Ei ole tullut monee kuukauteen kirjoiteltua tänne kun ei oikeastaan ole paljoa kertomista.
Minun tilaanteeni on nyt hoidoilla pysynyt kurissa ja kasvaimenmöllykät eivät ole kasvaneet viimeiseen puoleen vuoteen. Nyt pitäisi vielä kerran käydä hoidoissa ja sit olisi suunitelmissa ehkä 3kk hoitotauko, mutta sen näkee sit kontrollikuvien jälkeen kuin pitkän tauon antavat.
Mukavaa loppu kesää kaikille palstalaisille :)
TERVEHDYS
c37
3
113
Vastaukset
- töttö ja röö
Ja vielä parempaa alkusyksyä sinulle c37, kuin myös kaikille muillekkin! ;-)
- toipunut ex
Tähän aikaan tsemppaan sinulle, c37! Hyvä juttu, kun entinen syöpäpotilas ja myös kroonikko tulee tervehtimään tässä palstassa. Täynnä haleja ja tsemppejä heille!
- Lysu10
Olen iloinen puolestasi, kun kasvaimet/pesäkkeet on saatu pysymään hallinnassa ja muutenkin hoidot olleet hyväksi. Hoitotauko auttaisi "akkujen lataamista" mahdollisesti tulevien uusien hoitojen kestämiseksi. Mutta hyvää syksyn jatkoa sinulle ja muille horoskooppimerkeille - jatketaan mehujen keittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106