Katsoin tuota tulli -ohjelmaa, ja siinä puhuttiin EU:n ulkopuolella tulevien tuotteiden rajoituksista (200 tupakkaa, tietty määrä alkoholia) jne. Siinä mainittiin kuitenkin myös joku summa (muistaakseni noin 400) puntaa, jonka edestä saisi tuoda tavaroita.
Saako siis Yhdysvalloista EU:hun matkustaessa tuoda tullaamattomana vain 400 punnan edestä ostoksia?
Tullirajoista
3
139
Vastaukset
- s sdf
Näinhän se virallisesti on... toki veikkaanpa että valtaosa suomalaisistakin jotka siellä käyvät tuovat isomman määrän tavaraa mukanaan. Sama pätee Thaimaan matkaajiinkin, joista monet tuovat arvotavaraa tuhansien edestä.
Lahjaksi/avaamattomana ei missään nimessä kannata isoja määriä pakata mukaan, mutta helpommalla pääset kun ostat vaikka paikan päältä sieltä vaatteita, käytät niitä matkallasi ja tuot likapyykkinä takaisin. Samoin jos nyt sattuisi vaikkapa iPad ostettua niin suomeen tuotaessa ehkä parempi jos se ei ole myyntikunnossa paketin sisällä, vaan käsimatkatavaroissa käyttökamana.
Tullihan periaatteessa VOI vaatia kuitit tavaroista mutta en käytännössä ole koskaan kuullut näin käyneen tavallisten turistien kohdalla.- kerro kun tiedät
kovasti kiinnostaa mitä ihmiset kantaa Thaimaasta tuhansien eurojen edestä? Kerrotko kun en tiedä vaikka olen 23. kertaa siellä jo käynnyt...
- s sdf
kerro kun tiedät kirjoitti:
kovasti kiinnostaa mitä ihmiset kantaa Thaimaasta tuhansien eurojen edestä? Kerrotko kun en tiedä vaikka olen 23. kertaa siellä jo käynnyt...
käyttäjälle "kerro kun tiedät": taide-esineitä, arvokäsitöitä, laadukkaampia mittatilausvaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738