Hei! Onko teistä kukaan käynyt Ruoholahdessa olevaa ravintola Nodre damissa? Me mieheni kans käytiin eilen illalla siellä n.23 jälkeen,on aika hurja paikka.Istuimme oluen juonti ajan ,niin alta 15 kesäisiä pojan naskaleja ilmestyi sisälle myyjä ei mitenkään estänyt niitä sisäänpääsyä.Eäs mies meni sitten sanomaan myyjälle,niin hän alkoi haukkumaan ja huutamaan sille et nuoret saavat olla kun heillä ei ole muuta tilaa jossa aikaansa viettävät.Kakarat joivat kavereittensa oluita sinä aikana ja kyseinen mies joka sanoi myyjälle lempattiin ulos ja porttikieltoa hänelle luettiin.Eikö viranomaiset puutu tälläiseen menoon ollenkaan? Ja toinen asia on et siinä kapakassa saa jouman vaikka konttaamalla menet!Mut me ei menää sinne enään.Ravintola poikottiin!!!
Nodre Dam Ruoholahti!
11
1177
Vastaukset
- paikallinen asukas
Meno on edelleen samanlaista, Valviraa ei kiinnosta koska on mamu-yrittäjä...
- Asiakas olen
En ole käynyt - pitääpä käydä vilkaisemassa.
https://www.osuma.fi/Helsinki/Ruoholahti/2571921/Pub Cafe Notre Dame
Kerrotaan lisää kun asiaa pukkaa. - valkokaulus
Hieno paikka. Melko paljon kantapeikkoja asiakkaina mutta reilu ja rehti meininki!
- Kaksikymmentäyhdeksän
Mikä taho ottaa kantaa että saadaan tuo nodre dam lopettaman. Jatkuvasti alaikäisiä istuu kapakassa oluella ja omistajan mielestä asia on ihan ok.
Muutenkin olisi paljon tutkittavaa huumeet liikkuu päydästä pöytään. Poliisi käsittääkseni tietoinen kyllä asiasta
Täytyy tehdä valitus korkeammalle taholle että asia korjaantuisi. - PieruArska
Kamala kantapeikkojen läävä, ei mitään muuta. Sosiaalitantat ja skoudet voisivat käydä vaikka joku perjantai paikalla katsomassa menoa.
- JännääHommaa
Juottaako mamu teinejä? Poliisi ei taaskaan puutu rikollisuuteen....ai niin ei se ehdi...ne kuvat piti hakea sakkotolpasta ja sitten kahville...
- abssdftre234t
Omistaja nyt ainakin istunee hetkenaikaa telkien takana raiskauksen takia:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711162200537082_u0.shtml- suomi23456
Sama henkilö tuli Helsinkiläisessä ravintolassa viereeni istumaan ollessani n. 10 min yksin ja oli käytökseltään TODELLA tunkeileva. Pyysi kymmeniä kertoja numeroani ja kehui ulkonäköäni, ei tajunnut poistua vaikka ignoorasin hänet täysin ja sanoin odottavani poikaystävääni. Pyysi töihin yllämainittuun omistamaansa ravintolaan Ruoholahdessa ja tuijotti taukoamatta selittäen kuinka kaunis olen. Poistuin itse pöydästä muutaman minuutin jälkeen. Todella vastenmielinen henkilö.
- alasvain
Toivotaan, että koko läävä katoaa maanpäältä.
- jeeeeeeeeeeeeees
Mutta kulttuuri kuitenkin on rikastettu
- Raikaaja
Omistaja sai juuri tuomion raiskaulksesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096