Nyt olis nämä vaihtoehtoina ensimmäiseksi aseeksi ja ensimmäiseksi haulikoksi. Tarkoitus on metsästää ja ampua kiekkoa sekä mahdollisesti myöhemmin practicalia ihan omaksi iloksi kun sellainen rata lähistöllä on. Molemmat olisi 28" piipulla 12/76 kaliberilla.
Remingtoniin tulee mukana supistajat. Ei peränsäätöä.Väri musta Lisävarusteita loputtomiin. Tehty kovaan käyttöön. Synteettinen tukki ovh. 790€ tingitty hinta 500€
Beretassa myyjän mukaan lipaskapasiteetti on 1 2 joka tuntuu omituiselta. puolikas suppari. lisähintaan 3/4 ja cylinder. Päällä on kiikaritähtäimelle mahdollisuus täyteisiä ajatellen. Puutukki. Varmatoiminen ase. ovh 1300€ tingitty hinta 1100€.
Mitä mieltä olette? kumpaan mieluummin kääntyisitte
Remington 11-87 vs. Beretta A 300 Outlander
6
1133
Vastaukset
- Ei noita voi verrata
Jos tää ei oo trolli, ni hae tai tilaa Beretta tuolta :
http://www.ahtihuvila.fi/index.php?sivu=Tuote&koodi=528&nimi=Beretta A300 Outlander&hakusana=&tuoteryhma=111&tuoteryhma_nimi=Haulikot - Puoliautomaatti - versio2
Käy katsomassa remarin verso maxia. Oli todella hyvän tuntoinen ase, vaikka itse en perusta puolareista. Säädettävällä perälllä ja poskipakalla.
- outlanderi
"Beretassa myyjän mukaan lipaskapasiteetti on 1 2 joka tuntuu omituiselta."
Maksimi itselataavissaa metsästyksessä. - sano minun sanoneen
Hullu ostaa näinä aikoina uutena puoliautomaattia. Tullaan varmasti kieltämään lähivuosina ja sitten vituttaa.
- jr
Mihin tämä sinun VARMA tieto siitä, että puoliautomaatit kielletään, perustuu ? Oletko kenties ministeri Räsäsen alainen jolla on lähipiirin tietoa ? Kerro meillekin....
- hesu.
Vaikka laki muuttuiskin sellaiseksi että puolarille ei lupaa saa niin tuskin niitä tullaan pois keräämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299