Kawasaki GPZ 1100 huollot??

Kawavaari

Eli hankin ko. pyörän, -98 vuosimallia. Mittarissa n.43 tkm. Juuri oli tehty 500 euron huolto, / (etu- ja takapalat, etustefat, tulpat, öljyputsari sekä nesteet laitettu..) Huoltokirjaa ei pyörän mukana tullut (pystyykö semmoisen jostakin saamaan?)
Sen verran ymmärrän säästää pärrää, että itse en huoltotöihin ryhdy. Kysyisinkin milloin olisi hyvä pyörää huollossa käyttää, siis esim. paljonko kannattaa ajella ennen seuraavaa huoltoa? (tämä olettaen että mitään poikkeavaa pyörässä ei ilmene) Saatan paljastaa kysymyksellä tyhmyyteni, otan kuitenkin sen riskin sillä tarkoitus olisi pitää pyörä kunnossa ja mahdollisimman huolettomia lomakilometrejä pyöräillä siippani kanssa ensi kesänä ajaa.

1

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltoa 70-luvulta

500 eur on paljon kyseisistä huolloista, kannattaa opetella itse huoltohommat, siinä säästää vuositasolla monta sataa. Tärkeimmät huollot: venatarkistus ( säätö ) öljyt suod, jousitus, renkaat, ilmanputsari, tulpat, muttereitten kiristys ja tietenkin jarrut.
      Olen itse huoltanut pyöriä 38 vuotta, opettelin sen jo nuorena, on säästynyt jo muutaman pyörän hinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe