Vanhojen tanssit on siis joskus helmikuussa ja kun monet on jo ostaneet itselleen mekon, ja vielä useammat käyvät katselemassa niitä liikkeissä. Milloin siis olisi hyvä aika ostaa tuo mekko? Itse ajattelin vasta joskus marraskuussa, mutta onks se liian myöhään?
Milloin vanhojen mekko pitäisi varata?
5
4026
Vastaukset
- pööpöö
no marraskuussa et välttämättä saa enää kuin alushameita. Karu totuus.
- ruw
Ei ole totta, muutama viikko ennen tanssejakin mekkoa saa vaikka kuinka paljon!
- mekkoilua
Kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä, mutta kyllä mekkoja vielä myöhemminkin saa! :) Mutta tietysti sitä varmemmin löytyy mieluinen, mitä aikaisemmin on liikkeellä!
Ja pakko vielä mainostaa, että itse myyn tälläistä:
http://www.tori.fi/pirkanmaa/Vanhojentanssimekko_tai_iltapuku_4319888.htm?ca=11&w=1 - jippii mulla on jo
Ajoissa liikkeelle, nopeat syövät hitaat.
- Chillas
Mä kävin tänään myday.fi-verkkokaupan sivuilla ja laitoin sinne viesin, että haluan niiden Tilsa-puvun tarjoukseen. Niillä oli facebookissa kamppis, että tarjousta voi toivoa haluamastaaan puvusta. Ja otin sen kaikkein hienoimman puvun. Joka on liila. Huomenna pitäisi alennettu hinta näkyä verkkosivuilla.Jos ne alentaa hintaa, otan sen heti. Marraskuussa on liian myöhästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289