Mikä olisi edullinen ja luotettava lentoyhtiö lentää helsingistä lontooseen? Kiitos neuvoista.
edullinen lento hesasta lontooseen?
6
319
Vastaukset
- liput jo plakkarissa
Norwegian - lentää järkiaikoihin järkikentille eikä hinnatkaan pahat, kunhan ei yritä kotia päin sunnuntaina ;)
- Jaska Lööf
British:llä minä olen lentänyt. Parikymppiä kalliimpi kuin joku halpisyhtiö, mutta toisaalta hintaan sisältyy välipala, juomat, matkatavarat, lentomailit. Briteillä on hyvät aikataulut.
- lentoa vailla
Niin missä hinnoissa on edullinen lento meno/paluu (suomi-lontoo)? 30e, 50e, 100e? aivan sama mihinkä aikaan, kunhan on halpa
- liput jo plakkarissa
Norwegian halvimmillaan tänä syksynä 87,- meno-paluu, vastaava halvin BA 216,- . ja Blue1 199,- . Aika kallista safkaa tuolla hintaerolla. Euroopan maileista ei iloa ole - korkeintaan työkseen lentäville. Lyhyen matkan pärjää lentolaukullakin. lennot järkiaikaan pääkentälle. Nyt on Norwegianilla syysalekin, eli halvat hupenee ensin. Tampereen suunnasta kannattaa tsekata Ryanairin hinnat.
- Jooojoojoo
Kannattaa kattoo miljoonista lentohaku koneista (huom hyvän lennon ettimiseen vaatii aikaa reilusti) mutta löysin yhelle hengelle helsinki-Lontoo gatwick lähtee joskus 9:40 tiistain ja tulis takas lauantain(syysloma) makso henkilöä kohden vaan 36e halvimmillaan per suunta.
Kyl sielt löytyy niit 12e suunta mut ne on sellasii että lähtö 6:00 helsingistä lennätte esim tanskan kautta jossa odotatte 22h seuraavaa lentoa tai vastaavaa- äippäläinen minäkin
Marraskuussa Tampereelta lähdössä Ryan Airilla 2 aikuista ja 1 teini: onnistuin saamaan edestakaisin lennot yht. 250 €, hinnasta 30 € Priority Boarding-maksua. Lähtö Treelta puolenpäivän aikoihin, lähtö Lontoosta klo 16, molempina matkustuspäivinäkin jää siis aikaa tehdä vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229