Nodre Dam Ruoholahti!

railisja

Hei! Onko teistä kukaan käynyt Ruoholahdessa olevaa ravintola Nodre damissa? Me mieheni kans käytiin eilen illalla siellä n.23 jälkeen,on aika hurja paikka.Istuimme oluen juonti ajan ,niin alta 15 kesäisiä pojan naskaleja ilmestyi sisälle myyjä ei mitenkään estänyt niitä sisäänpääsyä.Eäs mies meni sitten sanomaan myyjälle,niin hän alkoi haukkumaan ja huutamaan sille et nuoret saavat olla kun heillä ei ole muuta tilaa jossa aikaansa viettävät.Kakarat joivat kavereittensa oluita sinä aikana ja kyseinen mies joka sanoi myyjälle lempattiin ulos ja porttikieltoa hänelle luettiin.Eikö viranomaiset puutu tälläiseen menoon ollenkaan? Ja toinen asia on et siinä kapakassa saa jouman vaikka konttaamalla menet!Mut me ei menää sinne enään.Ravintola poikottiin!!!

11

1177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallinen asukas

Meno on edelleen samanlaista, Valviraa ei kiinnosta koska on mamu-yrittäjä...

• Asiakas olen
    • valkokaulus

Hieno paikka. Melko paljon kantapeikkoja asiakkaina mutta reilu ja rehti meininki!

• Kaksikymmentäyhdeksän

Mikä taho ottaa kantaa että saadaan tuo nodre dam lopettaman. Jatkuvasti alaikäisiä istuu kapakassa oluella ja omistajan mielestä asia on ihan ok.
      Muutenkin olisi paljon tutkittavaa huumeet liikkuu päydästä pöytään. Poliisi käsittääkseni tietoinen kyllä asiasta
      Täytyy tehdä valitus korkeammalle taholle että asia korjaantuisi.

• PieruArska

Kamala kantapeikkojen läävä, ei mitään muuta. Sosiaalitantat ja skoudet voisivat käydä vaikka joku perjantai paikalla katsomassa menoa.

• JännääHommaa

Juottaako mamu teinejä? Poliisi ei taaskaan puutu rikollisuuteen....ai niin ei se ehdi...ne kuvat piti hakea sakkotolpasta ja sitten kahville...

• abssdftre234t
      • suomi23456

Sama henkilö tuli Helsinkiläisessä ravintolassa viereeni istumaan ollessani n. 10 min yksin ja oli käytökseltään TODELLA tunkeileva. Pyysi kymmeniä kertoja numeroani ja kehui ulkonäköäni, ei tajunnut poistua vaikka ignoorasin hänet täysin ja sanoin odottavani poikaystävääni. Pyysi töihin yllämainittuun omistamaansa ravintolaan Ruoholahdessa ja tuijotti taukoamatta selittäen kuinka kaunis olen. Poistuin itse pöydästä muutaman minuutin jälkeen. Todella vastenmielinen henkilö.

• alasvain

Toivotaan, että koko läävä katoaa maanpäältä.

• jeeeeeeeeeeeeees

Mutta kulttuuri kuitenkin on rikastettu

• Raikaaja

Omistaja sai juuri tuomion raiskaulksesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe