinhoon sieltä on vaikea päästä pois :(
P.s. Poika jolla on ulkonäköpaineitaOlen aivan samaa mieltä. Minäkin luulin että pojat ovat tuomitsevimpia kuin tytöt ja olen itse poikkeus, kunnes ystävystyin paremmin tyttöjen kanssa ja aloin kuulla sisäpiirin juttuja. Minulle selvisi että tytöt ovat monesti tuomitsevampia kuin pojat, varsinkin yksi tyttö ei edes ehkä haluaisi olla ystäväni koska en ole riittävän hyvännäköinen. Tietenkin en saa ylistää, mutta henkilökohtaisten kokemuksieni mukaan tytöt tuomitsevat ja pojat saavat haukut.
Minua ei kohdeltu niin hyvin kunnes heille selvisi että minulla on sixpäkki, jolloin heistä tuli tosi ystävällisiä. Nyt kohtelu kuitenkin alkaa loppua, joten mietin heidän muistuttamista, vaikka tämä tuntuukin epäreilulta.
Kun puhun heistä niin ajattelen varsinkin yhtä tyttöä, joten se on kyllä yksilöstä eikä sukupuolesta kiinni.
Tytöt, ennen kun valitatte poikien pinnallisuutta teidän on oltava varmoja että olette itse aivan syyttömiä. Itse teen jopa työtä jotta en koskaan itse olisi niin pinnallinen kuin ne tytöt jotka ovat minua loukannut.
Tytöt, teillä on suurempi mahti (ja vastuu) kuin luulette - ajattelematon kommentti saattaa valvottaa poikaa iltaisin.
Saattaa tietenkin olla, että tämä on molemminpuolista, mutta mielestäni pojan uhri-osa on pahasti epähuomioitu.
Poika, jolla oli ulkonäköpaineita jotka kiusallista kyllä loppuivat vasta kun tytöt antoivat tunnustusta hänen lihaksistaan. - Tosiseikatontotta
jepulis jee kirjoitti:
Sä et edes tiedä mikä on tasa-arvo... tasa-arvon on keksiny feministi ämmät ketkä haluu vaa lisää etuja vaik naisil onjo enemmän etuja kuin miehillä... -_-
Tasa-arvo ei ole jonkun hyödyksi keksitty, vaan se tarkoitaa että riippumatta sukupuolesta ja ihonväristä saa samat oikeudet.
Sen sijaan jotkut (usein naiset) käyttävät sitä henkilökohtaiseksi hyödykseen, ja sitten jotkut (usein miehet) alkavat syyttää kaikkia joita nämä edustavat tai jopa koko tasa-arvoisuutta koska joku käyttää sitä väärin.
Tasa-arvoisuuden vastustaminen on rasismia. Rasismi on sitä, ettei näe toista henkilönä vaan ryhmän edustajana ja tuomitsee sen mukaan. Tasa-arvoisuus on sitä että henkilöt kohdataan yksilöinä eikä sukupuolen tai rodun edustajana.
Siinä vähän mietittävää. - sivistäjä_
Väärin. Rasismi on rotuvihaa. Sananmukaisesti.
- Tosiseikatonfaktaa
sivistäjä_ kirjoitti:
Väärin. Rasismi on rotuvihaa. Sananmukaisesti.
Niin se usein onkin, mutta oikeaoppisesti rasismi on sitä ettei näe yksilöitä vaan eri ryhmien tai rotujen edustajia. Kun ei enää näe toista ihmistä on taas helppoa sortua vihaan jonka hän uskoo johtuvan rodusta, kohdistuu toisiin ihmisiin ja kumpuaa hänen omista ongelmistaan tai puutteistaan. Näin ollen rasismi on yksilöllisyyden kiistämistä ja rotuviha sen seuraus. Silti rotuvihaa kutsutaan rasismiksi, ja niin syvä yhteys näiden välillä on että minun mielestäni oikein perustein.
Ikävä kyllä molemmat ovat suuria ongelmia nykyhetken yhteisössämme.
- lissu oot joo
EI jumalauta oot satavarmasti joku oikee pikkulissu.
- titta på paska
ainahan voit muuttua lesboksi jos et vittu kiinnosta
- ei oo helppoa
Haha, "muuttua lesboksi" :D:D
- paskanmarjat------
toi on ihan totta ja sit sellaset rumat läskipojat jotka ei ikinä vois saada ketään sellasta tyttöö niin kuolaan niiden perään!! Älkää oottako et tytöt ois jotain missejä jos ite ootte sellasia rumia läskinörttejä!
- Ni.!
Tottahan tuokin =) Jos on oikeesti joku läski lyllerö-nörtti tms. niin ei kannata edes haaveilla joidenkin missien perään!
- Nimimerkillä SPP
Ni.! kirjoitti:
Tottahan tuokin =) Jos on oikeesti joku läski lyllerö-nörtti tms. niin ei kannata edes haaveilla joidenkin missien perään!
(Vastaus käyttäjälle Ni.!) Toi tarkottaa siis sitä että tytöt on niitä jotka siis katsoo ulkonäköä. Kommentisi perusteella poikien pitäs ajatella myös "lyllerö" tyttöjä, mutta jos poika on muu kuin atleetti6packurheilijabodari niin ei saa hyvä vartaloisten tyttöjen perään "haaveilla".
- titta på peili
Ja teille jotka haukutte mua pikkulissuks:millä perusteella? koska haluan kelvata sellasena ku oon? Aijsijai. Itseasiassa olen juuri päinvastainen lissu, antilissu,koska mua ei vittuakaan enää kiinnosta mitä mieltä pojat o mun kropast.
Itse oon huono esimerkki: aloin hikoilla lenkeillä ja lsihduttaa ja olla mieliks jätkille kunnes paino laski 43.n kiloon,omaa tyhmyyttäni. Joo, ei se enää auttanu. Olinki luuseri joka yritti olla jätkille mieliks.
Yhdyn kommenttiin tossa ylempänä:kaikki tunteman pulleat tytöt ovat aina yksin ja pojat juoruaa pahaa.
Mitä te pojat vielä koneellanne istutte,menkääskasvattamaan sixpackejanne,heti!- mofmaen98
no istutaan ny vaan ku ei tarttee kasvattaa mitään six packii ku sellane sattuu jo olemaa jo aika monta vuotta jos treenaa joka päivä
- hahahhaa:D:D:D:D
titta på peili: sä olet ihan v*tun urpo :D Hiki perseessä kuntoilet itsellesi ihannekroppaa kun yritit olla mieliksi pojille - turhaan. Oisit vaan antanu asian olla, turhaan sä täällä viniset, tyhmä mikä tyhmä olit, niele häpeäsi. Hyi hyi. Mee itkemään muualle, ilmeisesti haluat nyt kostaa koko maailman pojille, koska petyit kerran - koska olit itse tyhmä.
- 19996
Oot sinä melkoinen tyttö,kun luulet että sixpack on jotain utopiaa, minkä vain steroidilla pumpatut karjut saavat. Voin hieman valaista, että jos kyseessä on suht. normaalipainoinen poika, niin ei tarvitse paljoa työtä tehdä, että sellaisen saa. ;)
- 19996
Oot sinä melkoinen tyttö,kun luulet että sixpack on jotain utopiaa, minkä vain steroidilla pumpatut karjut saavat. Voin hieman valaista, että jos kyseessä on suht. normaalipainoinen poika, niin ei tarvitse paljoa työtä tehdä, että sellaisen saa. ;)
- jlkdjfshg
Itseasiassa meidän koulussa ei ole yksikään lihapulla yksin. Itse olen aikoinani (13v) ihastunut luokan isokokoisimipaan tyttöön. Söpöt kasvot oli mutta vartalo oli sitten mitä oli
- samamielipude
Hei sä oot niin oikeessa! Pojat on ihan vituttaviii!!!! mut kukaa ei voi tulla väittää että toi ei olis totta..... se joka tulee tänne valittaa on varmaa ihan täydelline et siks ei nää kaikkee..... -.-
- titta på peili
jotku pojat on aivan helvetin vituttavii -.-
Suomiko tasa-arvon maa? - Lapland,madness
titta på peili kirjoitti:
Suomiko tasa-arvon maa?naiset on tasa-arvon avulla pakottaneet lapsia seksiin jo jonkin aikaa, eikä siitä ole välitetty kuin vasta nyt. Kyllä tasa-arvo on aika paljon enemmän naisten puolella, kun hieman mietit.
- fdrghjk
Suomiko tasa-arvon maa?Voi herrajumala toi titta på peili on typerä. Ihan varmaan joku blondi teinilissu anorektikko :D:D:D:DD:D
- Lollapset
Niin tytöthän eivät ole ikinä vituttavia...
- titta på peili
ei ookkaan.
Ainakaan ne ei aattele vaan sitä vastakkaisen sukupuolen ulkonäköö.
Kui iso muna sul on?
Mees treenaa se 6pack - ;)
No kyllä me pojat kuule pärjätään ilman teitä läskejä "antilissuja".
Kuule nainen on tarkoitettu voileipien tekoon, tiskaamiseen ja sen sellaiseen. Tietysti talouden rahallinen ylläpito on myös tärkeää. Ja jos ei kelpaa niin lähtekää menee, onha pikavipit ja baari keksitty. Ai niin ja unohtui mainita että onhan se nainen vielä kaiken lisäksi ilmainen huora! - titta på peili
;) kirjoitti:
No kyllä me pojat kuule pärjätään ilman teitä läskejä "antilissuja".
Kuule nainen on tarkoitettu voileipien tekoon, tiskaamiseen ja sen sellaiseen. Tietysti talouden rahallinen ylläpito on myös tärkeää. Ja jos ei kelpaa niin lähtekää menee, onha pikavipit ja baari keksitty. Ai niin ja unohtui mainita että onhan se nainen vielä kaiken lisäksi ilmainen huora!ja sinä olet saatanan sovinisti! Sen lisäks, et naisten pitäs esitellä kehoaan,pakotat ne käyttämään sitä... Tiskaamiseen. Mieleni tekis niin venyttää sun kalus puolmetriseks, ja vääntää se rusetille. Hyhhyh painu kuntosalille läski.
- ?
ja sinä olet saatanan sovinisti! Sen lisäks, et naisten pitäs esitellä kehoaan,pakotat ne käyttämään sitä... Tiskaamiseen. Mieleni tekis niin venyttää sun kalus puolmetriseks, ja vääntää se rusetille. Hyhhyh painu kuntosalille läski.
Hajun perusteela ne eläimetkin nussii että sitä naista josta lähtee voimmakkain aromi(haju) sitä käyään lykkäsemässä ja kyrpä haisee seuraavat kaks viikkoo vanhalle silille ja ainu kun se aromi nousee kyrvästä sieraimiin nii muistaa kuinka pani sitä 150kg mahtisonnia ;) vai onko näin
- Lapland,madness
ei ookkaan.
Kui iso muna sul on?
Mees treenaa se 6packsatoja kertoja tyttö on täällä s24:ssä valittanut, kun sen superhot-poikaystävä, muuten täys paskiainen, jätti sen ja muuta sellaista. Miksi tytöt tapailee niitä kaikista suosituimpia, ennen kuin edes tutustuu, häh? Tapailisitte niitä vähemmän haluttuja, niin ainakin kestää kauemmin ja voi olla ihan mukavakin suhde.
- titta på peili
Lapland,madness kirjoitti:
satoja kertoja tyttö on täällä s24:ssä valittanut, kun sen superhot-poikaystävä, muuten täys paskiainen, jätti sen ja muuta sellaista. Miksi tytöt tapailee niitä kaikista suosituimpia, ennen kuin edes tutustuu, häh? Tapailisitte niitä vähemmän haluttuja, niin ainakin kestää kauemmin ja voi olla ihan mukavakin suhde.
vitun dille.
Tapailtaski ehkä niit epäsuosittuja ellei neki kuolais missien perään - Lapland,madness
vitun dille.
Tapailtaski ehkä niit epäsuosittuja ellei neki kuolais missien peräänNo kaikki pojat ajattelee, että muodokkaammat on viehättävämpiä! Mutta jos alotat jonku kanssa suhteen, niin ei sitä tisseillä ylläpidetä, vaan käytöksellä. Ja tähän mennessä oot antanut sellaisen käsityksen käytöksestäs, että en usko kenenkään haluavan suhdetta sun kanssa. Kyllä mulle ainakin kelpaa, vaikka tyttö vähän pulleampi oliskin, jos sillä on hyvä luonne.
- oot tyhmä lissu bro
ei ookkaan.
Kui iso muna sul on?
Mees treenaa se 6pack6pack 6pack ja 6pack... jokaisessa koulussa on ehkä 1 tai poikaa jol o "6pack" iha turha vaatii sellasta. Jokaisella naisella täytyy olla tissit!
- pingublaah
oot tyhmä lissu bro kirjoitti:
6pack 6pack ja 6pack... jokaisessa koulussa on ehkä 1 tai poikaa jol o "6pack" iha turha vaatii sellasta. Jokaisella naisella täytyy olla tissit!
mul ei oo viel ja oon 13 we tyttö...
- sori..
ja sinä olet saatanan sovinisti! Sen lisäks, et naisten pitäs esitellä kehoaan,pakotat ne käyttämään sitä... Tiskaamiseen. Mieleni tekis niin venyttää sun kalus puolmetriseks, ja vääntää se rusetille. Hyhhyh painu kuntosalille läski.
Hei, ihan rauhassa. En varmaan älynnyt viestejäsi, mutta älä oikeesti sano toiselle että: "mee kuntosalille läski".. käsittääkseni sinähän siitä ylipainosta kärsit?
Ei pahalla. :)
- Lollapset
Vitun yleistäjä, mua ei ainakaa kiinnost jonku ulkonäkö.
Sellaset 18-19 cm
Sixpack nyt on joka toisella- titta på peili
ok,en tarkota ehkä kaikkia poikia,mutta yleisestiottaen lähes kaikki pojat olettavat naisen olevan laiha tiimalasi.
Itse en ole läski,olen saanut kohotettua painoni 45kg.n ja haluun vaan kannustaa olemaan oma itsensä.
Kuulostat namilta :) - ?
ok,en tarkota ehkä kaikkia poikia,mutta yleisestiottaen lähes kaikki pojat olettavat naisen olevan laiha tiimalasi.
Itse en ole läski,olen saanut kohotettua painoni 45kg.n ja haluun vaan kannustaa olemaan oma itsensä.
Kuulostat namilta :)Ei miehiä ei ongelmia.mutta pidemmän pääle ei se ihan niin mee...
- hannulaZ
? kirjoitti:
Ei miehiä ei ongelmia.mutta pidemmän pääle ei se ihan niin mee...
Huoooh... Oikeesti xD? Ei todellakaan jätkät kato muijaa vaan tissien/muotojen/perseen mukaan. Seki täytyy hyväksyy et jos oot oikeasti ylipainonen/lihava/täyslauta, ei jätkät tuu susta diggaamaan. Sillon täytyy vaa venaa sitä oikeeta. Kyl voin itekki sanoo kku teininä muijissa se perse ja tisut pisti pöksyissä tapahtumaan, ei sille mitään voi. Pojat on poikia, eat it :)
Enivei käännetääs karuselli toisteppäin. Kuinka moni muija on kiinnostunut edellämainitut läskittillinörtit? Ootte epäreiluja tytöt! Kui moni muija tyytyisi lihaviin rasvahiuksiin? Hmmm, nobody. Kiitos ja kumarrus. Toivottavasti loppuu toi valitus - tyttöjokaonrakastunut
hannulaZ kirjoitti:
Huoooh... Oikeesti xD? Ei todellakaan jätkät kato muijaa vaan tissien/muotojen/perseen mukaan. Seki täytyy hyväksyy et jos oot oikeasti ylipainonen/lihava/täyslauta, ei jätkät tuu susta diggaamaan. Sillon täytyy vaa venaa sitä oikeeta. Kyl voin itekki sanoo kku teininä muijissa se perse ja tisut pisti pöksyissä tapahtumaan, ei sille mitään voi. Pojat on poikia, eat it :)
Enivei käännetääs karuselli toisteppäin. Kuinka moni muija on kiinnostunut edellämainitut läskittillinörtit? Ootte epäreiluja tytöt! Kui moni muija tyytyisi lihaviin rasvahiuksiin? Hmmm, nobody. Kiitos ja kumarrus. Toivottavasti loppuu toi valitusVoin sanoa yhden asian. Minulla ei ole mallin vartaloa, isoa takapuolta tai isoja rintoja. Takapuoleni vain näyttää isolta koska minulla on huono ryhti ja notkoselkä:( siinä notkoselässä on hyvät ja huonot puolensa. Hyvä puoli perse näyttää isolta. Huonot puolet huono ryhti, maha näyttää isommalta kuin onkaan, rinnat näyttävät pienemmiltä kuin onkaan. Luokkallani on paljon kauniimpia ja laihempia kuin minä, mutta silti minä olen poikien suosiossa. Kukaan muu tytöistä ei ole ollut parisuhteessa kertaakaan paitsi minä, useamman kerran. Silti poikaystäväni rakastaa minua sellaisena kuin olen. Hän on suosittu. Hänestä tykkää moni muukin. Olen hieman pyöreä en mikään kung fu panda, vain vähän pyöreä, mutta silti. Olen sinut kehoni kanssa. Oikea kuppikokoni on C, muuta koska olen notkoselkä se on B:(
- Nimimerkillä SPP
Kuulostat namilta :)Hei, titta på peili ! Et tarkoita kaikkia poikia mutta yleisesti ottaen kaikki pojat...
Herran jestas! Sulle sanotaan että älä yleistä ja sä vastaat:
ok, mutta yleisesti ottaen.
Ja sitten, "haluan vaan kannustaa olemaan oma itsensä" ja "mee salille hankkiin se sixpack läski", mites summaat ne yhteen?
- thththhj
No nyt on kyllä hirveää yleistämistä!
Tottakai pojat haluavat hyvännäköisen tytön. Kyllähän tytötkin katselevat poikia, joita pitävät miellyttävän näköisenä. Ulkonäkö on ainoa asia, jonka henkilöstä tietää ennen tutustumista. Ihan luonnollista, että kiinnostuu ensin hyvännäköisisä, vaikkei sitten henkisesti olisikaan mitään yhteyttä.
MUTTA: Missit ovat harvassa, ei kaikille sellaista riittäisikään. Tämä ei tarkoita että poika "tyytyy huononpaan". Ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan.
Itse olen hyvännäköinen tyttö, mutta sinkku. En katsele rumia poikia, koska vaikka he voisivat olla uskomattomia ihmisiä, en voisi tuntea seksuaalista vetoa esim. todella ylipainoiseen poikaan.
tiedän että hyvännäköisissäkin on mukavia tyyppejä, ja mulla on niihinkin mahkut, niin tottakai tähtään siihen paremman näköiseen.
Normaalipainoinen, kaunis tyttö saa varmasti paljon kyselyjä, vaikka ei omaisikaan "koko pakettia" isoine tisseineen. - pohjosenpoika..
Kuinka moni poika on sitten halunnut että kasvatatte tosta naps vaan valtavat riippu tissit yms.. On meillä pojillakin kivat paineet kun kaikilla pitäisi olla 6pack ja 20cm penis.. Ihan turha itkeä kun luokan komein kundi alkaa seurustella sun "nätimpää" kamua kun ei poikia ulkonäkö kiinnosta vaan se millainen tyttö itse on..
- tottavaimitä
kyllähän mieluummin sen kauniimman yksilön ottaa
- hjkhjkhj
moikkelis
voisitko "titta på peili" pitää pienen vitun ruman turpasi kiinni.
PS. tunge perseeseesi vesimeloni - tyttö16v.
Itekki oon tyttö ja pystyn joiltaki osin olemaan samaa mieltä aloittajan kanssa. Tytöillä tosiaan on ehkä vähän enempi ulkonäköpaineita kuin pojilla mutta tämä ei tietenkään täsmää kaikissa tapauksissa. Mutta yleensä ne ulkonäköpaineet aiheuttaa oma pää. Kun alitajunnalle syötetään viestiä median ja pornografian kautta millainen pitäisi olla, niin monet ottavat siitä liikaa paineita ja ovat liian manipuloitavissa. Ja tietenkin kaikilla pojilla on varmaan mielessä minkälainen kroppa sillä ihanne naisella olisi, mutta se ei välttämättä tarkoita ettäkö se olisi ainoa joka kelpaa.
Ja tasa-arvoa ei todellakaan ole miehille huutaminen ja raivoaminen ulkonäköpaineiden aiheuttamisesta. Eikö tasa-arvo tuo ensimmäisenä mieleen rauhan? Tasa-arvon saavuttaminen ei vaadi harmagedonin aloittamista. Vaikka on fakta että maailmassa on monia sovinitisia miehiä mutta se ei tarkoita ettäkö kaikki miehet olisivat sovinisteja. Se on vaan siitä kiinni että millaiseen miesseuraan itse hakeutuu.- Nimimerkillä SPP
On, on. Onhan maailmassa sovinistisia miehiä jotka sanovat että nainen kuuluu vain keittiöön ja sänkyyn, onhan meitä 3,6 miljardia. Maailmassa on myös feministi naisia, onhan teitä 3,6 miljardia. Älkää yleistäkö, meitä on täälä 7,2 miljardia.
- Jokulikkavaa
Oon meille samaa mieltä tänne jutun tekijänkaa koska pakko myöntää et harva poika oikeesti haluu eka tutustuu ei nii kauniiseen tyttöön ku vaihtoehtona olis panna vaa jotai 80d kuppist tukiaist !!!!
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tukiaisel tuski on 80d :D
Mul on 85D ja voin vannoo et sil norsul on isommat tissit ku mul :D - Se emmilia99
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
tukiaisel tuski on 80d :D
Mul on 85D ja voin vannoo et sil norsul on isommat tissit ku mul :DNo joo mut no nii:Ddddddd no sil on oikeesti varmaa jotkut 70g :D
- 0_0.
Hyi vittu 0_0
- titta på peili
en tarkottanukkaan et teille ois pakko kelvata 80 kg.n mursumimmi,vaan että jos oletatte et tyttö on autom.missi niin kattokaahan peiliin ja ajatelkaa vhä.
- Ihan maassa,en syytä
Olin sopivan kokoinen normaali 14v tyttö,
mutta siitä huolimatta laihduin anoreksiaan
kun yritin olla mieliksi pojille... Tämänkin viestin kirjoitin sairaalan tietokoneelta. Pääsenköhän enää koskaan tavalliseen elämään?
En halua syyttää poikia mitenkään. Huohhoijaa.
"Teidän mielest tytöil pitää olla hyvä kroppa,isot tissit, hyvä kankku, ihan kuin jotku missit! Tytöillä on siis paaljo kovemmat paineet."
- Jep, ja koska olet selvästi tavannut kaikki maailman miespuoliset ihmiset, tämä väite on täyttä totta. Vai mitä?
Vituttaa sinun kaltaiset idiootit, jotka tulee tänne huutelemaan tasa-arvosta noin paskoilla argumenteilla.
"Ok,sanon vaan että pojat TEILLÄKIN PITÄÄ tasapuolisuuden nimissä olla laiha kroppa,ja muhkea sixpack, j a väh. 19 cm kalu iästä riippumatta. Ei silmälaseja ja hyi, läskit nörttipojat *******."
- Eikös tämä ole juuri sitä mitä tytöt täällä huutelevat muutenkin? Menet tuonne Rakkaus -palstalle, niin näet kymmeniä juuri tuon kaltaisia ilmoituksia. Kriitereitä on niin maan vitusti, että maailmasta tuskin koskaan edes löytyy sellaista ihmistä, kun haetaan.
Niin että mikäs se sinun pointti nyt sitten olikaan?
"Olis kaikille pojille oikein jos kaikki tytöt haluis et pojil o sixpack ja kunnon muna."
- Ja nekö ei sitten halua?
"oli kuinka hauska ja mukava tyttö tahansa ja oli hieman pulskempi ja ei ollu tissei ja yms. nii ei kiinnosta pätkän vertaa... Ja ku sen näkee monist pojist että kyylää vaa niide ''missilissujen'' perää."
- Ei vittu, mitä jos lopettaisit sen seuran etsimisen, kun olet vielä LAPSI, niin säästyiset LAPSELLISILTA poikaystäväkandidaateilta?
Mene kotiin kasvamaan ja pidä turpa kiinni.- Mooses
Aamen :)
- dfghiegihrwu9gheiowh
No mulle on ainakin ihan sama minkälainen on kuhan ei kuitenkaan mikään helvetin läski sellanen normaali tai mulle on sama onko vaikka ihan helvetin laiha. Rinnoilla ei ole mitään merkitystä lankku tai ei sama myös perseessä. kyllä mä sua tajuun, ei naisille enempää paineita kun miehille tärkein asiahan on se luonne!
- dfghiegihrwu9gheiowh
Ja saa sitä läskiäkin olla kuhan on vielä muodot tallessa ettei niin paljoa ole :)
- 96Herrasmies
Vakka kantensa valitsee. Älä katsele niitä parhaimman näköisiä poikia kun et kerran itsekkään ole mikään missi. Tyydy niihin tavallisen näköisiin ja heistä joku saataa kiinnostua. Et TIETENKÄÄN voi saada kaikkia tai ketä tahansa. Toiset ihmiset ovat luotuja toisilleen, useimmat eivät.
- zz
älä yleistä vitun sovinisti
- pikkulissu vinisee
No voi voi mikäs sinulla on? Jättikö poikaystävä? Avaa silmäsi maailmalle, eivät läheskään kaikki pojat/miehet vaadi tyttöystävältään isoja rintoja, täydellistä p*rsettä ja vartaloa. Ihan itse te aiheutatte sen ulkonäköpaineenne kun luette niitä photosopattuja mallikuvalehtiä. Jos rakastuu ihan oikeasti johonkin tyttöön niin tuskinpa poika välittää hänen muodoistaan jos hän on oikeasti rakastunut. Ja 19cm pitkä penis on erittäin harvinainen. Jos noilla kriteereillä lähtee etsimään kumppania niin et löydä todennäköisesti sitä koskaan.
- ymmärrän
Tavallaan ymmärrän sua jonka alotit tän koska sellasii jätkii on kyl, ja se on mun mielest naurettavaa et jotkut jätkät tykkää esim fb:s pelkästää semmosten muijien kuvist joil näkyy tyylii puolet rinnoist siin.. Mut eiks se kerrokki niitte tasost et jos on pelkät tissit mieles! Toki tytöil on iha kauheesti paineit,pojat ei oikeesti ymmärräkkää kui paljon niit on, kuinka paljon tytöt aattelee ulkonäköö just sairastuu johonki anoreksiaa ja silleen mut kyl niil jätkilki on, se vaa ain välil unohtuu. Mut kyl nyt vihdoin oon oppinu hyväksyy itteni et oon tosi laiha jolloin ei mul tietenkää oo mitää valtavii tissei!
- Muhkeasixpack
Tietämätön, kärjistät asiaa aivan liikaa.
- MinäOonManne
Tämä viesti on sairasta. Aloittajan olisi paras puhua terapeutille asiasta...
- Rrrrr95
Sanonpa vaa et mua ei haittasi tytössä mikää mut et jos se ois lihava niin ei kelpaa mulle, lihavuus on itseaiheuttama ongelma, toisinkuin se ettei oo isot tissit kaunis kasvoinen jne
- anonyymiherrasmies
Lihavuus ei ole pakosti itseaiheutettua. Taustalla voi piileä myös jokin sairaus!
- 17vee
Mulla ei ole laiha kroppa vaan urheilullinen.
Ei 6-pack vaan 8-pack.
Kaluni on 18 cm, mutta mukavan paksu.
Näkö on 1,9 ja ulkonäköäkin löytyy.
Odotan naiselta myös hyvää tasoa, läskiä ei saa olla yhtään. - haistapaskatytsy
vedä käteen lissu
- 14wboy
Aika raakaa yleistämistä... Itse ainakin pidän enemmän pienirintaisista tytöistä, mutta ei niillä loppupeleissä ole paskan vertaa väliä. Enemmän katson, kuten aika moni muu poika, tytön luonnetta ja semmosta. Ei TODELLAKAAN tarvi olla mikään missi, ja parempi ettei olisikaan, koska siitä tulee kamalat ulkonäköpaineet sekä TYTÖLLE että POJALLE.
Jos tajusit... - tyttöjostainkaukaa
14wboy kirjoitti:
Aika raakaa yleistämistä... Itse ainakin pidän enemmän pienirintaisista tytöistä, mutta ei niillä loppupeleissä ole paskan vertaa väliä. Enemmän katson, kuten aika moni muu poika, tytön luonnetta ja semmosta. Ei TODELLAKAAN tarvi olla mikään missi, ja parempi ettei olisikaan, koska siitä tulee kamalat ulkonäköpaineet sekä TYTÖLLE että POJALLE.
Jos tajusit...ihanaaa !
- 14vboy
Jos vaikka menisit ja tutustuisit niihin vähän huonomman näköisiin poikiin, niin huomaisit että varsinkin ne normaalit ovat hyvin usein kiinnostuneita enemmän luonteesta, älä kuolaa niiden kaikista parhaimmannäköisten poikien perään ja itke sitten kun joku toinen vie sen pojan, on 2vk sen kanssa yhessä, ja eroaa.
- Blääh.
Mun luokkalaisten poikien "suhteet" ei kestä edes tota kahta viikkoa, ehkä noin viikon... Säälittäväää....
- 15vw
tuo on paskapuhetta että jätkät haluu semmosen mitä sanoit, muijat ne aina just haluaa pojalla sikspäkin, lihasta ja muutenki hyväkroppasen, pitää olla hyvännäköne ja pitkä ja tällei jote haista sinävaa pikkulissu paska
- 432423423423423423
Mä haluan semmosen vitun läskin ruman ilman tissejä enkä mitään kaunista hyi kuka semmose haluais??????
- ahahahahaha atrollll
rumat itkee
- huoh.
vittu tällä palstalla on tyhmää porukkaa
Mä haluan enemmän sisäistä kauneutta kun ulkoista, en ymmärrä miks miehet aina haluaa superhyper kauniin nainen millä on kaikki niin maan perusteellisen täydellistä, mulle on yks hiton hailee jos tuun rakastumaan "toisenlaiseen" naiseen, sisäinen kauneus ja kemia ratkasee aika paljon, olisin ehkä onnellisempi "toisenlaisen" naisen kanssa suhteessa kun tuon edellämainitun, ja onks suhteessa muka pakko olla seksiä? Ite oon ennemmin seksittömän suhteen kannalla, ja tarviiko suhdettakaan edes mihinkään? Mulle riittää ihan kaveri meisinki! Turhaa habatusta koko touhu, olen onnellisempi jos minulla on ystävä ennemmin kuin suhde.
- TyperätNisäkkäät
Hiilipohjaiset narrit, kehityitte päästäsistä! Ja mikä minä olen?? Asia ei koske teitä.
- 1234
toi on väärin ajateltu et jätkil ei ois paineita mut toi mitä kaikki jätkät sanoo et ei oo välii vaik se ei ois se porukan kaunein tyttö vaa et sil on kiva luonne nii kysympävaa et mitä te vastaatte ku se tyttö kysyy et oonko sun mielestä kaunis tai kauniimpi ku jotku muut? valehteletteko et se on kaikkein kaunein??
- titta på peili
Ja nyt vielä kertaan etten tod. TArkoita kaikkia poikia,vaan tää viesti oli tarkotettu niille,ketkä ajattelevat naisen automaattisesti olevan muodokas jumalatar.
Ja tomeglelle tiedoksi ,että juuri näin, aloitusviesti oli juuri hyvä esimerkki tasa-arvosta.
Kysyn sulta suoraan,tomegle, onko enemmän miehiä sairastunut anoreksiaan,kuin naisia? Mistäköhän johtuu... Että menes vittuun siitä.
ELi en yleistäväitettäni kaikkiin poikiin vaan niihin,ketkä oikeasti aattelevat noin.katsokaa siis omaa kroppaanne ennen kuin katsotte muijaan.
Ite pidän itteeni kauniina,olen laiha,mulla on b-kupin tissit, ihanat hiukset jne, mutta ennen vihasin itseäni,koska minut oli latistettu luulemaan,etten kelpaa ulkonäköni takia kellekään.
Eli te sovinisti pojat ,aatelkaa henkistä kauneutta enemmän,tai yreenatkaa 6pakki."Kysyn sulta suoraan,tomegle, onko enemmän miehiä sairastunut anoreksiaan,kuin naisia? Mistäköhän johtuu... Että menes ******* siitä."
- Naiset, koska miehet eivät välitä paskan vertaa siitä, että minkälaiset kriteerit naisella on miehen suhteen. Jos ei kelpaa, niin nainenhan se siinä jotain menettää, ei mies.
Naiset taas keskimäärin ovat niin vitun tyhmiä ja muiden vietävissä, että ei mitään rajaa. Jos naiset ottaisivat saman mentaliteetin miehien kanssa, niin kaikilla olisi mukavampaa.
Ollaan aitoja ja ei yritettäisi miellyttää ketään muita kuin itseään.- fjkfjkjk
Siis sinä itse vaadit pojalta sixpäkkiä ja isoa munaa, mutta poika ei saisi vaatia sinulta mitään? Sekö on mielestäsi tasa-arvoa?
Miehet muuten tekevät enemmän itsemurhia, mistäköhän johtuu. Itsekin olen joskus miettinyt tästä maailmasta lähtemistä, kun en kenellekään naiselle ole koskaan kelvannut tällaisena kuin olen. Mutta minä en vaadi naiselta mitään muuta kuin, että hän olisi kunnon ihminen, joka rakastaisi minua omana itsenäni.
Mitään pyykkilautavatsaa en rupea treenaamaan eikä peniskään tästä enää kasva, joten olen sitten mieluummin yksin kuin jonkun pinnallisen naisen kanssa, jolle olisin vain kävelevä sixpäkki ja panokone. - titta på peili
Tomegle kirjoitti:
"Kysyn sulta suoraan,tomegle, onko enemmän miehiä sairastunut anoreksiaan,kuin naisia? Mistäköhän johtuu... Että menes ******* siitä."
- Naiset, koska miehet eivät välitä paskan vertaa siitä, että minkälaiset kriteerit naisella on miehen suhteen. Jos ei kelpaa, niin nainenhan se siinä jotain menettää, ei mies.
Naiset taas keskimäärin ovat niin vitun tyhmiä ja muiden vietävissä, että ei mitään rajaa. Jos naiset ottaisivat saman mentaliteetin miehien kanssa, niin kaikilla olisi mukavampaa.
Ollaan aitoja ja ei yritettäisi miellyttää ketään muita kuin itseään."koska miehet eivät paskaakaan välitä millaiset kriteerit naisilla on miehiä kohtaan"
etkö itse sanonut että miehilläkin on ulkonäköpaineita? Tai sitten kumoat kaikkien tämän keskustelun miespuolisten henkilöiden väitteen.
Ja jos väität et tytöt tymyyttään laihuttaa,oot niin vitun nöröaivo. Pojat ovat ihan yhtätyhmiä,kun jättävät ulkopuolelle ei niin kauniit tytöt. He ovat vähintäänkin yhtä idiootteja. titta på peili kirjoitti:
"koska miehet eivät paskaakaan välitä millaiset kriteerit naisilla on miehiä kohtaan"
etkö itse sanonut että miehilläkin on ulkonäköpaineita? Tai sitten kumoat kaikkien tämän keskustelun miespuolisten henkilöiden väitteen.
Ja jos väität et tytöt tymyyttään laihuttaa,oot niin vitun nöröaivo. Pojat ovat ihan yhtätyhmiä,kun jättävät ulkopuolelle ei niin kauniit tytöt. He ovat vähintäänkin yhtä idiootteja.En sanonut, että miehillä on ulkonäköpaineita. Sanoin, että tytöt vaativat miehiltä ihan yhtä lailla kaikkea erikoista, mutta miehet ovat useammin sinut itsensä kanssa ja vähät välittävät tyttöjen kriteereistä.
Tytöt laihduttavat yleensä täysin vääristä syistä. He laihduttavat sen takia, että heidät hyväksyttäisiin piireihin ja pääsisivät poikien suosioon. Varsinkin teinit.
Heidän pitäisi laihduttaa itsensä tähden, ei muiden.
Tytöt ja pojat ovat varmasti yhtä vitun epäreiluja ulkonäköjen suhteen, joten tämä lanka on ihan vitun turhaa paskaa.- 23592
"koska miehet eivät paskaakaan välitä millaiset kriteerit naisilla on miehiä kohtaan"
Ja jos väität et tytöt tymyyttään laihuttaa,oot niin vitun nöröaivo. Pojat ovat ihan yhtätyhmiä,kun jättävät ulkopuolelle ei niin kauniit tytöt. He ovat vähintäänkin yhtä idiootteja.horo hiljaa
- fädä
ja mitä vikaa on läskeissä? Mä oon ihan vitun läski mut oon silti samanlaine ku muutki :)
- vaikeetahh
Myönnetään, naisilla yleensä on kovemmat ulkonäköpaineet.
Perinteiset roolit: vaimot on valittu kauneuden ja synnytyskyvyn perusteella; miehet on valittu elätyskyvyn (=raha) takia.
Himputin epäromanttisia perusteita kumpikin. Olkaa moderneja ihmiset. Arvostakaa oikesti sitä älyä. Mutta entä jos ei ole älykäs - rasismiako?
No on miestenkin ulkonäköpaineet kasvussa, Kuulin että osa jopa meikkaa.
Mistähän johtuu että olen varsin ihanne kaikilla ulkonäkömittareilla, mutta munan pituutta ei kukaan ole silti tullut tarkistamaan. - Night of nights
Mulle ei tytön kropalla oo välii ja sääki kelpaisit mulle varmasti
- viisastenkivikivikivi
vastaan noihin ekoihin vastaukeiin: on tytötkin vaativia pojan ulkonäkönsä suhteen, esim. meidän koulussa (yläaste/lukio samassa) yksikään normi tyttö ei seukkaa pulskan pojan kaa. ei myöskään kovin moni poikakaan seukkaa pulskan tytön kaa. musta vähän pulskahkot tytöt on aika epävarmoja ja ujoja. jos olis ylpeä itestään eikä välittäis mielipiteist vaan olis ilonen ja hauska, ei mua ainakaan ylimääräinen liha luitten päällä haittaa
- Helvettiä tämä on
Kaikki ihmiset vaativat kumppanilta hyvännäköisyyyttä, sekä pojat että tytöt, miehet että naiset. Kyllähän kaunis ja komea, kiinteä ja hoikka/ muodokas miellyttää enemmän silmää kuin läski ja ruma. Nyky-maailma on todella ulkonäkökeskeinen ja jopa julkkiksilla on kovat paineet näyttää hyvältä. Senpä takia monet heistä käyvät jatkuvasti kauneusleikkauksissa ja käyttävät tuhansia dollareita rahaa ulkonäönsä ylläpitämiseen.
- trolooololo
mull o sixpack 14cm kunno pehko äänemurros -99.poika et vitun lauta mee vittuu
- Hessu90
Minullehan kelpaa ja on aina kelvannutkin minkänäkönen variksenpelätin tahansa! ottakaa yhteyttä...
- poika 96
Täytän KAIKKI ehdot p.s. Oon 16
- Poika 96
Molemmista sukupuolista löytyy omat ääripäänsä, joten turha yrittää yleistää pelkästään poikien katsovan ulkonäköä, kun tytöt katsovat sitä yhtä paljon.
Muutenkin, on olemassa poikia, joita ei kiinnosta tytössä pelkkä ulkonäkö.
Itse poikana voin sanoa, että tärkein asia tytössä on luonne.
Ujouttani en vain uskalla kertoa tytöille tunteistani, jonka takia tulen olemaan yksin vielä monta pitkää vuotta. - jaimeija
Mun on turha ruveta kattelemaan yhtään mitään laihoja neitoja, ku ite oon tällänen ruma läski, silti oon ollu monta kertaa parisuhteessa ja niistä on tullukkin jotain.
Itse kelpuutan pientissiset ja pikkuperseiset,koska en oikein ulkonäöstä välitä.
Oon aina rakastanu tyttöystävää ulkonäöstä huolimatta ja niitäkään ei oo haitannu mun ylipaino. - RomanceBoy
Ulkonäöllä on väliä ja se ei ole pinnallisuutta. Pinnallisuutta on vasta se kun ulkonäkö on se lähestulkoon ainoa asia joka on kriteeri.
Tottahan se on että kumppania pitää jaksaa katsella :) mutta onneksi kauneus on katsojan silmässä ja näin ollen jokaisesta pitää joku :) joidenkin mielestä olet ruma vaikka suurin osa on sitä mieltä että olet hyvännäköinen. Joidenkin mielestä taas olet hyvännäköinen ja muiden mielestä taas olet ruma. Osa ihmisistä rakastaa ylipainoa ja osa (kylläkin suurin osa) normaalipainoa jne. On ihmisiä jotka rakastuvat ääripäissä oleviin ihmisiin ja on niitä jotka rakastuvat keskijanalta löytyviin :)
Ääripäässä olevalle ei löydy helposti elämän kumppania, se on totta :/ mutta se kyllä löytyy jos jaksaa etsiä. Yleensä ääripääläinen lyö hanskat tiskiin eikä edes vaivaudu etsimään. Ja osa taas haluaa muuttua mikä ei ole kiellettyä :) ja muuttuminen on mahdollista :) - voigytpä
Vai niin... tekö ette yhtään välitä pojan ulkonäöstä?? Melkein kaikkien tyttöjen mielestä pitää olla sixpack ja käyttää jotain hinttivaatteita
- gggbgg
Jaa mulla pitäis olla laiha kroppa? Ei tuu tapahtumaan.
- s656sfe6e5sf6
Eli ongelmana oli se, että valitat kun läskejä tyttöjä ei katsota silläsilmällä?
Miksi pitäisi? Yleensä ovat ihan itse läskinsä aiheuttaneet joko liikkumalla liian vähän tai syömällä liikaa, sekäettä. Eikä läskejä poikiakaan yleensä silläsilmällä paljoa katsota, vai katsotko sinä?
Plärärää, ole hiljaa jo :D- yrjö nisä
Moi, titta på peili
mä oon ylipainonen poika jolla on paha akne ja 4cm pitä penis, olen helari ja käyn suihkussa kerran viikossa koska en ehdi käydä usemmin kun pelaan päivässä 18h wowia
mutta sullekkaam en mitään ulkonäkö vaatimuksia aseta, joten alettaisko seurustelemaan :)
- vanha topikki iha sama
Jos ulkonäöstä puhutaan,niin pärstähän sen ratkaisee. Eikä tissit tai perse.
- Huohvittu
Jaa te tytöt ette sitten vaadi mitään vai? HÄH Tämä teksti on kopioitu yhestä toisesta keskustelusta missä tytöt puhuivat mitä he haluavat pojalta = 1. Hygieenisyys. Kuinka ällöttävää onkaan olla pojan kanssa joka haisee tai jolla on kastiketahra hupparin reunuksella. AINA pitää olla puhtaat vaatteet.
2. Valkoiset hampaat. Tämä on tosi tärkeä juttu. Keltaiset hampaat nimittäin ällöttää ja ... tartteks alkaa ees selittää.
3. Hyvä iho. Joo eli ei aknee, MUUTAMA 0-5 finnii on ok mut ei, ei enempää.
4. Hyvä luonne. EI nörtti (yök niitten luonteet, sori nyt vaan.) mielistelijä, liian utelias, vastuuton, itserakas, piittaamaton, mustasukkainen eikä myöskään liian kiltti tai ujo. Ei saa keskustella liikaa eikä liian vähän - molemmat on ihan älyttömän huono juttu. Pitää uskaltaa katsoa silmiin. Ei saa olla nynny "en mä voi ku..." -meiningillä, muttei tietty mikään rikollinenkaan. Pitää muistaa synttärit, joulu-, nimi- ja ystävänpäivätoivotukset.
5. Ei saa olla tyttömäinen. Esim. ei saa pelätä ötököitä, panostaa ulkonäköön liikaa, pelätä lihomista, kysellä liikaa mielipiteitä ulkonäöstä jne. EI hiuslakkaa, hiusgeeli vielä sallittu. Ei myöskään saa olla pitkät hiukset. Ei saa juoruilla.
6. Pitää osata saada tyttö kiihottumaan oikeassa tilanteessa. Ei oo tytöstä kivaa, jos suutelee kiihkeesti ja poika vaan suutelee takas pelkille huulille, pitää osata käyttää mielikuvitustakin. ;)
7. Pitää osata näyttää että välittää.
8. Pitää olla hellä.
9. Ei saa valehdella MISTÄÄN/MITÄÄN.
10. Jos et enää tykkää tytöstä tai tykkäät jostain toisesta, kerrot sen HETI etkä edes "huomenna", HETI.
11. Ei saa kiusata ketään vakavasti. Esim. koulussa heitetty "läppä" "homolle" jota et edes tunne, on hyvin hyvin huono juttu.
12. Ei saa flirttailla muille tytöille irl eikä netissä. Ei saa katella paljoo muiden tyttöjen tissejä tai perseitä jne. Pornoa saa katsoa.
13. Jos on pikkuveli tai -sisko, ole sille kiltti. Se on söpöä.
14. Tarjoa tytölle esim. ateria, kunhan vain tyttö haluaa. Jos hän on ostamassa sitä, vaadi että saat maksat sen ja osta jotain itsellesikin (tyttö ei halua syödä seurassa yksin).
15. Urheile. Vaikka olisit pyöreä, tytöt pitävät urheilullisista ja hyvän kunnon omaavista pojista.
16. Älä suutu pienestä, tai oikeastaan mistään.
17. Käytä itsellesi sopivia vaatteita mutta myös sellaisia mistä itse tykkäät.
18. Ois plussaa jos oot hyvännäkönen. Jokaisella on oma käsitys tästä asiasta, että mikä/kuka on hyvännäköinen ja mikä/kuka ei. Jotkut ajattelee että hyvä kroppa on tärkeempi kun ihanat kasvot, toiset taas että kasvot on tärkeemmät kun kroppa - joillekkin molemmat on yhtä tärkeät, joillekkin mikään noista ei ole tärkeä. Hyvä luonne on jo puolet ulkonäöstä.
19. Älä aja MITÄÄN karvoja paitsi EHKÄ "ne" karvat. Jos et tajunnut, oot vajaa ja tytöt ei pidä vajukeista.
20. Ole huoleton, äläkä ajattele liikaa miltä näytät tai mitä sanot. Tää on tärkeintä; OLE OMA ITSESI. Kaikki eivät sitten synny hyväluonteellisina tai täytä hyvin kaikkia kriteerejä, mut kannattaa olla oma ittensä.
21. Hyvä kroppa on hyvä juttu, mutta 6pack tai joku 8pack on ÄLLÖTTÄVÄ, samoin kuin pömppis.
Ei tuu mitään muuta mieleen, vaikka varmasti unohtu montakin asiaa.
Joten mietippä uudelleen pikku lissu - Honest opinion fr me
Mulle on ihan sama miltä mun tyttöystävä näyttää ( Rajoissa tottakai, ettei ole mikään 140kg, tiedätte kyllä mitä tarkoitan ), kunhan itse nautin hänen kanssaan olemisesta. Itse en vaadi isoja tissejä enkä mitään missi persettä. Kyllä mullakin on ulkonäköpaineita, niinkuin varmaan kaikilla nuorilla. Luonne > Ulkonäkö.
- 3qw53easfasdf
sanon nytten että AP jos 2poikaa on sanonu sulle että oot ruma jne jne, niin se tarkottaa että kaikki pojat on kauheita? Ryhdy sitten lesboks tjsp. Ja mitä väliä ees ulkonäöllä on jos luonne on kohillaan?
- naa nigga
Ei misseillä yleensä ookovin hyvä perse tai isoja tissejä
- Poek
Jos verrataan kahta luonteeltaan täsmälleen samanlaista poikaa, mutta toinen on sen lisäksi pinnallisesti viehättävämpi kuin toinen poika, on luonnollista, että sä otat sen komean.
Ps. Naiset ja miehet on tasa-arvoisia ja ainoat ketkä valittavat siitä, että pojat haluavat kauniita naisia, ovat helvetin rumia ja epävarmoja itsestään. Jos on hyvän näköinen ja itsevarma, niin saa vaatia. - pippelinpyörittäjä
ei oo mun vika jos mua ei kiinnosta vittumaiset läskit rumat ämmät
- LissujenVihaaja69
Vitun pikku suolavako ota asioista selvää ennenkö tuut moittiin.
- T.Ketunmakkara
Ei oo mun vika, jos tissit ei kasva
- Fakta-tietoa
Viestin aloittaja mainitsee 4 vuotta sitten, että pojilla pitäisi olla vähintään 19 cm kalu. No se on itsestään selvä juttu. Sillä 99% pojista on kyllä se 19 senttinen jalkojenvälissä ja sillä yhdellä prosentilla on sitä suurempi. (Ainakin jos uskoo palstojen tietoja.)
- fsdfd
Aijai mitä yleistystä neljän vuoden takaa. Saa mun puolest olla minkä näkösii vaan, ei mua kiinnosta kun ei mul tule olemaan tyttöystävää
- Yksikysymys
Miksi ei tuu olemaan tyttöystävää. Kerrotko syyn fsdfd. Ei muuten kuin vain olisi kiva tietää. Toki oma asiasi. Itse oon bi-kundi
- fsdfd
Juu mul oliki semmost pient kutinaa persees et kysyttäis. En puhu tytöille. Oon hetero.
- Anonyymi
Mä Oon 55
- Anonyymi
0 Tajuun Sua, Mut En Koskaan sua....
- Anonyymi
Ellei koskaan....Rakkaus
- Anonyymi
Kenellekään
- Anonyymi
Kohdalle satu...Uups,voi vaiikka rakastua
- Anonyymi
Onni,Onko Sitä? Rakkaus,Toivon,Että Se on Ikuista Jokaisen ihmisen elämän
- Anonyymi
elämässä
- Anonyymi
joka sen antaa ja....Heh he anzai zzz....Rakzzzz 😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309