Rakastan tummasilmäisiä naisia jotka näyttää Ulkomaalaisilta!

Simon Carter

Oma ihannenaiseni löytyy ehdottomasti tummasilmäisistä naisista. Suomessakin on näitä tummasilmäisiä jotka näyttää Ulkomaalaiselta romani naiselta tämän johdosta vaikka olisi Suomalainen. Nämä on todella hottiksia ulkonäöltään. Monissa muissakin naisissa on hyviä mutta nuo on ihannenaisiani ehdottomasti. Todella hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia nämä tummasilmäiset ja tummat naiset. Ne kun on sellaisen tuhman näköisiäkin niin se lisää seksuaalista kiinostusta huomattavasti entisestään koska pidän tuhmista tytöistä eniten. Ruotsin laivalla oon paljon nähnyt näitä naisia.

16

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monex on

Lappalaiset..oamnit..muut ruskeaveriköt..onhan noitakin..

• läpppä

Oma ihannemieheni löytyy ehdottomasti tummakullisista miehistä.

• uiuiuiuiuiuiui

samaa mieltä aloittajan kanssa! tummissa naisissa on sekin hyvä puoli että näyttävät usein hyvältä myös ilman meikkiä toisin kuin haalean vaaleat blondit.

• dds11

ja se karvoitus..

• karvoissa on karisma

Olet säälittävä kateellinen raukka! Karvoituksen saa aina ajettua pois, mutta minkäs teet sille jos omaat ohuet maantienväriset kulahtaneet haituvat, mitäs teet jos tukka ei vaan kasva!?? Se vasta on huonompi homma,, elää niitten säälittävien ohuiden mitäänsanomattomien haituvien kera! Karvoissa on karismaa!,

• Anonyymi

Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kateus... Sitä paitsi tumma ei todellakaan automaattisesti tarkoita ertä olisi karvsin, ainoastaan kateelliset väittää sellaista

*Karvainen

• dklvikmfl

Ei kaikilla tummilla ole voimakasta karvoitusta, esimerkiksi latinoilla tai Intialaisilla kylläkin mutta ei Suomalaisilla yleensä.

• Värmaailma

Eihän se tummuus yksin tee vielä kuuniiksi tai hottikseksi. Olen kyllä nähnyt tummissa niin kauniita kuin todella rumiakin naisia. Tietenkin tumma saattaa näyttää jokseenki eskoottiselta ainakin suomessa jossa on paljon vaaleita ihmisiä.

• TummaVaaleaPunapää

Ylipäätään hiusväri ei tee ketään kauniiksi, mutta tummuus yhdistettynä kauniisiin kasvoihin on kyllä viehättävää.

• Rick!

Kyllä tummasilmäinen tai ruskeasilmäinen nainen on seksikkäimpiä naisia joita on markkinoilla. Siis on muissakin hyviä en minä sitä sano,mutta kyllä nuo tumma/ruskeasilmäiset tytöt vie voiton. Kouluissahan noita näkee sekä joillakin työpaikoilla ja näyttävät Ulkomaalaisilta. Ja joissakin vaaleissa on myös todella kauniita sinisilmäisiä naisia myös todettakoon samalla myös tämä. Mutta se tummasilmäinen/ruskeasilmäinen nainen on todella eksoottinen ja salaperäisen näköinen todella seksikäs olento täällä maan päällä.

• Ruskeasilmäinen N

Rakastan kauluspaitaisia valkkaajamiehiä,jotka perä kammarissaan katsovat vanhoja Varustamon jaksoja nauhalta ja ihailevat Kaunareiden Bill Spencer Jr.ää!

• hehehe!

Jee! Mulla on tummanruskeat silmät!

• mie

Mulla tumma tukka ja tummat silmät ja olen suomalainen.Pituutta 167cm ja norm, paino,Kurvikas.Ja kuitenkin yksin.

• Anonyymi

sinisilmäiset isotissiset blondit on seksikkäimpiä.

• Anonyymi

Eipäs ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe