Kaipaisin hiukan apua..
Onko täällä ketään, joka on ollu raskaana, ja silti tullu menkat?
Jos on, niin kauan menkat suurinpiirtein kesti, ja minkälaiset ne oli? (niukkaa yms..?)
Itselläni on juurikin alkuraskauden oireita ollu jonku aikaa jo, mutta siltikki tuli kuukautiset perjantaina, ja hupsistakeikkaa, loppuvatki jo eilen. Eli huikeat kolmepäivää vuotoa, vaikkakin yleensä kestää sen 5-6 päivää. Haluaisin saada tähänkin selvyyden ennenkuin marssin apteekkiin!
Menkat+raskaus?
9
211
Vastaukset
- samahomma
mietin IHAN samaa!! Siis mulla alko etova olo, iltalampöilyy ym, ja aina ennen menkkoi jomottanu vatsaa tissit ollu kipeet ym, nyt ei ollu. "menkat" alko päivän myöhäs, tein saman aamuna testin, joka oli nega. No, alko sillee et holahti oikee ruskeeta vuotoa ja paljon, ilman MITÄÄN mahakipuja, vaikka menkkat mulla aina ollut kivuliaat. Illal vasta alko tulla verta. Sit pari päivää taas ruskeeta vuotoo ja loppu kokonaa. koko aikana ei mtn kipuja. teen varmaa uuden testin. Millast vuotoo sulla sit oli?
- aamu35
Minulla on kaikissa kolmessa raskaudessa tulleet ns. valekuukautiset kolmen ensim. kuukauden aikana. Ovat itse asiassa gynekologini mukaan yleiset nuo valekuukautiset, eli vuotoa siihen aikaan kuin kuukautisten pitäisi olla.
Ensim. raskaus paljastui vaginaaliultralla ihan normissa vuositarkastuksessa, seuraavissa tiesinkin sitten varautua siihen että voipi tulla valekuukautiset. Niukkaa on vuotoni ollut aina, todella niukkaa, joten minulla ei oikeastaan vuodon suhteen ollut mitään eroa noiden valekuukautisten ja normaalien välillä. Mutta minulla tosiaan on hyvin niukat kuukautiset, olleet aina. Ja normistikin kestäneet vain pari päivää.
Tehkää testi sitten kun sen aika on. - samahomma
Okei, oliko se vuoto kuitenkin iha kirkasta verta? ja jotenki luulis kai et ois näkyny testis sillokun menkat päivän myöhäs jos ois raskaana? Tosin nää muutki oireet ihmetyttää, järkyttävät paukamat naamas ym.. :D
- Opiskelija
Juu ihan normaalia verta oli, mutta niukasti tuli. Noh tässä katsellaan ja odotellaan että josko nämä oireet menis ohi! :D
Moi!!!
Mulla on ihan sama. Viime kuussa oli neljän päivän menkat normaalin viikon sisään. Eka ja vika päivä niukkaa vuotoo ja kaks muuta päivää ihan normaali vuotoo. Sitten alko raskausoireet ja kesti pitkään. Nyt alko menkat yli viikon liian aikasin ja raskausoireet jatkuu. Vuoto on niukkaa ja kirkkaan punaista, nyt neljäs vuoto päivä menossa ja vaikuttaa siltä että loppuu varmaankin huomenna. Testi on et pitää se tehdä kun vuoto loppuu mutta kuinka varmrmasti näyttää oikeen tuloksen?- fthöl
Miksi odotat vuodon loppumista, ennen kuin teet testin? Ei se vuoto mitään tulokseen vaikuta, voit tehdä testin vaikka heti.
- tyttö..90
Heeippa!
Olisko täällä joku, kuka osais muakin neuvoa?
Eli 10. heinäkuuta oli viimeksi menkat. Kierto on yleensä ollut sen 28 päivää. Menkkojen jälkeen ollaan poikaystävän kans useasti harrastettu seksiä ja ihan tarkoituksella ilman ehkäisyä. Menkat on nyt yli viikon myöhässä, mut tänään huomasin haalean vaaleanpunaista verta vessassa käydessä. Ei kuitenkaan oo tullu siteeseen asti. Rinnat on melko paljon turvoksissa ja lämpö koholla. Mahaa on pistelly oudosti ja tänään aamulla oli tosi huono olo.
Tein kuitenkin testin muutama päivä sitten ja näytti negatiivistä. Olenkin miettinyt, että onko mahdollista että olenkin ovuloinut myöhemmin kuin normaalisti. Koska kierto on aika useasti aiemmin heitellyt 28 ja 31 välillä. Voisiko tämä olla vasta kiinnittymisvuotoa? Ja kannattaako testi tehdä vielä vuodon loppumisen jälkeen, vai antaako tk:ssa testi kuin aikasin varman tuloksen?
Onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia kokemuksia?
Kiitos, jos joku osaa auttaa.:)- rthyjw
No jos se on kiinnittymisvuotoa, niin sitten testi kannattaa tehdä ehkä noin viikon kuluttua siitä. Eikä kannata mihinkään terveyskeskukseen sitä virtsatestiä lähteä tekemään, kotitestit ovat nykyään aivan yhtä hyviä ja tarkkoja. Veritesti toki antaa vastauksen jo vähän aiemmin, mutta sinuna nyt vaan odottelisin, että alkaako ne menkat vai oliko tuo kiinnittymisvuotoa. Jos ei menkat ala, niin tee viikon kuluttua uusi testi.
- samahaomma
Hohhoijaa mulla ruskea vuoto jatkuu _edelleen_ .. Jo 6päivä menossa. Ja aivan tajuton migreenikohtaus iski tänään, näkö meni puoliks ja raajat puutu ym. En tiiä, pitäs vaa tehä se testi uudestaa, et sais varmuuden.. Mahassaki pientä nippailua. Mut tissit ei oo YHTÄÄN kipeet. Eikös se oo aika varma raskauden merkki, mitä ainaki oon lukenu täält :D ja maha pömpöttää huomattavasti. En tiiä, ehkä vaan kuvittelen :D Kertokaa hei testien tuloksii sit!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047