Olen kyllästynyt tähän tilanteeseen, olen jo pitkään ollut sinkkuna koska tapaan vain miehiä jotka etsivät seksiä ja myöntävät asian yleensä jo ekalla tapaamiskerralla. Tyhmintä tässä on se että minä teen aina aluksi hyvin selväksi etten etsi hauskanpitoa tai pelejä, mutta kun mies kuin mies näkee minut hän unohtaa asian..
Joukossa on sekä miehiä jotka eivät ole korkeasti koulutettuja että myös korkeasti koulutettuja, osan olan tavannut netissä mutta osan en. En voi myöskään luottaa mieheen joka ehdottaa yhteisiä sänkyhetkiä liian nopeasti, koska silloin hän varmaan ehdottaa niitä monille muillekin.
En ymmärrä mikä tähän voi olla syynä? olen nuori ja kauniiksi kehuttu mutta ovathan muutkin kauniit nuoret löytäneet pysyvän parisuhteen ja perheen jopa Megan Fox!
Olen alkanut etsimään myös vikoja itsestäni, vaikka ei pitäisi, sillä minähän teen selväksi mitä etsin ja mitä en, silti se on huolestuttavaa kun juuri kukaan ei etsi pysyvää suhdetta. Tietysti seksi kuuluu parisuhteeseen mutta minulla on jo tarpeeksi huonoja kokemuksia siitä ettei käydä alussa treffeillä ja tutustuta toiseen kunnolla, olen sen seurauksena tullut vain jätetyksi ja petetyksi, enää en suostu helposti sänkyyn ja haluan oikeat treffit eikä mitään toisen kotiin ryntäystä koska se ei vaan tunnu oikealta ja sopivalta käytökseltä.
Etsin ja mietin mikä on vikana, pukeudunko väärällä tavalla? en käytä edes minihameita enkä yleensä huippukorkeita korkokenkiä, mutta en myöskään lättäpohjaisia kenkiä. Eikö minun pitäisi enää pukeutua naisellisesti treffeille vaan vaikkapa lenkkareihin ja poolopaitaan? tai pitäisikö mennä treffeille meikittä? vaikka en muutenkaan käytä liikaa meikkiä. Ainakaan jatkossa en halua että vaatetuksen perusteella joku olettaa minun olevan tietynlainen ihminen, se myös satuttaa.
Tiedän näyttäväni erilaiselta ja olen saanut kuulla siitä koko ikäni siksi viime aikoina olen alkanut jopa pelkäämään näyttäväni joltain tietynlaiselta helpolta ulkomaalaisnaiselta, vaikka en ole. Saan myös välillä huuteluita perääni, enkä ole niistä kovinkaan imarreltu. Mietin myös osoitanko jo alussa käytökselläni jotenkin liikaa mielenkiintoa miestä kohtaan, katson silmiin ja hymyilen mutta mielestäni se ei ole liikaa vaikka miehet ehkä tulkitsevat senkin jonain suostumuksena. Haluaan poistaa kaikki sellaiset miehet elämästäni jotka alkavat vain ehdotella eivätkä oikeasti etsi mitään muuta, mutta usein he sitten vakuuttavat etsivänsä myös muutakin kuin seksisuhdetta ja jäävät roikkumaan.
Tapaan vain miehiä jotka etsivät seksiä
42
599
Vastaukset
- Ei yksi heistä
"Haluaan poistaa kaikki sellaiset miehet elämästäni jotka alkavat vain ehdotella eivätkä oikeasti etsi mitään muuta, mutta usein he sitten vakuuttavat etsivänsä myös muutakin kuin seksisuhdetta ja jäävät roikkumaan."
Elikkä siis he voivat kanssa olla vaan sivistymättömiäkin, jotka eivät vaan tiedä miten treffeillä ollaan. - Todennäköisesti vain
tapailet miehiä,jotka ovat tottuneet saamaan seksiä. Mitäs jos tapaisit niitä vähä vsatimattomamman oloisia miehiä. He jaksavat odottaa, koska seksin saaminen ei ole heille itsestäänselvyys
- .......
"..tapailet miehiä,jotka ovat tottuneet saamaan seksiä. Mitäs jos tapaisit niitä vähä vsatimattomamman oloisia miehiä. He jaksavat odottaa, koska seksin saaminen ei ole heille itsestäänselvyys.."
Tarkoitatko kokemattomampia jotka eivät P/S-markkinoilla menesty? He vasta ovatkin kiimaisempia koska eivät ole tottuneet seksiin joten ajatuksen juoksu on kuin teinillä-- - kokemustaon...
....... kirjoitti:
"..tapailet miehiä,jotka ovat tottuneet saamaan seksiä. Mitäs jos tapaisit niitä vähä vsatimattomamman oloisia miehiä. He jaksavat odottaa, koska seksin saaminen ei ole heille itsestäänselvyys.."
Tarkoitatko kokemattomampia jotka eivät P/S-markkinoilla menesty? He vasta ovatkin kiimaisempia koska eivät ole tottuneet seksiin joten ajatuksen juoksu on kuin teinillä--Totta. Pari sellaista tavattuani (ensimmäisen vieläpä ollessani yhtä kokematon itsekin) sanoisin ettei enää ikinä. Yritäpä ymmärtää ja rakastaa heitä, ja he käyttävät tilaisuutta hyödyksi ja lähtevät heti kerran pantuaan ja sillä itsetuntoaan pönkitettyään kokeilemaan muita naisia. Se toinen ilmeisesti oli olettanut että minäkin olisin vielä neitsyt, ja kun en enää täysin ollut (mutta melkein) lähti sekin lipettiin.
Enkä ollut suinkaan ns. antanut "ekoilla treffeillä" (en ole tehnyt niiden muutaman muun miehenkään kanssa niin enkä tekisi, riippumatta siitä kuinka komea mies olisi). Kumpikaan noista kokemattomista, edes se jolle menetin neitsyyteni, ei ollut mikään "Brad Pitt", olivat molemmat ujoja ja epävarmoja ja kroppakin oli molemmilla laihan lihakseton. Molemmat olivat myös ns. "yli-ikäisiä" neitsyitä (ensimmäinen 18 ja toinen 21), mutta ei se minua haitannut koska omanikin menetin "vasta" päivää vaille 19-vuotiaana. Ensimmäinen oli vielä erittäin lyhytkasvuinen.
Jotta se siitä "naiset eivät huoli kokemattomia ujoja miehiä" ja "naiset nussivat ensin renttuja". Itse melkein toivon että olisin omani menettänyt ennemmin sitten vaikka jollekulle komealle rentulle...
Ja todellakin, oman kokemuksen mukaan kiimaisimpia ovat juuri nuo kokemattomat. Nussivat ketä vaan ja jättävät naisen jo ekan kertansa jälkeen, ilmeisesti kokiessaan katkeruutta siitä että nainenkin nautti seksistä heidän kanssaan - kun taas kokeneemmat ovat jo päässeet yli siitä suurimmasta tarpeesta päästä panemaan ihan ketä tahansa ja ymmärtävät myös naisen olevan seksuaalinen olento. - samoja kokemuksia
kokemustaon... kirjoitti:
Totta. Pari sellaista tavattuani (ensimmäisen vieläpä ollessani yhtä kokematon itsekin) sanoisin ettei enää ikinä. Yritäpä ymmärtää ja rakastaa heitä, ja he käyttävät tilaisuutta hyödyksi ja lähtevät heti kerran pantuaan ja sillä itsetuntoaan pönkitettyään kokeilemaan muita naisia. Se toinen ilmeisesti oli olettanut että minäkin olisin vielä neitsyt, ja kun en enää täysin ollut (mutta melkein) lähti sekin lipettiin.
Enkä ollut suinkaan ns. antanut "ekoilla treffeillä" (en ole tehnyt niiden muutaman muun miehenkään kanssa niin enkä tekisi, riippumatta siitä kuinka komea mies olisi). Kumpikaan noista kokemattomista, edes se jolle menetin neitsyyteni, ei ollut mikään "Brad Pitt", olivat molemmat ujoja ja epävarmoja ja kroppakin oli molemmilla laihan lihakseton. Molemmat olivat myös ns. "yli-ikäisiä" neitsyitä (ensimmäinen 18 ja toinen 21), mutta ei se minua haitannut koska omanikin menetin "vasta" päivää vaille 19-vuotiaana. Ensimmäinen oli vielä erittäin lyhytkasvuinen.
Jotta se siitä "naiset eivät huoli kokemattomia ujoja miehiä" ja "naiset nussivat ensin renttuja". Itse melkein toivon että olisin omani menettänyt ennemmin sitten vaikka jollekulle komealle rentulle...
Ja todellakin, oman kokemuksen mukaan kiimaisimpia ovat juuri nuo kokemattomat. Nussivat ketä vaan ja jättävät naisen jo ekan kertansa jälkeen, ilmeisesti kokiessaan katkeruutta siitä että nainenkin nautti seksistä heidän kanssaan - kun taas kokeneemmat ovat jo päässeet yli siitä suurimmasta tarpeesta päästä panemaan ihan ketä tahansa ja ymmärtävät myös naisen olevan seksuaalinen olento."Kiltit" ja "ujot" ovat osoittautuneet kaikkein härskeimmiksi tapauksiksi. Onneksi en antanut reppanuuden hämätä. En enää ikinä vilkaisekaan päin.
- jhhfq
Itse olen tässä kuukauden tapaillut naista, joka halusi odottaa avioliittoon seksin suhteen ja se sopi minulle hyvin. Nyt paljastui että hän on kuitenkin ihan oikeasti vakavasti psyykkisesti sairas ihminen, vaikka tähän mennessä olikin osannut piilottaa sen melko hyvin. yritin auttaa häntä kaikin tavoin, mutta turhaan. Sain siitä vain halveksuntaa niskaani.
Onko muka oikeasti väärin, jos en sittenkään lupaudu viettämään loppu elämääni hänen kanssaan. Eipä minulla sen parempaa onnea ole ollut naisten suhteen kyllä aikaisemminkaan. Nyt olen ihan rikki.
En tajua mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Olen niitä miehiä, joista aina sanotaan että miten noin mukava ja komea mies voi olla sinkku. Kunpa tietäisinkin vastauksen.
Mistä päin olet kotoisin AP? Ja mikä on ikäsi? Arvostaisin todella jos saisin tutustua sinun kaltaiseen ihmiseen.- ....................
Oletko koittanut ohjata naista hoitoon? Voisit tehdä kuitenkin sen hänen vuokseen vaikka sitten reilun deittailun päättämisen vuoksi. Ehkä hänkin siten myöhemmin tajuaisi ettet ilkeyttäsi hänestä eronnut ja että tahdot silti auttaa häntä vaikkette yhteen sovikaan.
- jhhfq
.................... kirjoitti:
Oletko koittanut ohjata naista hoitoon? Voisit tehdä kuitenkin sen hänen vuokseen vaikka sitten reilun deittailun päättämisen vuoksi. Ehkä hänkin siten myöhemmin tajuaisi ettet ilkeyttäsi hänestä eronnut ja että tahdot silti auttaa häntä vaikkette yhteen sovikaan.
Olen yrittänyt jutella hänelle niistä asioista, mutta ensinnäkin hänellä on ihan hirvittävä sairaalatrauma, koska hän koki että hänen vanhempansa joskus hylkäsivä hänet sairaalaan. Tuntuu että petän hänen luottamuksensa, jos minäkin olen pistämässä häntä hoitoon. Toisekseen hän pelkää kamalasti lääkkeiden sivuvaikutuksia, koska hänellä on aikaisempia huonoja kokemuksia niistä.
Haluaisin kyllä auttaa häntä, mutta en tiedä miten. Miten voin auttaa kun hän ei huoli apua?
Voi olla että jos hän saisi oikeanlaiset lääkkeet, niin sitten mitään tarvetta eroon ei olisi. Ehkä hänestä tulisi sitten se ihminen johon alunperin ihastuin. Sellainen ihminen mikä hän mukavammillaan on. En tiedä. - Noir
jhhfq kirjoitti:
Olen yrittänyt jutella hänelle niistä asioista, mutta ensinnäkin hänellä on ihan hirvittävä sairaalatrauma, koska hän koki että hänen vanhempansa joskus hylkäsivä hänet sairaalaan. Tuntuu että petän hänen luottamuksensa, jos minäkin olen pistämässä häntä hoitoon. Toisekseen hän pelkää kamalasti lääkkeiden sivuvaikutuksia, koska hänellä on aikaisempia huonoja kokemuksia niistä.
Haluaisin kyllä auttaa häntä, mutta en tiedä miten. Miten voin auttaa kun hän ei huoli apua?
Voi olla että jos hän saisi oikeanlaiset lääkkeet, niin sitten mitään tarvetta eroon ei olisi. Ehkä hänestä tulisi sitten se ihminen johon alunperin ihastuin. Sellainen ihminen mikä hän mukavammillaan on. En tiedä.Minulla oli ystävä, joka oli vakavasti masentunut ja ainakin minun kokemukseni mukaan ketään ei voi auttaa väkisin. Eli jos hän ei suostu ottamaan apua vastaan niin et kovin paljon pysty tekemään.
- mies32
Jokainen terve mies etsii seksiä.
Jos haluat miehen, jolle seksi ei kelpaa, etsi sairaaloista, eunukeista ja niin kauan ilman olleista, että ovat jo unohtaneet seksin.
Dementikoista voi myös löytyä miehiä, jotka kokevat olevansa 10-vuotiaita ja siksi eivät tietenkään seksistä piittaa.- ....................
Kyse ei ole siitä etteikö normaali ihminen seksiä haluaisi vaan siitä ettei naisella ole velvollisuutta antaa sitä heti ensimmäisten viikkojen aikana. Jokainen järkevä ja selkärankainen mies pystyy ihan hyvin vetämään vaikka sitten ensimmäisten parin kuukauden aikana tumppuun tai käyttämään seksileluja tavattuaan tarpeeksi vakavasti itseään kiinnostavan ja järkevän oloisen naisen.
Fyysisesti ne tyydyttävät tarpeet yhtä hyvin kuin huono ja hätiköity pano vasta tapaamansa ihmisen kanssa - varsinkin kun ei koskaan voi tietää millaista seksi sen uuden vasta tavatun ihmisen kanssa on. Pakkomielle tyydyttää halunsa joka viikko vain ja ainoastaan naisella on vain median luoma sairas tarve. Juuri siksi ihmiselle on luotu aivot, mutta ilmeisesti valitettavan iso osa miehistä käyttäytyy aivojenkin kanssa kuin villieläimet tai ottavat liian vakavasti kavereidensa pilkan "pilluttomuudesta" (ja ainahan voi typerimmille ääliöille valehdella olevansa ties millainen naistenmies tarvitsematta kuitenkaan muuttua sellaiseksi jos ei halua).
Ja itseasiassa jopa barbaarisemmin kuin moni kotieläin, eihän suurin osa uroskoiristakaan pääse koskaan parittelemaan yhdenkään narttukoiran kanssa tiettyjä valioyksilöitä lukuunottamatta. Eivätkä ne koirat silti sen onnettomampia ole, vaikka pääsisivät astumaan vain tyynyjä (ja yleensä rauhoittuvat siitäkin nuoruuden jälkeen). Itse ottaisin ennemmin vaikka a-seksuaalin miehen kuin kaltaisesi seksihullun. - mies32
Kyse ei ole siitä etteikö normaali ihminen seksiä haluaisi vaan siitä ettei naisella ole velvollisuutta antaa sitä heti ensimmäisten viikkojen aikana. Jokainen järkevä ja selkärankainen mies pystyy ihan hyvin vetämään vaikka sitten ensimmäisten parin kuukauden aikana tumppuun tai käyttämään seksileluja tavattuaan tarpeeksi vakavasti itseään kiinnostavan ja järkevän oloisen naisen.
Fyysisesti ne tyydyttävät tarpeet yhtä hyvin kuin huono ja hätiköity pano vasta tapaamansa ihmisen kanssa - varsinkin kun ei koskaan voi tietää millaista seksi sen uuden vasta tavatun ihmisen kanssa on. Pakkomielle tyydyttää halunsa joka viikko vain ja ainoastaan naisella on vain median luoma sairas tarve. Juuri siksi ihmiselle on luotu aivot, mutta ilmeisesti valitettavan iso osa miehistä käyttäytyy aivojenkin kanssa kuin villieläimet tai ottavat liian vakavasti kavereidensa pilkan "pilluttomuudesta" (ja ainahan voi typerimmille ääliöille valehdella olevansa ties millainen naistenmies tarvitsematta kuitenkaan muuttua sellaiseksi jos ei halua).
Ja itseasiassa jopa barbaarisemmin kuin moni kotieläin, eihän suurin osa uroskoiristakaan pääse koskaan parittelemaan yhdenkään narttukoiran kanssa tiettyjä valioyksilöitä lukuunottamatta. Eivätkä ne koirat silti sen onnettomampia ole, vaikka pääsisivät astumaan vain tyynyjä (ja yleensä rauhoittuvat siitäkin nuoruuden jälkeen). Itse ottaisin ennemmin vaikka a-seksuaalin miehen kuin kaltaisesi seksihullun.Kyse on seksikammosta ja/tai pillunsa koskemattomuuden nostamisesta itsetunnon keskiöön. Tuollainen hysteerikko järkyttyy ja karkaa jos mies vonkaa seksiä 1. iltana / viikkona / kuukautena ja näin jää selvittämättä oliko kyseessä seksimaanikko vai ihan tavallinen hyvä mies, joka olisi kyllä kestänyt puutteessakin. Toisaalta puutetta kestävä mieskin karkaisi, kun tajuaisi naisen suhtautuvan seksiin niin kielteisesti kuin sinä.
Aseksuaali sopisi sinulle, mutta ei sellainen halua sinua.
Jos nainen kokee seksin olevan "velvollisuus antaa ", niin etsiköön miehensä muualta. Terve nainen kokee olevansa velvollinen oman hyvinvointinsa vuoksi harrastamaan seksiä kanssani heti.
Ja seksi harvoin on pettymys, eikä kuukausien platonisuus käsittääkseni mitenkään paranna onnistumisen mahdollisuuksia. Pikemmin päinvastoin. - ....................
mies32 kirjoitti:
Kyse on seksikammosta ja/tai pillunsa koskemattomuuden nostamisesta itsetunnon keskiöön. Tuollainen hysteerikko järkyttyy ja karkaa jos mies vonkaa seksiä 1. iltana / viikkona / kuukautena ja näin jää selvittämättä oliko kyseessä seksimaanikko vai ihan tavallinen hyvä mies, joka olisi kyllä kestänyt puutteessakin. Toisaalta puutetta kestävä mieskin karkaisi, kun tajuaisi naisen suhtautuvan seksiin niin kielteisesti kuin sinä.
Aseksuaali sopisi sinulle, mutta ei sellainen halua sinua.
Jos nainen kokee seksin olevan "velvollisuus antaa ", niin etsiköön miehensä muualta. Terve nainen kokee olevansa velvollinen oman hyvinvointinsa vuoksi harrastamaan seksiä kanssani heti.
Ja seksi harvoin on pettymys, eikä kuukausien platonisuus käsittääkseni mitenkään paranna onnistumisen mahdollisuuksia. Pikemmin päinvastoin.Metsään meni kirjoituksesi. En ole koskematon ja olen aiemmin toiminut noin, mutta sitä oikeaa en ole siten löytänyt.
En toisaalta ole kovin kokenutkaan (4 partneria) koska minua ei kiinnosta kokeilla kaikkea mahdollista ennen vakiintumistani. Ja olen myös kerran harrastanut seksiä ensitapaamisella, tosin en baarista vaan netistä hankitun ihmisen kanssa - en nimittäin halua harrastaa känniseksiä, koska en halua harrastaa seksiä jos en ole varma haluanko sitä oikeasti. Totesin heti kerrasta ettei sovi minulle, ja kaduin heti homman jälkeen mielettömästi. Miehestä ei sen koommin mitään kuulunutkaan.
Kaksi kertaa olen harrastanut seksiä kolmannella tapaamisella - ensimmäinen kerta olikin ensimmäinen ja samalla myös tähän astisista pisin suhteeni (lähes kolme vuotta), sekä paras ja huomaavaisin partnerini.
Mutta toinen kerta jolloin harrastin seksiä kolmansilla treffeillä (kyseessä viimeisin partnerini) ja sekin olosuhteiden takia (olin pian lähdössä yli kuukaudeksi muualle joten ajattelin että ehkä on paras helpottaa miehen paineita jotta jaksaa sen kuukauden yli odotella paluutani, varsinkin kun mies oli ujo ja mukava ja olin alusta lähtien tuntenut oloni helpoksi hänen kanssaan) sen sijaan päättyi ikävästi, ehkä osin siksikin koska mies itse jännitti paljon enemmän kuin minä vaikka oli itse kuitenkin tehnyt aloitteen ja veti siitä herneen nokkaansa. Myös se että olin häntä hieman kokeneempi tuntui ketuttavan häntä.
Kerran olen harrastanut seksiä viidensillä treffeillä, ja siinä suhteessa tunsin eniten läheisyyttä ja lämpöä tähän astisista. Puolen vuoden päästä kuitenkin alkoi tulla liikaa epäkohtia, joten päätin jättää miehen. Mm. ei tultu enää paikalle sovittuun tapaamisaikaan eikä edes ilmoitettu tapaamisen perumisesta saati vastattu neljään päivään ihmettelyihini siitä mitä oli tapahtunut.
Eli ei, en pelkää seksiä sinällään. Haluan vain olla entistä tarkempi siitä millainen mies sisääni pääsee ja varmistaa että mies kiintyy ensin minuun henkilönä. Eli ei pelkkä vonkaaminen minua haittaa, mutta se haittaa jos miehen mielestä naisen pitäisi antaa jo kolmansilla treffeillä tai muuten kyllästytään... Olen joskus tälläisiäkin mielipiteitä lukenut että miesten mielestä seksiä pitäisi olla viimeistään kolmansilla treffeillä tai muuten sitä ei tule suhteeseen koskaan. - mies32
Metsään meni kirjoituksesi. En ole koskematon ja olen aiemmin toiminut noin, mutta sitä oikeaa en ole siten löytänyt.
En toisaalta ole kovin kokenutkaan (4 partneria) koska minua ei kiinnosta kokeilla kaikkea mahdollista ennen vakiintumistani. Ja olen myös kerran harrastanut seksiä ensitapaamisella, tosin en baarista vaan netistä hankitun ihmisen kanssa - en nimittäin halua harrastaa känniseksiä, koska en halua harrastaa seksiä jos en ole varma haluanko sitä oikeasti. Totesin heti kerrasta ettei sovi minulle, ja kaduin heti homman jälkeen mielettömästi. Miehestä ei sen koommin mitään kuulunutkaan.
Kaksi kertaa olen harrastanut seksiä kolmannella tapaamisella - ensimmäinen kerta olikin ensimmäinen ja samalla myös tähän astisista pisin suhteeni (lähes kolme vuotta), sekä paras ja huomaavaisin partnerini.
Mutta toinen kerta jolloin harrastin seksiä kolmansilla treffeillä (kyseessä viimeisin partnerini) ja sekin olosuhteiden takia (olin pian lähdössä yli kuukaudeksi muualle joten ajattelin että ehkä on paras helpottaa miehen paineita jotta jaksaa sen kuukauden yli odotella paluutani, varsinkin kun mies oli ujo ja mukava ja olin alusta lähtien tuntenut oloni helpoksi hänen kanssaan) sen sijaan päättyi ikävästi, ehkä osin siksikin koska mies itse jännitti paljon enemmän kuin minä vaikka oli itse kuitenkin tehnyt aloitteen ja veti siitä herneen nokkaansa. Myös se että olin häntä hieman kokeneempi tuntui ketuttavan häntä.
Kerran olen harrastanut seksiä viidensillä treffeillä, ja siinä suhteessa tunsin eniten läheisyyttä ja lämpöä tähän astisista. Puolen vuoden päästä kuitenkin alkoi tulla liikaa epäkohtia, joten päätin jättää miehen. Mm. ei tultu enää paikalle sovittuun tapaamisaikaan eikä edes ilmoitettu tapaamisen perumisesta saati vastattu neljään päivään ihmettelyihini siitä mitä oli tapahtunut.
Eli ei, en pelkää seksiä sinällään. Haluan vain olla entistä tarkempi siitä millainen mies sisääni pääsee ja varmistaa että mies kiintyy ensin minuun henkilönä. Eli ei pelkkä vonkaaminen minua haittaa, mutta se haittaa jos miehen mielestä naisen pitäisi antaa jo kolmansilla treffeillä tai muuten kyllästytään... Olen joskus tälläisiäkin mielipiteitä lukenut että miesten mielestä seksiä pitäisi olla viimeistään kolmansilla treffeillä tai muuten sitä ei tule suhteeseen koskaan.Mitä sinä siinä häviät, jos harrastat seksiä sellaisen miehen kanssa, josta ei sitten kuitenkaan tule aviomiestäsi tai edes 3 vuoden seurustelukumppania? "Sisimpäsi" haavoittuu kun uusi muna on törkkinyt sitä? En ymmärrä miten jonkun sisin voi olla sukupuolielimessä.
Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että sellaiset miehet, jotka alkavat suorastaan kiukuttelemaan kun eivät saa seksiä tiettynä aikana, saat jättää oman onnensa nojaan.
Tuossakin tapauksessa, jossa annoit paineenhelpotusta, kävi lopulta parhainpäin. Ei tarvinnut jäädä kuukaudeksi odottelemaan sekopäistä miestä. Suht sairas ajattelumalli tosin antaa miehen helpotukseksi. Ylipäänsä se, että nainen ajattelee antavansa miehen vuoksi on täydellinen turn-off. - ....................
mies32 kirjoitti:
Mitä sinä siinä häviät, jos harrastat seksiä sellaisen miehen kanssa, josta ei sitten kuitenkaan tule aviomiestäsi tai edes 3 vuoden seurustelukumppania? "Sisimpäsi" haavoittuu kun uusi muna on törkkinyt sitä? En ymmärrä miten jonkun sisin voi olla sukupuolielimessä.
Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että sellaiset miehet, jotka alkavat suorastaan kiukuttelemaan kun eivät saa seksiä tiettynä aikana, saat jättää oman onnensa nojaan.
Tuossakin tapauksessa, jossa annoit paineenhelpotusta, kävi lopulta parhainpäin. Ei tarvinnut jäädä kuukaudeksi odottelemaan sekopäistä miestä. Suht sairas ajattelumalli tosin antaa miehen helpotukseksi. Ylipäänsä se, että nainen ajattelee antavansa miehen vuoksi on täydellinen turn-off.Osa miehistä on niin sairaita että levittävät juttua tyyliin "se huora antoi mulle jo" vaikka itselläsi olisi ollut tunteita etkä edes menisi kolmansilla treffeillä sänkyyn kuin ainoastaan sinulle oikealta / mukavilta tuntuvien tyyppien kanssa, jotka eivät puhu liirum laarumia tyyliin "olet kaunein koskaan tapaamani nainen"/ "rakastan sinua" (kolmansilla/ ekoilla treffeillä täysin naurettavaa ja läpinäkyvää) yms.
Tuo tapahtui siis suht pienellä paikkakunnalla asuessani, ja sen jälkeen tuli joku tyypin tuttu heti viikon päästä ehdottelemaan. Käskin suoraan painua vittuun ja sen jälkeen oltiinkin niin anteeksi pyytelevää ja pelokkaan näköistä kun en ollutkaan heti antamassa "kaverillekin".
Itse osasin onneksi nauttia fyysisesti tuostakin tapauksesta eli seksin osalta se ei mennyt täysin miehen nautinnon piikkiin vaikka häntä ajatellen sen teinkin, mutta olisin silti halunnut sen kestävän pidempään. Sitä paitsi aivan yhtä hyvin olisin voinut olla nauttimatta, kuten se yhden illan juttu todisti - nautin oikeasti aidommin vain saatuani varmemman tunteen tyypistä/jatkuvuudesta.
Kaikille lyhyet suhteet vain eivät sovi, eiväthän kaikki tykkää räp-musiikistakaan vaikka se sangen suosittua nykyisin onkin. Myös seksuaalinen valmius tai oikeammin sanoen useiden kumppanien haaliminen/ promiskuteettisuus on yksilöllistä.
En minä seksuaalisesti aktiivisempia naisia halveksu, suurosa kavereistani tykkää yhden illan jutuistakin parempaa odotellessa ja sen heille suon kun he kerran siitä enemmän iloa irti saavat. Mutta ei se silti velvoita minua toimimaan samoin jos se ei minusta hyvältä tunnu. Ehkä olen sitten itsekin hieman a-seksuaali koska en tunne sinällään himoa kovinkaan helposti. Vasta sitten kun ollaan menossa seksin suuntaan ja mies alkaa lämmitellä minua iskee ensimmäinen varsinainen "panetus"... - mies32
Osa miehistä on niin sairaita että levittävät juttua tyyliin "se huora antoi mulle jo" vaikka itselläsi olisi ollut tunteita etkä edes menisi kolmansilla treffeillä sänkyyn kuin ainoastaan sinulle oikealta / mukavilta tuntuvien tyyppien kanssa, jotka eivät puhu liirum laarumia tyyliin "olet kaunein koskaan tapaamani nainen"/ "rakastan sinua" (kolmansilla/ ekoilla treffeillä täysin naurettavaa ja läpinäkyvää) yms.
Tuo tapahtui siis suht pienellä paikkakunnalla asuessani, ja sen jälkeen tuli joku tyypin tuttu heti viikon päästä ehdottelemaan. Käskin suoraan painua vittuun ja sen jälkeen oltiinkin niin anteeksi pyytelevää ja pelokkaan näköistä kun en ollutkaan heti antamassa "kaverillekin".
Itse osasin onneksi nauttia fyysisesti tuostakin tapauksesta eli seksin osalta se ei mennyt täysin miehen nautinnon piikkiin vaikka häntä ajatellen sen teinkin, mutta olisin silti halunnut sen kestävän pidempään. Sitä paitsi aivan yhtä hyvin olisin voinut olla nauttimatta, kuten se yhden illan juttu todisti - nautin oikeasti aidommin vain saatuani varmemman tunteen tyypistä/jatkuvuudesta.
Kaikille lyhyet suhteet vain eivät sovi, eiväthän kaikki tykkää räp-musiikistakaan vaikka se sangen suosittua nykyisin onkin. Myös seksuaalinen valmius tai oikeammin sanoen useiden kumppanien haaliminen/ promiskuteettisuus on yksilöllistä.
En minä seksuaalisesti aktiivisempia naisia halveksu, suurosa kavereistani tykkää yhden illan jutuistakin parempaa odotellessa ja sen heille suon kun he kerran siitä enemmän iloa irti saavat. Mutta ei se silti velvoita minua toimimaan samoin jos se ei minusta hyvältä tunnu. Ehkä olen sitten itsekin hieman a-seksuaali koska en tunne sinällään himoa kovinkaan helposti. Vasta sitten kun ollaan menossa seksin suuntaan ja mies alkaa lämmitellä minua iskee ensimmäinen varsinainen "panetus"...Et ole tavannut oikeaa miestä. Ja lämmittelyynhän päästään yleensä ensitapaamisella.
Mutta ymmärrän kyllä tuon maineenvarjelun yms. pikkukylällä. Muuta tänne Helsinkiin, niin ei tarvitse stressata tuollaisista, kun harvoin tuttuihin törmää jos ei niin halua. - Hihi!
mies32 kirjoitti:
Et ole tavannut oikeaa miestä. Ja lämmittelyynhän päästään yleensä ensitapaamisella.
Mutta ymmärrän kyllä tuon maineenvarjelun yms. pikkukylällä. Muuta tänne Helsinkiin, niin ei tarvitse stressata tuollaisista, kun harvoin tuttuihin törmää jos ei niin halua.Älynhaamu on näköjään muuttanut täysin asennettaan. Ohi ovat ajat, kun hän syytteli jokaista naista käytetyksi huoraksi. Nyt hän rohkaisee naisia jakamaan itseään jo ensitreffeillä.
Älä pelkää Älyn haamu, kyllä sinä jonain päivänä vielä jonkun naisen aisuriksi pääset. - mies32
Hihi! kirjoitti:
Älynhaamu on näköjään muuttanut täysin asennettaan. Ohi ovat ajat, kun hän syytteli jokaista naista käytetyksi huoraksi. Nyt hän rohkaisee naisia jakamaan itseään jo ensitreffeillä.
Älä pelkää Älyn haamu, kyllä sinä jonain päivänä vielä jonkun naisen aisuriksi pääset.Mitä aisuri edes tarkoittaa? Aisankannattelija? Mutta miten aisat liittyvät parisuhteisiin? Onko aisa siis panoeinon elin? Ja sitä sitten ätmi kannattelee? Eikö se itsestään pysty pystyssä ätmin ruman vaimon edessä?
- markiisi puppelström
Metsään meni kirjoituksesi. En ole koskematon ja olen aiemmin toiminut noin, mutta sitä oikeaa en ole siten löytänyt.
Eli ei, en pelkää seksiä sinällään. Haluan vain olla entistä tarkempi siitä millainen mies sisääni pääsee ja varmistaa että mies kiintyy ensin minuun henkilönä. Eli ei pelkkä vonkaaminen minua haittaa, mutta se haittaa jos miehen mielestä naisen pitäisi antaa jo kolmansilla treffeillä tai muuten kyllästytään... Olen joskus tälläisiäkin mielipiteitä lukenut että miesten mielestä seksiä pitäisi olla viimeistään kolmansilla treffeillä tai muuten sitä ei tule suhteeseen koskaan.Kolmas tai viides tapaaminen voi hyvin olla parin-kolmen viikon sisään, ja kyllä sen verran yleensä jaksaa odottaa, jos naisen kanssa tuntuu synkkaavan. Ja kokemuksen perusteella näyttäisi, että toisella tai kolmannella tapaamisella on aika hyvä kuva millainen nainen on persoonana tai sängyssä.
Toisaalta, miksi pitäisi odottaa tietty määrä tapaamisia? Jos tuntuu, että mieheen voi luottaa ja haluttaa, niin miksei nainen menisi sänkyyn? - wyshyhswgyhsw
mies32 kirjoitti:
Mitä aisuri edes tarkoittaa? Aisankannattelija? Mutta miten aisat liittyvät parisuhteisiin? Onko aisa siis panoeinon elin? Ja sitä sitten ätmi kannattelee? Eikö se itsestään pysty pystyssä ätmin ruman vaimon edessä?
olet trolliksi varsin tylsä ja mielikuvitukseton. yritä enemmän.
- aloittajanvastaus
Olen aloittaja ja minulla ei ole seksikammoa ja tiedoksenne että ainakin monissa muissa maissa on erittäin normaalia olla antamatta seksiä heti ja odotetaan että nainen käyttäytyy niin ettei hyppää sänkyyn heti ekan miehen kanssa ekoilla treffeillä, haluaako joku sellaisen naisen vaimokseen ja lastensa äidiksi itse jos olisin mies harkitsisin moneen kertaan mutta sama myös toistepäin. Ja hyvässä suhteessa jossa kaikki on kunnossa ja toiseen voi luottaa niin seksiä on yleensä ollut päivittäin ainakin omassa suhteessani, ilman mitään ruinausta! Voisin myös itse odottaa avioliittoon saakka mutta koska en usko löytäväni sellaista miestä niin ei sitten, ehkä se ei tässä maassa vain mene niin..
Minulla ei ole kielteistä suhtautumista seksiin ja parisuhteeseen, mistä ihmeestä kukaan muu voi tietää monennella treffeillä minä vietän yöni jonkun kanssa?
kyllä minä nykyään haluan tietää ensin monta kumppania miehellä ollut jne. vaikka viime aikoina olenkin miettinyt ehkä ei pitäisi tuomita toisia, kertooko se ihmisestä mitään vaikka olisi ollut kymmeniä petikumppaneita? En ole kirjoittanut haluavani odottaa kuukausia tai vuosia, kerroin vain haluavani parit treffit sitä ennen. Olen aikaisemmin ollut miehen kanssa josta en tiennyt paljon mitään ja luotin sokeasti heti alussa, sen seurauksena sainkin sitten pelätä sekä vahinkoraskautta että sukupuolitautia, onneksi kumpaakaan ei tullut! mutta en halua samanlaista draamaa enää ikinä, siinä oli tarpeeksi kestämistä. En väittä että joka ikinen mies olisi samanlainen mutta huonolla tuurilla olen kohdannut vain sellaisia joita on kiinnostanut pelkkä seksi ja siksi olen nyt pelokas uutta suhdetta kohtaan kun sydän on jo särjetty, mutta pitää yrittää.- mies32
Monissa maissa naisen odotetaan pidättäytyvän, koska miehet haluavat omistaa naisensa. Sinä naisena haluat olla esine, jäänne aikakaudelta, jolloin naista ei pidetty edes ihmisenä.
Äitiyteen ei nähdäkseni mitenkään vaikuta negatiivisesti se, että nainen on antautunut himojensa vietäväksi jo piankin tavattuamme. En oikein näe yhtymäkohtia lastenkasvatuksen ja seksihimojen välillä?
Mikset käytä kumia? Eiköhän se pelasta vahinkoraskaudelta sekä taudeilta huomattavasti tehokkaammin kuin tutustuminen useiden kahvikupposten aikana?
Vakituisessa parisuhteessakin saa ainakin vahinkoraskauksia pelätä.
On eri asia sanoa miehiä kiinnostavan PELKÄN seksin kuin miehiä kiinnostavan seksin, kuten sanoit aloituksessasi. - jhhfq
"Voisin myös itse odottaa avioliittoon saakka mutta koska en usko löytäväni sellaista miestä niin ei sitten, ehkä se ei tässä maassa vain mene niin.."
Jotenkin outo kommentti, kun otta huomioon, että juuri tuossa hieman ylempänä kerroin olevani sellainen mies ja ehdotin tutustumista. Jostain syystä et sitä noteerannut.
Jos oikeasti haluaisit löytää sellaisen miehen, niin voisi kuvitella että olisit osoittanut edes jonkinlaista kiinnostusta. :/ - aloittaja.
jhhfq kirjoitti:
"Voisin myös itse odottaa avioliittoon saakka mutta koska en usko löytäväni sellaista miestä niin ei sitten, ehkä se ei tässä maassa vain mene niin.."
Jotenkin outo kommentti, kun otta huomioon, että juuri tuossa hieman ylempänä kerroin olevani sellainen mies ja ehdotin tutustumista. Jostain syystä et sitä noteerannut.
Jos oikeasti haluaisit löytää sellaisen miehen, niin voisi kuvitella että olisit osoittanut edes jonkinlaista kiinnostusta. :/Minkä ikäinen olet ja mistä päin? olen parikymppinen pk-seudulta.
- mies45v
aloittaja. kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja mistä päin? olen parikymppinen pk-seudulta.
Olen 45v eli odottanut Sitä Oikeaa eli Sinua jo todella pitkään. Joko kohta olisi palkinnon aika tosirakkauden sinnikkäästä ja maltillisesta odottamisesta? Vai löydätkö jonkun vielä pidempään jonottaneen?
Ps. en ole tuo keneltä kysyit, mutta uskon olevani kunnollisempi ja vähemmän seksiä ajatteleva.
Pss. erektioni on jo heikentynyt huomattavasti, joten aikaa odottaa ei enää ole paljoa. - jhhfq
aloittaja. kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja mistä päin? olen parikymppinen pk-seudulta.
Kiitos vastauksesta.
Itse olen 27-vuotias ja pk-seudulta myös.
Mielestäni toimit juuri sillä tavalla, miten naisen kannattaakin toimia, jos haluaa löytää hyvän kumppanin. Kuulostat muutenkin tosi mukavalta.
Tutustuisin siis sinuun mielelläni. Olisi kiva jos voisit pistää vaikka ihan lyhyen viestin tähän osoitteeseen: kvmk@hotmail.fi
Ei kai siinä mitään menettäisikään. :) - MIMMI MAGIA
jhhfq kirjoitti:
Jos oikeasti haluaisit löytää sellaisen miehen, niin voisi kuvitella että olisit osoittanut edes jonkinlaista kiinnostusta. :/Miehen pitää herättää naisten kiinnostus jollain muulla tavalla kuin kirjoittaa netissä anonyyminä, että etsin vakavaa suhdetta jne.
Heitä poika voltti.
- kokemusta tästäkin
Noo mä sanoisin, että sun vikasi on jos etsit oikeasti netistä vakavaa suhdetta. Mikä deittipalsta mistä olet treffit sopinut? Harva netistä mitään vakavaa löytää! Ne on ihan marginaalisia ne tapaukset, joissa on toiveet kohdanneet ja vakava suhde on löytynyt.
Suomimies nyt yrittää iskeä mitä tahansa liikkuvaa, jos kovin epätoivoinen on. Kaunis nainen on miehelle peloite muutoin, mutta kuka tahansa haluaa sänkyyn kauniin naisen kanssa. Mies kiihottuu silmillään. Lopulta kuitenkaan ei halua naista vaimoksi asti, kun ei voisi koskaan huonolla itsetunnolla kestää muiden miesten katseita ja pelkäisi että petät. Toisaalta taas olen itse kohdannut niitä ei erityisen komeita, jotka ovat ylpeinä halunneet minusta pitkän suhteen ja esitellä kaikille kavereille jne. Lopulta minusta on tuntunut olevani esittelykappale vain.
Lakkaa etsimästä väkisin seuraa, sitten se tulee kohdalle. Vaikea sanoa näkemättä missä vika. Epäilen nettiä, mutta sanot tavanneesi miehiä muutoinkin. No, älä laita nettiin kuvaa ja live-tapaamisissa ei kannata sopia edes treffejä.
Kauniille naiselle on parempi kirjoitella kuvatta niin kauan kunnes löytyy sellainen, joka jaksaa odottaa tai kiinnostaa ihmisenä pidemmän aikaa. Toisaalta taas, miksi tuhlata aikaa sellaiseen. Usko pois, kyllä se sopiva joskus kohdalle sattuu. Paljon on mahdollista, että et tee mitään väärin. Riippuu siitä miten nopeasti sovit treffit, kuinka salaperäistä esität. Koita sellaisia lajeja ja paikkoja, joissa voit vietellä älyllä, ei kauneudella ;) - tutustumisetsuhteet
Olen kokeillut ainakin kolmea eri treffi ja chat sivua, en mitenkään epätoivosta vaan mielenkiinnosta. Olen myös useita kertoja ollut kuvatta niillä sivuilla, juu on ollut parempi kokeilla kuvatta koska ei voi tietää kuka etsii kaunista naista vain hauskanpitoon, olen kumminkin törmännyt niihin seksin etsijöihin sekä kuvalla että kuvatta. Luulen etteivät ihmiset aina itsekkään tiedä mitä etsivät ja vaikeaahan sitä on tietää jos ei toista kunnolla tunne ja vaikka tuntisikin ei voi olla varma haluaako viettää koko elämän yhdessä ja suhteen jatkosta eli perheen perustamisestahan yleensä nainen tekee sen lopullisen päätöksen, suhteet on vaikeita.
- trskele
Kuulostat jotenkin itsekeskeiseltä kun et suostu muuttumaan. Sinänsä ei vika välttämättä olekaan sinussa. Sanoisin että olet etsinyt vääränlaisia miehiä. Tiedän että on miehiä jotka etsivät pidempääkin suhdetta. He eivät vain pistä silmään heti ensimmäisenä.
- aloittaja.
Sinä kyllä pistät silmään heti niin että silmiin sattuu. Alaks olee?
- trskele
aloittaja. kirjoitti:
Sinä kyllä pistät silmään heti niin että silmiin sattuu. Alaks olee?
Pahoittelen minun silmiä hivelevää ulkonäköä. Kysymykseesi kuitenkin vastaan että haluaisin tuntea henkilön ennen kuin "alan olemaan".
- onnea matkaan!
Mitä jos kokeilet sitä jenkkisivustoa, joka on kauniille ihmisille tarkoitettu? :) Tosin vähän pitkä matka olisi treffailla. Jospa sinun tulisi löytää joku jenkkimies, joka osaa arvostaa kauneutta oikealla tavalla..
Älä koita edes tavata suomalaista miestä, vaan suosiolla joku joka ei ole täältä kotoisin..Entä jos laitat treffi-ilmoituksen englanniksi? Tai hakeudut sellaisiin seuroihin, paikkoihin, tapahtumiin, joissa on muita kuin suomalaisia..?- Forest Gay!
Kauluspaitamies Ulkomailta!
Etpä ole sitten halunnut treffeille meikäläisen kaltaisten miesten kanssa. Kannattaisi vähän vilkaista peiliin.
- Eiköhän ole selvää
Jos neitsyytesi on jo mennyttä, kuten arvaan, ja olet epäilemättä jo monen miehen nussima, niin en ymmärrä mitä turhaan enää pihtaat sitä käytettyä värkkiäsi. Tuossa tilanteessa on ymmärrettävää, ettet enää kelpaa miehille muuhun kuin kyrvän tyhjennykseen. Voit ihan hyvin vaikka antaa niille kaikille, mennyttä mikä mennyttä, kalvo on jo puhki, ehkä joku niistä on epätoivossaan valmis heittäytymään aisuriksi ja ryhtymään suhteeseen kanssasi. Pillunannosta ne suhteet yleensä alkavat.
- .........
Olen nainen ja sanoisin, että ongelmasi on ettei miehet ota sinua tosissaan. Jos olet oikeasti tavannut monia miehiä, niin todennäköisesti he etsivät kyllä tyttöystävää ja vaimoa- mutta eivät sinusta eli haluavat vain seksiä. Ei mies, joka haluaa vaimon, pyydä heti seksiä. Eli jollain tavalla sinussa ei ole sitä jotain tai annat väärän vaikutelman itsestäsi. Kauneus ei ole syynä siihen, että miehet haluaisivat vain seksiä, jos olisi kyse kauneudesta niin miehet haluaisivat myös pariutua kanssasi eli parisuhteen kanssasi.
- kertokaate
Ehkä se on vaan tämä kulttuuri joka painostaa tämmöiseen käytökseen, toiset haluavat vakavan suhteen nopeasti ja toiset eivät jaksa odottaa millään, jokin kultainen keskitie olisi hyvä olla. Mutta montako suhdetta ja perhettä onkaan syntynyt niin että mies ollut heti valmis sänkytouhuihin vaikka ei olisi välttämättä sitä ekoilla treffeillä myöntänyt? uskoisin että kumminkin aika moni, riippuu sitten naisesta mihin suostuu tai ei suostu kuten myös miehestä mitä sanoo heti ja mitä ei.
Luulen että ulkonäöllä on tuon asian kanssa jotain tekemistä, esim. jos nainen on ylipainoin ja "naapurin tytön" näköinen joka ei pukeudu mitenkään huomiota herättävästi niin ehkä hänelle ei olla heti ehdottelemassa yhtä paljon kuin joillekin missin tai mallin näköisille naisille?
oikeastaan minulla on asiasta jo kokemusta kun olin nuorempana lähes ylipainoinen enkä meikannut niin miehet lähinnä haukkuivat selän takana rumaksi, myöhemmin sitten samat miehet eivät enää tunnistaneetkaan ja jäivät tuijottamaan perään suu auki! Monet myös saattavat ajatella etteivät ehkä "riitä" kauniille naiselle tai että sellaisella naisella on aina muita miehiä pelinappuloina/varasijalla eivätkä ehkä uskalla vakavaan suhteeseen menettämisen pelossa, onhan se itsetunnolle paha asia jos kaunis nainen sitten jättääkin ja ottaa jonkun miehen joka on jollain tavalla muka "parempi". Mutta jos tarpeeksi toista rakastaa ei ulkonäöllä ole väliä eikä silläkään kuinka paljon toiset miehet naista yrittävät siihen hyvän itsetunnon omaava mies voi sanoa että mene jos menet ja jos et mene ole minun kanssani koko elämä, koska rakkaus on ja pysyy.- en lähde
Hah :D
Etteivätkö miehet uskaltaisi suhteeseen kauniin naisen kanssa? Tai että kauniille naisille ollaan heti ehdottelemassa seksiä?
Puuhh... Siis hommahan menee kauniiden naisten osalta näin:
Edellä kuvaus, jäljelmpänä miehen tahdonilmaisu:
- kaunis, tyylikäs nainen --> treffeille ilman sänkyvonkauksia (potentiaalia vaimoksi saakka, you know)
- kaunis, mutta hutsun näköinen --> seksiä
- kaunis, mutta v***n tyhmä --> seksiä
Miehet haluavat kauniin naisen parisuhteeseen, MUTTA jos kesken alkututustumisen paljastuu, että nainen saattaa olla helppo nakki yhden yön panoksi, niin siihen tilaisuuteen tartutaan muna pystyssä. Heppi vie. - Hepit ja muusi
en lähde kirjoitti:
Hah :D
Etteivätkö miehet uskaltaisi suhteeseen kauniin naisen kanssa? Tai että kauniille naisille ollaan heti ehdottelemassa seksiä?
Puuhh... Siis hommahan menee kauniiden naisten osalta näin:
Edellä kuvaus, jäljelmpänä miehen tahdonilmaisu:
- kaunis, tyylikäs nainen --> treffeille ilman sänkyvonkauksia (potentiaalia vaimoksi saakka, you know)
- kaunis, mutta hutsun näköinen --> seksiä
- kaunis, mutta v***n tyhmä --> seksiä
Miehet haluavat kauniin naisen parisuhteeseen, MUTTA jos kesken alkututustumisen paljastuu, että nainen saattaa olla helppo nakki yhden yön panoksi, niin siihen tilaisuuteen tartutaan muna pystyssä. Heppi vie.Tulipahan tuossa kumottua AT-uskovaisten määritelmä siitä laatukinkusta.
Naisen älykkyyssiis kuitenkin korreloi haluttavuuden kanssa. - en lähde
Hepit ja muusi kirjoitti:
Tulipahan tuossa kumottua AT-uskovaisten määritelmä siitä laatukinkusta.
Naisen älykkyyssiis kuitenkin korreloi haluttavuuden kanssa.Korreloi se osittain. Nokkela ja viihdyttävä nainen (=edes jokseenkin älykäs) on sellainen, josta voi kiinnostua myös henkisesti. Unohtamatta tietysti myös muita hyviä ominaisuuksia, mutta viihtyvyys on kuitenkin tärkeää.
Jos henkistä hyvää ei ole tarjolla, pelkkä pano on ok. Jotkut miehet eivät toki välitä naisen korvien välistä juurikaan. Silloin on ihan sama, millainen reiän kantaja on kyseessä. Nämä tyypit iskevät sellaisia naisia, joihin katsovat tasonsa riittävän. Jotkut, onneksi tosin harvat, haluavat itselleen vain koristeen, kodinkoneen ja panoreiän samassa paketissa.
Yhden kerran olen törmännyt mieheen, joka tosissaan kuvitteli voivansa ostaa minut naisekseen shamppanjalla ja varallisuudellaan. Ei kiitos. Mikään raha maailmassa ei korvaa kumppanin kusipäisyyttä.
Takaisin aiheeseen. Haluttavuudesta vielä sen verran, että kannattaa erottaa seksinhalu parisuhteen halusta. Seksiinhän halutaan jokainen kaunis nainen, mutta parisuhteeseen vain sellainen, jota mies itse pystyy arvostamallaan tasolla kunnioittamaan. - Nostalgian vallassa
en lähde kirjoitti:
Korreloi se osittain. Nokkela ja viihdyttävä nainen (=edes jokseenkin älykäs) on sellainen, josta voi kiinnostua myös henkisesti. Unohtamatta tietysti myös muita hyviä ominaisuuksia, mutta viihtyvyys on kuitenkin tärkeää.
Jos henkistä hyvää ei ole tarjolla, pelkkä pano on ok. Jotkut miehet eivät toki välitä naisen korvien välistä juurikaan. Silloin on ihan sama, millainen reiän kantaja on kyseessä. Nämä tyypit iskevät sellaisia naisia, joihin katsovat tasonsa riittävän. Jotkut, onneksi tosin harvat, haluavat itselleen vain koristeen, kodinkoneen ja panoreiän samassa paketissa.
Yhden kerran olen törmännyt mieheen, joka tosissaan kuvitteli voivansa ostaa minut naisekseen shamppanjalla ja varallisuudellaan. Ei kiitos. Mikään raha maailmassa ei korvaa kumppanin kusipäisyyttä.
Takaisin aiheeseen. Haluttavuudesta vielä sen verran, että kannattaa erottaa seksinhalu parisuhteen halusta. Seksiinhän halutaan jokainen kaunis nainen, mutta parisuhteeseen vain sellainen, jota mies itse pystyy arvostamallaan tasolla kunnioittamaan.Mahtoi joskus 30-luvulla olla naisilla seurustelumielessä mukavaa, kun oli niin paljon herrasmiehiä. Ei voi monia nykyisiä verratakaan, olivat sitten vaikka kuuskymppisiä. Etovia pikkupoikia ja likaisia vanhoja ukkoja kyllä riittää joka sormelle, mutta ei kannata huolia, jos ei ole itse samaa kaliiberia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244