Noitalapsi-Celia Rees

eliseb

Sangen mielenkiintoinen kirja. Helposti luettava, 350 sivua vilahti parissa tunnissa. Onkoo se todellakin totta, vai onko se kirjailija keksinyt sen jutun? vähän epäselvää.
Kuitenkin sillä lailla realistinen juttu, kaikenkaikkiaan, ja vastasi odotuksia, minä tosin pelkäsin että se olisi jotakin Potterin matkijajuttua, mutta se tosiaan oli vähän sopivasti todempi. Tosin siitä huomaa selvästi että se on vaan alku, tai osa kokonaisuudesta.
Kertokaa mielipiteitä:

6

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöh

Et sä voi lukea noin nopeasti, jos oot niin et oo perehtyny yhtään!!

• Shadow

Aivan mahtava kirja!
      Noitalapsen kirjoittaja on kirjoittanut kirjan vissiin joidenkin löydettyjen päiväkirjamerkintöjen pohjalta. Niin ainaki käsitin tai jostai luin.
      http://www.witchchild.com/

Jos tykkäsi Noitalapsesta niin luultavasti pitäisi myös Marion Zimmer Bradleyn kirjoittamasta Avalonin usvat-kirjasta ja sen jatko-osasta Avalonin metsät.
      Suosittelen, jopa Avalonin usvista tehty leffakin oli hyvä.

• -minni-

se jäi minuakin hämäämään että, oliko kirja totta vai ei. . . Jos joku tietää kertokaahan.

• Y.P.

Kirja oli totta.

• ann marie
        Y.P. kirjoitti:

Kirja oli totta.

Niin. Loistava kirja mutta onko tosiaan totta? Ja jos on, niin onko ne päiväkirja merkinnät laitettu suoraan kirjaan? vai muutettu sopivammiksi? Vai onko vain osa merkinnöistä aitoja?

• Asiaa tutkinut
        ann marie kirjoitti:

Niin. Loistava kirja mutta onko tosiaan totta? Ja jos on, niin onko ne päiväkirja merkinnät laitettu suoraan kirjaan? vai muutettu sopivammiksi? Vai onko vain osa merkinnöistä aitoja?

Kirja oli todella hyvä! Mutta, se ei ole totta. Itsekin niin luulin, kunnes tutkin asiaa ja kuten mm. tuolta www.witchchild.com:ista käy ilmi, kirjailija oli itse keksinyt kaiken. Hän oli kuitenkin perustanut osan kirjastaan tosille tapahtumille, kuten samaiselta nettisivulta voi lukea.

"But Witch Child is a work of fiction and as such deals with what could have happened, not what did", sanoo itse kirjailija

Nevertheless, loistavaa työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe