mitees tuola tori.fiissä jotkut saavat ilmoituksistansa paikkakunnan nimen piilotettua????????????????????????????????????????????????
TORI . FI
17
3065
Vastaukset
- ????
helppoa kun osaa
- myyjätär
No kertoisitko sie miulle??
- myyjätär
myyjätär kirjoitti:
No kertoisitko sie miulle??
eipä tuota näytä kukahan tietävän.....
- puuppari
myyjätär kirjoitti:
eipä tuota näytä kukahan tietävän.....
kuka vois kertoo.
- myyjatarja
Osaako joku vastata ?
- mjuyut
kertokaa ny ihimeesä.
- myyjätär
mjuyut kirjoitti:
kertokaa ny ihimeesä.
löytyiskö tämän vuoden puolella vastausta tähän pulmaan.
- dgjg
tietääkö joku???
- kmys
kannataisko laittaa kysely tori.fi ylläpidolle?
Onko paikkakunnan piilottamisesta jotain hyötyä?
Mielestäni paikkakunnan näkyminen parantaa kaupankäyntimahdollisuuksia.- Tenho Kallio
Mielestäni on avointa ja reilua kun on paikkakunta,puhelin nro ja oikea nimi! ja kauppa käy.Miksi piilotella jos jotain kauppaa? Itellä tulee aina mieleen et mikähän koijari tämä on kun kaikki tiedot yritetään pimittää.Ja huvittavaa on et vaikka ite laittaa kaikki tiedot,niin silti jotku epäilee esim. lähetys tapauksissa.Mielestäni torin pitäisi ottaa sama käytäntö kuin nettimarkkinat eli nimimerkkejä ei hyväksytä.
Vähentäs paljon huijareita. - oihjfs
voisko joku selvittää kun ei ylläpitokaan tajua koko asiaa...
- ylläp
selvittää mitä?
- oihjfs
siis torin ylläpito.
- waliwali
eiko olisi helpompaa vaan käyttää jotain toista huutokauppasivustoa jos torin käyttöehdot ei miellytä...
- yxyx2
Onko asia jo selvinnyt ?
- kjhpojk
No niin kehnot kertokaa mites se toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174