Pettymystä ja alhaista mieltä...

Nyt loppui tämä!

Ainakin suomi24-treffit rapauttaa itsetuntoa, jos ei muuta. Olen vastaillut yli 50:lle naiselle asiallisesti ja flirtit päälle. Tuloksena on ollut pari hyvin väkinäistä vastausta.

En ole baareissakaan mikään magneetti, mutta aina silloin tällöin sentään seuraa löytyy; ihan tavallisista naisista, joka on aivan riittävää minulle. Ei tarvitse siis olla superkaunotar.

Teoriassa nettideittailu on hyvä asia, mutta käytännössä ilmeisesti tarjonta ei kohtaa millään tavalla kysyntää.

Summa summarum: pakko poistua näiltä areenoilta, jotta säilyttää edes jonkilaisen itsekunnioituksen. Toivotan onnea (varsin miehille) etsintään. Todella komea täytyy olla, jos edes taviksen bongaa.

23

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rjuhani67

Omat kokemukseni eivät kyllä ole ihan noin negatiivisia. Kyllähän naisia katoilee netin syövereihin eikä vastauksia aina tule, mutta jos nainen tekee aloitteen, niin minä ainakin olen päässyt treffeille asti. Tosin vielä ei ole kohdalle sattunut sitä naista, jonka kanssa olisi päässyt kolmia treffejä pitemmälle. Toivoa kuitenkin on, sillä tälläkin hetkellä yksi nainen laittelee viestejä. Jospa se olisi vaikka hän.
      Enkä taatusti kuulu niihin komeihin miehiin ja pätkäkin vielä kaiken lisäksi. Eivät ne ulkoiset vaatimukset kaikilla naisilla ole samanlaisia. Osa on sitä mieltä, että tervejärkisyys ja luotettavuus painaa enemmän mitä kiiltokuvamainen ulkokuori.

• wswsswss

Mukavaa, että saat aloitteita. Mulle tulee ehkä yksi kuukaudessa, yleensä erittäin hyvässä lihassa olevalta yli viiskymppiseltä naiselta (itse 40v).

• Onnstnt

Katsopa vähän niitä lähestymisiäsi niiden naisten suhteen. Treffipalveluissa on se hyvä puoli, että yleensä toinen on jo valmiiksi "haku päällä". Silloin jutun alkuun pääsemisen estää vain huono aloitus.

Oma kokemukseni (miehenä, ~50) on että noin puolet lähestymistäni naisista viestittelee enemmän kuin kaksi viestiä ja vähintään neljäsosan kanssa tavataan. Profiilissa on kerrottu, mitä etsin ja mitä on tarjolla, ja se on tehty rehellisesti.

Aloitukseen kannattaa miettiä, mitä toinen esittää itsestään, mikä siinä kiinnosti ja mitä haluat heti kertoa itsestäsi sen lisäksi mitä profiilissa näkyy. Enkä sitten tarkoita mitään kikkalistaa tyyliin "näin menestyt nettitreffeillä" vaan aitoa ja rehellistä viestintää. Kokeile.

• ihhgyudfer

Ongelma taitaa olla siinä, että osa osaa kirjoittaa naisille sopivaan tyyliin ja osa ei. Täydellistä kirjoitustaidottomuutta esiintyy molemmissa sukupuolissa. Mutta ei sitä mikään ihmemies tarvitse olla saadakseen treffejä järkättyä paljonkin, siitä eteenpäin sitten voikin käydä miten vain. Luultavasti omalla kohdalla naisvoittoinen työpaikka auttaa paljon kommunikoinnissa.

• Kuvakuvakuvakuvakuva

Samalaisia kokemuksia. Sama vaikka kuinka panostaa persoonalliseen vastaukseen, jos ei kuva miellytä, ei mitään mahkuja.

• Naisellinennainen 50

Mä olen kertonut profiilissani ihan rehellisesti millainen olen ja mitä katsastelen. Monet miehet käyvät useaan kertaan kurkkimassa mutta eivät ota yhteyttä. Sehän on oikeastaan hyväkin koska en kaipaa mitään aikaansaamattomia nyhveröitä :)

Itse olen ottanut yhteyttä useampaankin jonka raameihin näyttäisin sopivani. Yleensä jokunen viesti vaihdetaan ja sitten mies osoittautuu täysin kirjoitustaidottomaksi eikä jutun juurta löydy seksin lisäksi mistään. Moni on vissiin teettänyt profiilinsa muilla koska se antaa ymmärtää että jotain keskustelutaitoakin saattaisi olla.
      Viimeisin kokemus on se että pari viikkoa on kirjoiteltu ja näytti oikein hyvältä kunnes stop. Kaveri ei käy enää onlinessa ollenkaan. Eihän siinä mitään jos vaikka on kohdannut jonkun jossain mutta hei, hyvät käytöstavat olis poikaa. Voisi käydä vaiks sanomassa heipat :) Minä olen toiminut niin ja siitä jää itsellekin hyvä mieli.

Ei tätä touhua voi kovin tosissaan ottaa, ihemtttelen jos joku ihan oikean HYVÄN suhteen netistä löytää.

• pitkästynyt

Onkohan muualla ulkomailla näin kieroutunutta porukkaa. Käytöstavat ihan
      lehmänhännän alta. Vaikka mitenpäin lähestyt, niin ei osu vastapuolen sormet
      näppiksille, että vois ilmoittaa missä mennään.

Eihän tässä ole mitään järkeä. Pitäisi laittaa sellainen toiminto, joka olis
      pakollinen. Kiitos ja näkemiin, tai jotain sinnepäin.

• Hehhehhehe

KYLLÄ tulee reagointia! Kun lähettää naiselle viestin, vaikkei häiriköi millään tavalla, niin torjuntalistalle pääsee.

• Jaaa

vai niin, no onhan sekin tapa kertoa, ettei värähdä, tosin v-mäinen.

• täysin nolla

Olen kirjoittanut ainakin 400 naiselle 4 vuoden aikana asiallisesti, enkä ole saanut kun yhen vastauksen. Siinäkin nainen ilmoitti ettei kiinnosta. Sitä se on kun pärstä ei miellytä niin ei tällänen rumilus saa vastauksia.

• J@@

Hö miten tuokin on mahdollista. Sun pitäs saada ansiomerkki saavutuksestasi.
        Eihän nää nettinaiset ole kaikki itsekkään, mitään penkin kauneimpia ruusuja.

• Huh huh. En usko. Tai sitten olet aivan käsittämättömän nolla. Jos totta, niin ilman muuta ansiomerkin paikka.

• Tavistallero

Kaikki läskitkin haluavat komean muotovalion.

• kekekekele

Vittuperse surkeita suomiakkoja ko ko ko ko koko pa pa pa paska deitti täynnä

• Tasoa hakemassa

Lopetin minäkin, 50 v. nainen tämän 'saalistuksen', kun tarpeeksi tasokasta miestä ei tältä palstalta näytä löytyvän. Ilmoituksessani annoin mielestäni ihan kohtuulliset 'vaatimukset', jotka itsekin täytän.
      Kuvaa en vaadi, ei ole itsellänikään, ulkonäkö ei ole se tärkein missään tapauksessa. Ainoastaan itseäni pidemmän miehen, joka ei ole ylipainoinen ja kohtuullisesti harrastaa liikuntaa, olisin halunnut kohdata. En siis vaadi mitään kuntosalihirmua tai viimeisen päälle pukeutujaa, trendipelleä. Ihan tavallisen suomalaisen miehen, joka on kuitenkin jämäkkä ja fiksu (= ymmärtää elämän monimuotoisuuden), on tekevä (= tarttuu konkreettisesti toimeen kun on tarve) ja kuunteleva, sivistystä sen verran, että pystyy keskustelemaan muustakin kuin iltapäivälehtien lööppijutuista, empaattinen ja luotettava, innostunut kokemaan uusia asioita, sellaisen olisin halunnut tavata.
      Ei löydy näiltä palstoilta tai jäävät ikuisesti odottamaan, että nainen heidät herättelisi. Hyvää yötä vaan mun puolesta, nukkukaa rauhassa edelleen !

• Naisellinennainen 50

Ihan on kuin minun kirjoittamani tämä "Tasoa hakemassa". Ei tässä mitään ihmeitä haeta mutta ne hakemamme miehet eivät vaan ole näillä palstoilla :(

• tavisN50++++
        Naisellinennainen 50 kirjoitti:

Ihan on kuin minun kirjoittamani tämä "Tasoa hakemassa". Ei tässä mitään ihmeitä haeta mutta ne hakemamme miehet eivät vaan ole näillä palstoilla :(

voisi olla myös minun kirjoittamani.
        tavallinen mies hakusessa, ei pukupelle eikä sivistyssanoilla kommunikoiva ja hampaat pitää olla suussa, tukan ei niin väliä kunhan ei ponnarilla ole. eikä tarvi olla raivoraitis, tuntuu että kukaan näistä miehistä täällä ei polta eikä juo, voiko olla totta?!

• Juuri näin se täällä vissiin taitaa olla. Syytä en oikeastaan tiedä. Mutta tuo korkea tasovaatimus voi olla yksi mahdollisuus. Ehkä vähempää tasoa vaativat eivät liiku täällä. Kai niitäkin kuitenkin on?

• dfsfsdfsd

No miks luulet, että suurimmalla osalla naisista on profiilit täällä useita kuukausia tai jopa vuosia?

Itse ollaan taviksia ja tahdotaan toiselta enemmän. Jokin yhtälössä mättää.

• 54546767

Tällaiset kirjoitukset ovat ihan ufoja. Tulee mieleen tällaisia kysymyksiä:

Oletko koskaan ollut parisuhteessa ? Oletko koskaan ollut oikeasti rakastunut?
        Oletko kenties ihmisenä niin ympäripyöreä, luonteeton ja hahmoton, että voisit luoda hyvän ja toimivan suhteen suurin piirtein joka toisen tai kolmannen vastaantulevan naisen kanssa?

Sitä on kai helppo ajatella, että netideiteistä pitäisi heti löytyä se oikea, koska täällä ollaan varta vasten kumppania etsimässä ja koska täällä on niin paljon ihmisiä, mistä valita. Ajatellaan, että nainen voi olla vuosia sinkkuna vasten tahtoaan, mutta sitten kun hän tekee profiilin tänne, niin se oikea mies tupsahtaa hollille kuin taikaiskusta.

Valitettavasti se ei vain niin mene (tai voi tietysti joillain harvoilla mennäkin). Eikä niiden vaatimusten tarvitse olla missään pilvissä silti, vaan haetaan ihmistä, jota ihan oikeasti voitaisiin rakastaa. Niitä ei oikeasti kasva joka oksalla.

• pelimiehenkaweri

Kawerini ei ole kirjoittanut yhdellekään naiselle ja saa satoja vastauksia...

• naisnäkökulmaa

Oman tuntemukseni mukaan nämä "tasovaatimukset" tuntuvat olevan melko epärealistisia myös monilla miehillä. Uskon, että itselläni on hyvin realistinen käsitys omasta "arvostani" ja "tasostani" parisuhdemarkkinoilla. Perustan arvioni siihen, minkälaisia entiset seurustelukumppanini ja minusta live-elämässä kiinnostuneet miehet ovat olleet. Olen tehnyt netissä aloitteita useammalle "oman tasoiselleni" miehelle, eli en ole tavoitellut kuuta taivaalta, vaan ottanut yhteyttä sellaisiin miehiin, joiden katson olevan niin sanotusti itselleni sopivia. Miehet eivät ole vastanneet minulle mitään, tai lähettäneet korkeintaan yhden viestin, mutta lopettaneet yhteydenpidon siihen. Ilmeisesti en siis kelpaa. Monella heistä näyttää olleen profiili netissä vuosia, eli ehkä heillä sitten on vaan täysin epärealistiset käsitykset itsestään ja mahdottomat vaatimukset mahdolliselle kumppanille. No, sittenhän täytyy vaan tyytyä olemaan vuodesta toiseen yksin.

• Suutuksissa

Oma kokemukseni nettideittailusta taas on että mies teki mulle oharit... siis treffeillä. Oikean elämän treffit sovittu, varmistettu puoli tuntia aiemmin ja ykskaks ei vastata puhelimeen(kaan). En usko että ihan ulkonäöstä on kyse, koska uusi mies tekee tuttavuutta n. 10 min jälkeen :-) siinä sitä puuttuvaa deittiä odotellessa.

Mikä miehissä on vikana kun ei pysty edes sen verran kaivaa selkärankaa että voi asiallisesti ilmoittaa ettei tule deiteille. Tästäedes vain ja ainoastaan oikeassa elämässä tavattuja miehiä, nettideittaajat kaivakoon.... omaa hautaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe