Niin, ostin parisen viikkoa sitten Retkitukusta Burreal Target Hd nimisen asekameran, joten päätin tulla tänne kyselemään kyseisestä härvelistä. Onko kellään kokemuksia tästä? Onko teistä hyvä kuva ja oliko hyvä ostos mielestänne, jotka ovat ostaneet tämän?
Burrel Target Hd asekamera
12
4727
Vastaukset
- mettästäjä
Eli käykö tämä kamera hyvin myös vesilinnustukseen ja kanalinnustukseen?
- Nähtynä on
Eikö se riitä kun itse olet nähny tavin putoavan?
- mettästäjä
No onhan se mukava muistella ja katsoa videoita vuosienki päästä :)
- Digikamera
Tokihan se on mukavat mutta kun lähtee tarpeeksi usein mehtään milloin metälle ,kalaan,marjaan niin tapahtumia tulee niin paljon että kaikkea ei viitsi katsoa uudestaan.
- mettästäjä
jepjep, vaan onko se kätevä esim tuonne sorsastukseen? se on tämän topicin pointti
- saloaskfn
on se ihan hyvä ainaki kaiken laasille eläimille
- jepjep
itse ostin kanssa kyseisen kameran, ja ei mielestäni ole hyvä kuvan laatu, olen yrittänyt säätäkkin näkyvyys parani n-10metriin ja 2-hirveä olen ampunut 50-metriin niin tietokoneella kun katsoo videot niin näyttää aivan kuin linssissä olisi roska ja ampumisen jälkee liikkuu. Suosittelen ennemmin ostamaan GoPro kameran
- asd
joo eipä oo kummonen kamera
- Ryynäsen Topi
Itse sain lahjaksi kyseisen kameran ja jo pelkkä alku ollut yhtä tuskaa. Ensin puuttui suomenkieliset käyttöohjeet ja kun ne sai maahantuojalta puuttui seuraavaksi laturi. Tämän tullessa pääsi vasta syventymään itse kameraan. No kamerassa ei tietenkään ole mitään ohjelmaa vaan se pitää itse luoda ja asentaa tietokoneella. Tällainen joka hädintuskin saa koneen edes päälle pitäisi ilmeisesti suorittaa joku tietokone insinöörin perustutkinto ennenkuin sellaisen saa tehtyä meinaan neljän tunnin uurastus, sadat kirosanat, tietokone päälle ja pois ja päälle ja pois, piippukamera irti koneesta ja takaisin koneeseen, ohjelmaa ei löydy/tietokone ei voi suorittaa kyseistä toimintoa yms yms ja puoli lootaa kaljaa sai aikaiseksi sen että kamera tuskin löytää tietään koskaan aseeseen saati metälle muutenkaan.
Ennenvanhaan kun ostit tuotteen sait sen käyttö valmiina mutta nykyään koko härveli pitää näköjään rakentaa alusta asti ja todennäköisesti seuraavaksi louhit itse metallin maasta ja jalostat muovikuoret ennenkun saat haluamasi tuotteen.
Seuraavaksi pitäisi telkkari uusia ja ilmeisesti nykyään sekin pitää sähkötöineen päivineen kasata itse joten kaiholla muistelen aikaa jolloin asiakas sai haluamansa tuotteen käyttövalmiina eikä pelkkiä kuoria. - metsämies666
Itelä sama kamera, eipä ole kummoinen, mutta eipä tuohon hintaan voi huippulaatua odottaakkaan... Eipä itsellä ole muuta ongelmaa ollut kuin heikko kuvanlaatu, kameran kun saapu postista niin oli kaikki mukana, laturista käyttöohjeisiin. Ja koneeseen ei ollut kuin pukata kiinni ja alkaa selailemaan videoita. Itsellä kiinnostaisi tuo Burrelin uusin ase/koirakamera, kaukosäätimet ja kaikki tulee mukaan. Minkäköhänlainen laatu tässä mahtaa olla ?
- Ryynäsen Topi
Kaiken härdellin jälkeen kameran sain pelaamaan ja en kyllä moiti kuvan laatua. Kauris ja rusakko kaatoja tuli talvelle useampikin ja näkyy kamerasta selkeästi. Nyt ollu kyyhky passissa ja komeita tilanteita tallentunu pudotuksista ohilaukauksiin. Kun muistaa että piipun päässä on kamera eikä ala hosumaan kun heinämies riistatilannetta vaan seuraa rauhassa riistan tulosta laukaukseen ja kaatoon on videot todella hienoja. Toiset heiluttaa ennen ja jälkeen laukauksen piippuja niin ettei näe kun heinikkoa ja mäntyjen latvoja niin eihän niistä silloin kunnon videoita saakkaan.
- Kameramies2
Mistä tämän kameran saisi vielä ostettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249