Hei,
huomasin ah-niin-rakkaassa yhteisöpalvelimessa virheen. Facebook näyttää aina toisten ihmisten statuspäivityksia. No, menin sitten ja tykkäsin yhdestä päivityksestä. Päivitys pomppasi siten, että se oli vain yksinään siinä katseltavani. Sitten siinä on sellainen ominaisuus statuspäivityksen laatikon kulmassa, kuin ruksi. Mielleyhtymä, että laitanpa tämän päivityksen "sivuun" ja siirryn muihin, aivan kuin silloin, kun katsotaan kuvia ja siirryttäessä pois katselemasta niitä, painetaan vain oikeasta yläkulmasta ruksi. No, minä painoin ruksia, niin tuli:
"Kiitos ilmiannosta,... jne. Kumoa tämä tai ilmianna."
Minä olin jo, että TÄH? Enhän minä halua ilmiantaa tätä päivitystä, josta itsekin tykkäsin.
Tuo on mielestäni virhe, jonka helposti tekee, että jopa "ilmiantaa" toisen.
FACEBOOK VIRHE
voisitäfeissiä
1
143
Vastaukset
- Mundus
Äsken kävi sama mulle, kun olen tätä ennen lukuisia kertoja saanut viime tipassa pysäyettyä vaistomaisen ruksin klikkauksen. Ei tullu edes mitään ilmoitusta että voisi perua ilmiannon. Järjetön "ominaisuus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249