Mutta neljässä täysin eri paikassa olen huomannut että itselleni on parempi nukkua pää etelään päin.
En osaa selittää mistä johtuu mutta näin vain on, ikkunatkin eri suunnissa joten auringonvalosta ei voi johtua, en tiedä mistä mutta näin vain on.
En tiedä mistä johtuu, ei ainakaan ikkunoista eikä valosta.
6
149
Vastaukset
- pääeteläännukun
Siis että valo ja äänet voi kokonaan laskea pois yhtälöstä...
- pääeteläännukun
Siinä olisi jollekin tutkimisen aihe että pitääkö tosiaan paikkaansa tuollainen, koehenkilöitä pitäisi laittaa paikkaan missä ei ole mitään valoa eikä ääniä, että miten ihminen pyörii unissaan ja miten syvässä unessa on mihinkin ilmansuuntaan nähden :)
Tietystin maapallon pyöriminen ja korvien tasapainoaistiinhan tuollainen ehkä sitten kyllä vaikuttaa.. - pääeteläännukun
Uskon että tuo kyllä voi pitää paikkaansa, tuon voisi ehkä todistaa pitävänsä paikkansa mittaamalla esim. aivokäyrää kun ihminen pyöräyttää ja kallistelee päätään, että muuttuuko aivokäyrä?
Luulen että muuttuu.- pääeteläännukun
Mutta tietysti voi olla yksilöllistä tuollainen, ja mitään mahdotonta kaikille sopivaa on keksiä..
- pääeteläännukun
Jos tuota oikeasti testaisi koeolosuhteissa, ja ihminen olisi liikkumattomana paikallaan, niin pitäisi olla 1G:tä vastaava gravitaatiovoima magneetissa, eli riittävä nostamaan ihminen ilmaan, ei millään sähkömagneetilla heheahahahh..
- elimistöntottuminen
Tutkimus ehkä pitäisi silloin suorittaa painottomassa tilassa, jolloin jäljelle jäisi vähemmän funktioita, eli maapallon pyörimisliike silti jäisi, eli totuttu kineettinen energia johon elimistö on tottunut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184