Counter-Strike Global offensive

Justchaosh

Juu elikkä kuinkas moni omistaa tämän pelin jo,kyseinen pelihän julkaistaan virallisesti huomenna joten nyt viimeisetkin steamista ostamaan.
Näin kokemuksella on hyvä peli joten ei tarvitse pelätä ostamista ja jonnejen haukkumisista johtuvaa vihaa peliä kohtaan.

19

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolfnano

Ennakkotilasin sen jo viime viikolla. Hinta on niin halpa ettei voi valittaa ja saat vielä hienon AWP:n Team Fortress 2:sessa.

Mutta asiaan, itse pidän enemmän Sourcesta. Global Offensive oli itselleni vähän pettymys osittain. Mutta silti ostamisen arvoinen

• Justchaosh

Juu itse olen pelaillut kans,on aika hyvä tosiaan ja onhan se source ihan ok mut oma mielipide on GO koska grafiikka ja uudet mapit yms. ja peli kehittyy kokoajan koska se on vielä uusi =)

• rck-

Tosin GO on silti kömpelömpi mielestäni kuin source, voi johtua siitä että sitä ei varsinaisesti vielä hirveän moni osaa pelata mutta silti grafiikat / hahmojen liikkuminen vaikuttaa pelaajaan sillä tavoin että hahmoa on tottakai hankalampi kontrolloida, antaisin ääneni kyllä Sourcelle jos sitä ja GO:ta vertailtaisiin (=.

• Lepu14

moi kaikki. tänään yks kaveri tuli sanomaan että antaa mulle sen paysafe kortin sarjanumeron jos annan sille csgo ak-47 red laminaatin no annoin sille ja sit se meni iha kuset housuu ja teki sille jotai voiko tästä tehä jotai ilmotusta että sen sais kiinni?

• pulikikki

Alaikäiset ei voi tehdä mitään.

• csgo12121

voisko joku antaa vähä roska kamaa

• BOTALLU

Älä oo noi höpsö. T: Allu

• lolleeroo

miten mää voin korjata ton steam fatal errorin jos viittitte ni auttakaa

• csssssssssssssssssssss

millo kohan tulee us cs

• Asdfghhkjk

Jos ostan cs go:n ja asennan koneelle, niin pystynkö asentaan sen myös toiselle koneelleni? Käyttäisin samaa käyttäjätiliä.

• kkeopppjj

Totta kai

• anonyymim

• sdfsdfsdf

kuka haluaa ostaa cs go pelin 7 eurolla maksu paypaltilille ota yhteyttä juntti009@gmail.com

• KÖYHÄNÖRTTI
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2023
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1414
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe