Koirankasvattajat rasisteja

koiraton homo

Olen mies ja parisuhteessa miehen kanssa. Kysyin punavalkoisen irlanninsetterin pentua eräältä kasvattajalta. Hän käski minun esitellä itseni tarkemmin ja kertoa perheestäni. Kun rehellisesti kerroin, että olen parisuhteessa miehen kanssa, kasvattaja ilmoitti järkyttyneenä, ettei aio luovuttaa koiraa minulle missään nimessä. Sitä ennen hän viittasi olleensa sitä mieltä, että olisin loistava omistaja hänen koiransa pennulle, mutta kun kuuli minun olevan homo, hän muutti mielensä täysin. Täytyykö seuraavalta kasvattajalta pentua kysyessä valehdella, että olen naimisissa naisen kanssa, jos hän kysyy perhe-elämästäni? Häh?

230

5141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväksyntää

Kauheaa!
      Älä ihmeessä valehtele. Kyllä ennakkoluulottomia kasvattajia löytyy myös, satuit nyt epäonneksesi törmäämään tällaiseen toisenlaiseen tapaukseen.. Olen todella pahoillani että sinua kohdeltiin noin, vaikken itse kasvattaja olekaan.
      Täältä minä sinuna kokeilisin niistä jotka oli pentuvälitys-sivuilla:
      http://charmtails.wordpress.com/

Jos itse kasvattaisin, en todellakaan antaisi sukupuoli-suuntautumisen häiritä, tärkeintä on hyvä koti koiralle :)

• suuntautuja

Kerro ensi kerralla aikovasi parisuhteeseen koiran kanssa :)

• iitin.tiltu.....
        suuntautuja kirjoitti:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD PARAS!

• Takaterassin Tane
        suuntautuja kirjoitti:

Niih,koirallehan voi yhtälailla ostaa vaatteita ja koruja.Hmm.Ja hemmotella sitä.

• no olipas kasvattaja

Sulle sattui typerys kasvattaja eteen. Älä vain lannistu, tuollaiset ovat onneksi vähemmistö.

Ihmesten seksisuuntauksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko hyv koiranomistaja vai ei. Ei se heterous per...le vie takaa sitä, että ois jotenkin parempi. Hitto soikoon, suututtaa puolestasi ja paljon.

• Oikeutta,Kaikille!

No en minäkään antaisi alkoholisteille, maahanmuuttajille, homoille, enkä lesboille, enkä bi.porukoille koiraa, enkä edes kissaa, enkä edes kirppua! Voi vielä niistä elukoistakin tulla muuten samanlaisia!

Jokainen saa tehdä niin kuten haluaa ja ajatella kuten haluaa, vaan tämä Suomi24 Ylläpito ja täällä kirjoittelevat "yrittää pakottaa" ajattelemaan kaikki samalla tavalla MITÄ !?! Onko se sitten jotakin normaalia!? HÄH!?!

• no olipas kasvatti

sinun olis pitänyt kysyä narttukoiraa!!

tyhmä!!

• mieti.ensin.
        Oikeutta,Kaikille! kirjoitti:

No en minäkään antaisi alkoholisteille, maahanmuuttajille, homoille, enkä lesboille, enkä bi.porukoille koiraa, enkä edes kissaa, enkä edes kirppua! Voi vielä niistä elukoistakin tulla muuten samanlaisia!

Jokainen saa tehdä niin kuten haluaa ja ajatella kuten haluaa, vaan tämä Suomi24 Ylläpito ja täällä kirjoittelevat "yrittää pakottaa" ajattelemaan kaikki samalla tavalla MITÄ !?! Onko se sitten jotakin normaalia!? HÄH!?!

Nimimerkkisi on "Oikeutta,Kaikille!", mutta nyt annat oikeutta vain sinun mielestäsi normaaleille eli heteroille, oman maansa kansalaisille ja absolutisteille? Huhhuh..

• Oikeutta,Kaikille!
        mieti.ensin. kirjoitti:

Nimimerkkisi on "Oikeutta,Kaikille!", mutta nyt annat oikeutta vain sinun mielestäsi normaaleille eli heteroille, oman maansa kansalaisille ja absolutisteille? Huhhuh..

Jokaisella tulee saada olla OMA mielipiteensä, selittämättä sitä sen enempää, tai varsinaisesti mitenkään EI haukkumalla ketään millään tavalla! Mistä edes tiedät itse, että olenko MINÄ ITSE hetero, suomalainen, homo, tai lesbo, tai bi!? Joten pidä mölyt mahassasi emme asu nyt Wanhan ajan Venäjälllä, vaikka Suomi24 pääkonttori taitaakin sijaita siellä!

PISTE.

• YlpeäHomo!

No ei todellakaan! Heteroja, jotka on jollakin tapaa outoja on pilvin pimein! Olen todella pahoillani tuollaisesta suhtautumisesta sinuun koiraa hankkiessa. Todlela kummallista! Luulisi jo, että nykyaikana homo ei ole mikään ihme. Mutta näyttää olevan, ainakin tässä kerrostalossa missä minä asun:). Sulle ja kumppanillesi onnea uuteen etsintään ja muutenkin. Pieni vinkki: koiraa tai asuntoa hankkiessa tai vuokrattaessa ei kannata kertoa että on homo. Voi kaupat peruuntua!

• mieti.ensin.

Jokaisella tulee saada olla OMA mielipiteensä, selittämättä sitä sen enempää, tai varsinaisesti mitenkään EI haukkumalla ketään millään tavalla! Mistä edes tiedät itse, että olenko MINÄ ITSE hetero, suomalainen, homo, tai lesbo, tai bi!? Joten pidä mölyt mahassasi emme asu nyt Wanhan ajan Venäjälllä, vaikka Suomi24 pääkonttori taitaakin sijaita siellä!

PISTE.

Wou. Ensiksi, rauhoitu sen capslockin kanssa ja toiseksi, en minä missään vaiheessa sanonut ettei saisi omaa mielipidettä olla.
        Kirjoituksesi vain antaa heti sen kuvan, ettei muunlaisia ihmisiä saisi olla kuin "normaaleja", eli siis niitä ihmisiä jotka ovat massaa. Anteeksi vain, mutta olen lukenut niitä kirjoituksia niin paljon että henkilökohtaisesti alkaa vituttamaan.

• merkistäviis

Samaa mieltä, Oikeutta kaikille ! en myis ittekkää ! K pennun omistajillkakjin oikeus, HALOOOOO, PÄÄTÄÄ KELLE MYY JA KELLE EI !
        ON KAKS ERI ASIAA LESPUS JA HOMOUS !

• Life is so.

Olet sitten pelkuri ihminen!Pelkäät vaan seksuaalisuuntautumisen takia eli sinulla ilmeisti ajatuksen kanssa kammottavalta.Onneksi olkoon,että sinulla tullut ongelmia."oikeutta,kaikille!" sehän tarkoittaa kaikille ihmisille sukupuolisuuntautumisen huolimatta.Hei haloo

• Oikeutta,Kaikille
        merkistäviis kirjoitti:

Samaa mieltä, Oikeutta kaikille ! en myis ittekkää ! K pennun omistajillkakjin oikeus, HALOOOOO, PÄÄTÄÄ KELLE MYY JA KELLE EI !
        ON KAKS ERI ASIAA LESPUS JA HOMOUS !

Just niin, hyvä että täältä löytyy toinenkin henkilö, joka ymmärtää asian pointin! :) Kiitos!

Mut eihän kaikkien AÖ voi ollakaan 142 ;D

• not
        Oikeutta,Kaikille kirjoitti:

Just niin, hyvä että täältä löytyy toinenkin henkilö, joka ymmärtää asian pointin! :) Kiitos!

Olipa viiltävää sarkasmia...

• PahaaSutta

PISTE.

Sun nimimerkki pitäs olla: Oikeutta,kaikille jotka on samanlaisia kun minä.

Ja on se kumma ku nykyajan Suomessakin vielä pelätään homoja ja luullaan että homous tarttuu jotenkin jos on homon kanssa tekemisissä. Voi teitä parkoja kun teijän vieressä bussissakin on voinu istua homo! :O Ja sitten pelätään että villieläimet hyökkää joka nurkan takaa kimppuun....

Mutta alottajalle että älä yleistä. Ei varmastikaan kaikki kasvattajat ajattele niin että homo ei kelpaa koiraa omistamaan. Jatkat vaan sinnikkäästi pennun ettimistä jos semmosen tosiaankin haluat ja kerrot vaan rohkeesti totuuden jos kasvattaja kysyy.

• hypäjä
        Oikeutta,Kaikille kirjoitti:

Hienosti todistat olemuksellasi että kohtalaisen korkean ÄO:n (ei siis AÖ) omaava voi olla täysin tunneälytön ja loistaa maalaisjärjen puutteella.

Leikin nyt että ÄO:si on tuo 142, mutta olettaisin kyllä siinä tapauksessa sinun tietävän edes oikean lyhenteen sille.

Jos haluat keskustella asiasta lisää olen täällä odottelemassa.

Ps. älä puhu itseasi heti pussiin voimasanoilla, äkkipikaisuuksilla CAPS LOCK painotuksilla. Ne eivät tee toivomaasi vaikutusta. Ainoastaan saavat sinut vaikuttamaan 15 vuotiaalta murkkuikäiseltä jota nyt hieman kiukuttaa.

• Normaali mies
        not kirjoitti:

Olipa viiltävää sarkasmia...

En edes lainaisi koiraani homoille tai lesboille. Niistä ei ikinä tiedä, mihin muuhun pervoiluun voivat innostua, jos tilaisuus tarjoutuu. Enkä antaisi lastanikaan niiden hoitoon!
        Minusta normaali hetero ihminen on paras hoitaja kaikille, joita rakastan, olkoon ihminen tai eläin. En antaisi myöskään autoani, enkä venettäni homojen hoitoon! Sen verran välitän niistäkin, enkä haluaisi niihin mitään ylimääräisiä roiskeita.

• nuppu sika
        Normaali mies kirjoitti:

En edes lainaisi koiraani homoille tai lesboille. Niistä ei ikinä tiedä, mihin muuhun pervoiluun voivat innostua, jos tilaisuus tarjoutuu. Enkä antaisi lastanikaan niiden hoitoon!
        Minusta normaali hetero ihminen on paras hoitaja kaikille, joita rakastan, olkoon ihminen tai eläin. En antaisi myöskään autoani, enkä venettäni homojen hoitoon! Sen verran välitän niistäkin, enkä haluaisi niihin mitään ylimääräisiä roiskeita.

Kyllä sie out typerä! Ihan tosissaanko sie ajattelet nuin? Minä tykkeen homoloista. Iänestin Huavisttoo ja olin HYVIN pettyny, kun se ei piässy.

• jokaisen oma oikeus

juu, ja olet muutenkin elukka, ei ole järki vielä kasvanut, jos nyt kasvaakaan.

• Oikeutta,Kaikille
        hypäjä kirjoitti:

Hienosti todistat olemuksellasi että kohtalaisen korkean ÄO:n (ei siis AÖ) omaava voi olla täysin tunneälytön ja loistaa maalaisjärjen puutteella.

Leikin nyt että ÄO:si on tuo 142, mutta olettaisin kyllä siinä tapauksessa sinun tietävän edes oikean lyhenteen sille.

Jos haluat keskustella asiasta lisää olen täällä odottelemassa.

Ps. älä puhu itseasi heti pussiin voimasanoilla, äkkipikaisuuksilla CAPS LOCK painotuksilla. Ne eivät tee toivomaasi vaikutusta. Ainoastaan saavat sinut vaikuttamaan 15 vuotiaalta murkkuikäiseltä jota nyt hieman kiukuttaa.

Tiesin heti, että joku pelle hermanni puuttuu tuohon ÄO juttuun :D Totuus se nyt on, että se on 142 ja sinä et käsitä siis yhtään mitään ja mistään näköjään. Kuka tässä sanonnut vihaavansa esim. homoja, lesboja, bi, ym.ym. En ainakaan minä :D

Minä vain en antaisi koiranpentua ihan kenelle vaan, koska en luultavasti pystyisi antamaan sitä kenellekään, johon uskaltaisin luottaa. Ehkä Tarja Haloselle! No tottakai hänelle hän on hyvä "tyyppi" ihana ihminen!

Näköjään ne "capslockit" tai mitkä lie naurulokit tekivät ainakin sinuun halutun vaikutuksen, kun sorruit heti tuota efektiä itsekin käytämään.

Näin se on poijjaat "se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa"
        Ei pidä kaikkea aina ottaa niin vakavasti, missä liituaa ihmisten huumorintaju tänä päivänä.

Troll troll ;D

• rehellisyydennimissä
        mieti.ensin. kirjoitti:

No en minäkään alkoholistille antaisi jos on ihan spurgu. Ja oikeastaan en kyllä maahanmuuttajallekaan tai smugulle. Homot ok.

• rehellisyydennimissä
        nuppu sika kirjoitti:

Kyllä sie out typerä! Ihan tosissaanko sie ajattelet nuin? Minä tykkeen homoloista. Iänestin Huavisttoo ja olin HYVIN pettyny, kun se ei piässy.

Minäkin äänestin häntä. Kahdesta "pahasta" kun oli valittava. Hän kuitenkin ihmisenä hieno mies.

• ...
        Life is so. kirjoitti:

Olet sitten pelkuri ihminen!Pelkäät vaan seksuaalisuuntautumisen takia eli sinulla ilmeisti ajatuksen kanssa kammottavalta.Onneksi olkoon,että sinulla tullut ongelmia."oikeutta,kaikille!" sehän tarkoittaa kaikille ihmisille sukupuolisuuntautumisen huolimatta.Hei haloo

Hän tarkoitti sillä Oikeutta Kaikille myös eläimiä.

• koiraton homo

Sori tää häiriö. Eihän kaikkia kasvattajia voi saman laisena pitää kuin yhtä rasistia. Mielipahani purkautui täällä kasvattajien haukkumiseen. Kysytään rohkeasti seuraavalta kasvattajalta pentua. Kiitos kannustuksesta teille vastaajille :-)

• Jaguariton hetero

"Eihän kaikkia kasvattajia voi saman laisena pitää kuin yhtä rasistia".

Niin siis miten on rasismia jos joku ei myynyt sinulle koiranpentua?

Duudelis sentään miten tuota sanaa ympätään kenkälusikalla joka paikkaan, mihin se ei vain kuulu. Mietis nyt itsekin mitä on rasismi? Onko homoseksuaalisuus mielestäsi rotu? Niin juuri, eipä ole ei.

Rotu=race=racism=rasismi..

• 123456587512154
        Jaguariton hetero kirjoitti:

Duudelis sentään miten tuota sanaa ympätään kenkälusikalla joka paikkaan, mihin se ei vain kuulu. Mietis nyt itsekin mitä on rasismi? Onko homoseksuaalisuus mielestäsi rotu? Niin juuri, eipä ole ei.

Jos ei rasismia, niin ainaki selkeää syrjintää perusteettomasti. Totta kai omistaja saa päättää, kenelle pentunsa myy ja on oikeutettu mielipiteisiinsä.

Tässä tapauksessa mielipide myymisestä muuttui perustuen seksuaaliseen suuntautumiseen, jolla ei nykyaikana pitäisi olla mitään tekemistä sen kanssa, onko joku hyvä kasvattaja vai ei. Näin ollen voi tuon myymättömyyden pistää syrjinnän piikkiin.

• Jaguariton hetero2
        123456587512154 kirjoitti:

Jos ei rasismia, niin ainaki selkeää syrjintää perusteettomasti. Totta kai omistaja saa päättää, kenelle pentunsa myy ja on oikeutettu mielipiteisiinsä.

Tässä tapauksessa mielipide myymisestä muuttui perustuen seksuaaliseen suuntautumiseen, jolla ei nykyaikana pitäisi olla mitään tekemistä sen kanssa, onko joku hyvä kasvattaja vai ei. Näin ollen voi tuon myymättömyyden pistää syrjinnän piikkiin.

Joo, mutta syrjintä ei ollut rasismia ts ihmisen ROTUUN pohjautuvaa, siitä kyse. Koira käytännössä lähes irtainta tavaraa lain mukaan ja omistaja saa sen tosiaan myydä tai olla myymättä vaikka sen kuuluisan pärstäkertoimen mukaan mitä ostajaakandidaattiin tulee.

En sitä meinannut edellä että jotain turkasen väliä olisi koiran hyvän elämänkaaren kannalta onko sen tuleva omistaja homo tai hetero, kunhan vain aika väärä asiayhteys käyttää rasisti -sanaa em esimerkin tapauksessa.

Turha kuluttaa tuota sanaa kun oikeaakin rasistista syrjintää (ts ihmisen rodulliseen syntyperään pohjautuvaa) maailmassa on yllin kylllin ja joka päivä.

Tough shit, minkäs tilanteelle voi. Jos myyt jotain mitä omistat, saat olla just niin syrjivä kuin ikinä haluat, myyt sitten asuntoa, autoasi tai vaikkapa koiranpentua.

Eiköhän aloittaja nyt sen kelpo rekkunsa löydä, kunhan vähän jatkaa etsimistä.

• L.adon taakse
        123456587512154 kirjoitti:

ei ole perusteetonta syrjintää, koska perusteena oli se että kaveri on puppelimies

• rahallisyydennimissä
        Jaguariton hetero kirjoitti:

Kieli elää ja muuttuu. Rasismista voi nykyään yhtä hyvin puhua jos syrjitään "rodun", iän, seksuaalisen suuntautumisen, sukupuolen ym. takia. Kysy vaikka kielitoimistosta.

• :)
        rahallisyydennimissä kirjoitti:

Kieli elää ja muuttuu. Rasismista voi nykyään yhtä hyvin puhua jos syrjitään "rodun", iän, seksuaalisen suuntautumisen, sukupuolen ym. takia. Kysy vaikka kielitoimistosta.

No voi v...! Siis rehellisyyden, ei rahallisuuden...

• sileäkarvainen
        L.adon taakse kirjoitti:

ei ole perusteetonta syrjintää, koska perusteena oli se että kaveri on puppelimies

Poikkeavat, epänormaalit, pervot eivät ainakaan minulta saa rääkättäväkseen mitään elollista olentoa! Voin vain kuvitella, mitä ne tekisivät sileäkarvaiselle alankomaanantajalleni. Joku karkeakarvainen saksanseisoja kävisi epänormaalisti kimppuun ja armoa ei antaisi.

• kuules nyt

Tällä palstalla käy myös alaikäisiä.

• Totta!

Irstailut voisi jättää kyllä viesteissä mainitsemati. Ei lasten tarvi vielä tollasista asioista tietää mitään. Häpeäisi edes vähän, mutta eihän ne...

• koiraton homo
        Totta! kirjoitti:

Irstailut voisi jättää kyllä viesteissä mainitsemati. Ei lasten tarvi vielä tollasista asioista tietää mitään. Häpeäisi edes vähän, mutta eihän ne...

Selvä. Enpä taida sitten minäkään suvaita sellaisia ihmisiä, jotka väittävät koiran voivan olla lapsia tärkeämpi ihmisen elämässä. Erilaisuutta eivät näköjään koiraihmiset suvaitse. Se täällä koiraihmisten keskuudessa suvaitaan, että lasten sijaan monet hankkivat koiria, mutta sitä ei suvaita, että mies hankkii naisen sijaan itselleen miehen. Onko homouteni niin häpeällistä, etten saisi esitellä puolisoani lapsille ja näyttää kuinka hänestä välitän?

• Kyllä on
        koiraton homo kirjoitti:

Selvä. Enpä taida sitten minäkään suvaita sellaisia ihmisiä, jotka väittävät koiran voivan olla lapsia tärkeämpi ihmisen elämässä. Erilaisuutta eivät näköjään koiraihmiset suvaitse. Se täällä koiraihmisten keskuudessa suvaitaan, että lasten sijaan monet hankkivat koiria, mutta sitä ei suvaita, että mies hankkii naisen sijaan itselleen miehen. Onko homouteni niin häpeällistä, etten saisi esitellä puolisoani lapsille ja näyttää kuinka hänestä välitän?

se on säädytöntä. Esittele se edes vain ystävänäsi tai kaverinasi, älä puolisona jos hän ei ole nainen(ja sinä mies). Äläkä anna lasten ymmärtää että teette jotain ihan omituista. Se hämmentää heidän mieltään. Vaikka itse olisit kiero, niin älä sekoita lapsia siihen, vaan suojele heitä. Äläkä anna väärää mallia heille vaan ohjaa oikeaan.

Meille aikuisille se on sinänsä samantekevää mitä keskenänne teette, mutta pitäkää se omana tietonanne, emme tee sillä tiedolla mitään oletteko ja mitä olette, mutta missään tapauksessa älkää sekoittako lapsia puuhiinne.

• Hyväksyntää
        Kyllä on kirjoitti:

se on säädytöntä. Esittele se edes vain ystävänäsi tai kaverinasi, älä puolisona jos hän ei ole nainen(ja sinä mies). Äläkä anna lasten ymmärtää että teette jotain ihan omituista. Se hämmentää heidän mieltään. Vaikka itse olisit kiero, niin älä sekoita lapsia siihen, vaan suojele heitä. Äläkä anna väärää mallia heille vaan ohjaa oikeaan.

Meille aikuisille se on sinänsä samantekevää mitä keskenänne teette, mutta pitäkää se omana tietonanne, emme tee sillä tiedolla mitään oletteko ja mitä olette, mutta missään tapauksessa älkää sekoittako lapsia puuhiinne.

Anteeksi mitä???!!!!
        Nyt kyllä kunnon käkipää huutaa. Lapset eivät näe siinä mitään väärää ellei niille niin opeteta vanhempien toimesta. Rakkaus on rakkautta. Miksi lapsen olisi jotenkin väärä tietää että on ihan ok jos naisella on tyttöystävä tai miehellä poikaystävä? Eivät ne mitään likaista siinä näe, vaan kaksi ihmistä jotka pitävät toisistaan.
        Meillä on suvussa homopariskuntia kaksi, yksi kumpaakin sukupuolta. Lapsille ei ole tarvinnut hirveästi mitään selittää, vähän vanhemmat lapset kyselivät ja niille vastattiin rehellisesti muttei irstaasti. Ne ymmärtävät ettei kaikki ole samanlaisia ja siinä ei ole mitään väärää.

• koiraton homo kirjoitti:

älä nyt, on meitä hurttien omistajia jotka ei pelkää sitä että joku on rakastunut :)
        omat parhaat ystäväni ovat homoseksuaalisia, ja homothan tunnetusti ovat naisten parhaita ystäviä, koskaan en heitä vaihtaisi pois

• oikeutta homoille
        Kyllä on kirjoitti:

Heitit niin lujasti nyt off-topicciin. Tässä keskustelussa puhutaan siitä, miksi jotkut kasvattajat ovat niin kapeakatseisia, ettei mieltäisi kasvattiaan homopariskunnalle. Nyt ei ole kyse lapsista ja siitä, onko homopariskunta soveltuva kasvattamaan lapsia (jossa en itse näe tässäkään mitään väärää.)

Jos itse olisin kasvattaja, antaisin pennun mielelläni vastuulliselle homoseksuaalille, kuin jollekin kauhukakaraperheelle, jossa perheen lapset riepottelisivat koiraa menemään. PLUS homopariskunnissa on se hyvä puoli, että ainakaan he eivät tuosta noin vain puksauta lasta maailmaan ja anna koiraa eteenpäin "koska me nyt ollaan vähän epävarmoja miten koira ottaa lapsen vastaan ja koiralle ei nyt jää aikaa kun lapsi syntyi", joka on minusta yksi rasittavimmista TEKOSYISTÄ sille, että koira (=lue korvike) voidaan nyt lempata, kun se ihanan ihana vauva vihdoinkin saatiin.

Ja olen 99% varma siitä, että homopariskunnat ovat ehkä vastuullisimpia vanhempia ja kasvattajia tässä maailmassa.

• eerokki
        Totta! kirjoitti:

Niinpä! Millasii!!

• kokoronkka
        Hyväksyntää kirjoitti:

Anteeksi mitä???!!!!
        Nyt kyllä kunnon käkipää huutaa. Lapset eivät näe siinä mitään väärää ellei niille niin opeteta vanhempien toimesta. Rakkaus on rakkautta. Miksi lapsen olisi jotenkin väärä tietää että on ihan ok jos naisella on tyttöystävä tai miehellä poikaystävä? Eivät ne mitään likaista siinä näe, vaan kaksi ihmistä jotka pitävät toisistaan.
        Meillä on suvussa homopariskuntia kaksi, yksi kumpaakin sukupuolta. Lapsille ei ole tarvinnut hirveästi mitään selittää, vähän vanhemmat lapset kyselivät ja niille vastattiin rehellisesti muttei irstaasti. Ne ymmärtävät ettei kaikki ole samanlaisia ja siinä ei ole mitään väärää.

Tällaisissa tapuksissa sukujuhlat loppuu alta aikayksikön!

• Toistaiseksi, vielä
        Hyväksyntää kirjoitti:

Anteeksi mitä???!!!!

Eiväthän eläinten kanssa lempeään jakavat toitota sitä totuutena muille, että rakastavat eläintään suuresti, ja siksi ovat parisuhteessa esim.kuttuunsa. Ottaisitte näistä ihmisistä mallia.

Halusitte ymmärtää tai ei, teidän moraalinne ei välttämättä ole muiden mielestä sitä suoran ihmisen mallia, siis ihmiselle hyväksi olevaa, vaan vääristävää.

• YlpeäHomo!
        koiraton homo kirjoitti:

Tiedän monta homoa. joilla on koira. Kyllä varmasti löytyy koira hänellekin!

• no kuhan sanoin
        Hyväksyntää kirjoitti:

Anteeksi mitä???!!!!

Siis ihan todella, lapselle on parasta ihminen, joka välittää. Sillä kumpaa sukupuolta edustaa ei ole merkitystä.

Tärkeintä on, että lapsi saa olla vain lapsi. Ei oikeastaan muuta voida tarvitakaan.
        Se, että joku todella välittää lapsesta ja lapsi saa olla oma itsensä!

Se auttaa lasta kasvamaan ja tuo myös rakkautta lähipiiriin. Lasten pitää saada olla lapsia.

• eläimiinkinsekaantuj
        koiraton homo kirjoitti:

Eka ajatus koiran myyjänä kyllä oli, että aikaskuluks paneskelet sitä koiraa . Siitä syystä en sulle myis pentua.

• mis.sy kirjoitti:

älä nyt, on meitä hurttien omistajia jotka ei pelkää sitä että joku on rakastunut :)
        omat parhaat ystäväni ovat homoseksuaalisia, ja homothan tunnetusti ovat naisten parhaita ystäviä, koskaan en heitä vaihtaisi pois

Homot tunnetusti naisten parhaita kavereita? Älä nyt jumalauta lässytä pas-kaa. Ärsyttää kaltaisesi "pissikset" jotka ilmeisesti pitävät jotenki coolina sitä että on homoystäviä. Sitä joko ollaan muka niin homojen kavereita tai sitten ahdasmielisiä homofoobikkoja, Hei haloo, lopeta tuo turha homojen nuoleskelu ja pidä heitä tavallisina ihmisinä kuten pidät heteroitakin. Homojakin kuule löytyy joka lähtöön. Kokemuksesta voin sanoa, että heitä löytyy selkäänpuukottajista sydänystäviin ja siltä väliltä.

• no hep!
        eläimiinkinsekaantuj kirjoitti:

Eka ajatus koiran myyjänä kyllä oli, että aikaskuluks paneskelet sitä koiraa . Siitä syystä en sulle myis pentua.

Jos ensimmainen ajatus tosiaan olisi se mitä sanot, niin se kertoisi jo paljon kasvattajasta itsestään...

• nuppu sika
        Toistaiseksi, vielä kirjoitti:

Eiväthän eläinten kanssa lempeään jakavat toitota sitä totuutena muille, että rakastavat eläintään suuresti, ja siksi ovat parisuhteessa esim.kuttuunsa. Ottaisitte näistä ihmisistä mallia.

Halusitte ymmärtää tai ei, teidän moraalinne ei välttämättä ole muiden mielestä sitä suoran ihmisen mallia, siis ihmiselle hyväksi olevaa, vaan vääristävää.

Minä oun ilimottanu sen joskus koko mualimalen netissä. Oun ommelu linnunsilimäpistoloila palttoonnii SETA.

• rehellisyydennimissä
        eläimiinkinsekaantuj kirjoitti:

No sehän vai kertoo myyjän omasta kieroutuneesta ajattelusta jos tulee heti mieleen zoofilia.

• Mitenkähän on?
        oikeutta homoille kirjoitti:

Heitit niin lujasti nyt off-topicciin. Tässä keskustelussa puhutaan siitä, miksi jotkut kasvattajat ovat niin kapeakatseisia, ettei mieltäisi kasvattiaan homopariskunnalle. Nyt ei ole kyse lapsista ja siitä, onko homopariskunta soveltuva kasvattamaan lapsia (jossa en itse näe tässäkään mitään väärää.)

Jos itse olisin kasvattaja, antaisin pennun mielelläni vastuulliselle homoseksuaalille, kuin jollekin kauhukakaraperheelle, jossa perheen lapset riepottelisivat koiraa menemään. PLUS homopariskunnissa on se hyvä puoli, että ainakaan he eivät tuosta noin vain puksauta lasta maailmaan ja anna koiraa eteenpäin "koska me nyt ollaan vähän epävarmoja miten koira ottaa lapsen vastaan ja koiralle ei nyt jää aikaa kun lapsi syntyi", joka on minusta yksi rasittavimmista TEKOSYISTÄ sille, että koira (=lue korvike) voidaan nyt lempata, kun se ihanan ihana vauva vihdoinkin saatiin.

Ja olen 99% varma siitä, että homopariskunnat ovat ehkä vastuullisimpia vanhempia ja kasvattajia tässä maailmassa.

En epäile homojen vastuullisuutta ja kykyä kasvattaa koiria tai lapsia, enkä myöskään syrji ketään seksuaalisen suuntautumisen takia.

Homoseksuaalisuuden luonnollisuutta jostain syystä perustellaan usein sillä, että myös luonnosta löytyy esimerkkejä siitä.

Homot eivät kuitenkaan pysty luonnollisesti lisääntymään, ainakaan miesparit. Naispareille on kuitenkin ainakin keinohedelmöitys jne. Miksi tietyistä yksilöistä tulee homoja? Jos homoseksuaalisuus on synnynnäistä niin ehkä kyseisten yksilöiden kohdalla tapahtuu luonnonvalintaa ja jostain syystä heidän geenejään ei ole tarkoitettu jatkettavan seuraaville sukupolville?

En halua tällä kirjoituksellani loukata ketään, mutta olen asiaa miettinyt.

• Etsi vain

Täällä liikkuu kaikkia hulluja, älä välitä. Kasvattajia on monenlaisia, toiset ei anna kerrostaloon, ei yksinhuoltajille, ei lapsiperheille. Ei kannata lannistua vaan etsiä uusi kasvattaja. Koiria onneksi maailmassa riittää.

• puppylove

Mä en aikoinani saanut koiraa kun olin työtön.No toiselle kasvattajalle sanoin että teen osapäivä töitä.Sekään ei riittänyt,kun ei sellaisella tienaa niin et ois varaa pitää koiraa.Kohtasin juuri näitä hulluja.No koiran sain en valehdellut. Jotkut vaan periaatteessa ei siedä homoutta mut se on heidän häpee.Ite tunnen monta homoa ja samanlaisii ku heterotkin, ehkäpä jopa hauskempiikin. Elä valehtele jos kysytään mut jos ei kysytä älä kerro.Se on totta että moni kasvattaja haluu tietää millainen pennun tuleva perhe on mikä on kyllä oikein.Kyllä sä koiranpennun saat ei kato kaikki oo samanlaisii.Onnea sulle!!

• rehellisyydennimissä
        puppylove kirjoitti:

Mä en aikoinani saanut koiraa kun olin työtön.No toiselle kasvattajalle sanoin että teen osapäivä töitä.Sekään ei riittänyt,kun ei sellaisella tienaa niin et ois varaa pitää koiraa.Kohtasin juuri näitä hulluja.No koiran sain en valehdellut. Jotkut vaan periaatteessa ei siedä homoutta mut se on heidän häpee.Ite tunnen monta homoa ja samanlaisii ku heterotkin, ehkäpä jopa hauskempiikin. Elä valehtele jos kysytään mut jos ei kysytä älä kerro.Se on totta että moni kasvattaja haluu tietää millainen pennun tuleva perhe on mikä on kyllä oikein.Kyllä sä koiranpennun saat ei kato kaikki oo samanlaisii.Onnea sulle!!

Älä yleistä. Ei KAIKKI homot ole samanlaisia, on tiukkapipoisia,taviksia ja helvetin hauskoja. Itse tunnen kaikenlaisia noista.

• koiraFarmari

No eikös se homous ollut este presidentin virallekkin..

Ei vaineskaan, jokaisessa porukassa on vähintään yksi mätä omena, että mee vaan seuraavalta kyselemään.

Ja olet iha oikeassa, hulluimpia on ne, jotka laittavat koiran lapsen eteen.
      Äitien jutut palstalla jokunen aika sitten hirmuinen määrä äitejä kirjoitti, kuinka laittaisivat oman koiransa naapurin tai tuiki tuntemattoman ihmisen edelle. Se se oli karmeaa luettavaa.

Mutta onnea yritykseen, täältä saisit pennu, mutta ei tänä vuonna eikä ensivuonna ole tulossa ja rotukin on väärä. =)

• koiraton homo

Kiitos kannustuksesta ja suvaitsevaisuudesta :-)

Anteeksi häiriöni, mutta mielipaha iski niin voimakkaana ja jotenmin ola pakko purkaa sitä.

Kyselen muilta kasvattajilta. Valitettavasti he vaikuttavat haluavansa yleensä tietää, millainen perhe koiransa pennun uudella omistajalla on. Ikävää jos joutuu valehtelemaan :-(

• koiraFarmari

No minäkin kysyn millaiseen perheeseen ja ympäristöön koira menee.. Mutta en kyllä tarkoita sillä mitään seksuaalisia suuntautumisia vaan ihan perhekokoja, lasten iät, onko kerros-rivi- vai omakotitalo etc.. Tämä siksi, että osaan neuvoa hoidollisia ja koulutuksellisia asioita ja "aistia" millaiseen paikkaan koira menossa, olenpa jopa käynyt katsomassa, kun oli hieman epämääräisen oloinen ihminen (joka muuten hetero).

Ole rohkeasti oma itsesi, ei kaikki kasvattajat ole pöhköjä.

• N

Tuli vaan tuosta koiruusta mieleen se ihottuma sillä.

• on mitä on
        N kirjoitti:

Tuli vaan tuosta koiruusta mieleen se ihottuma sillä.

Miksi pitää aina tuoda esiin se että on homo, Jos on homo niin on homo. Eihän meidän heteroidenkaan tarvitse toitottaa omaa seksuaalisuutta. Tuntuu siltä että nämä kaapista tulleet koilottavat turhan kovalla äänellä omaa seksuaalisuuttaan!

• suff99

Eihän sinun missään nimessä valehdella tarvitse! Jos sinua "mietityttää" kertoa perheestäsi, kerro vain olevasi parisuhteessa. Tärkeämpi tieto kasvattajalle on se, onko perheessä lapsia ja millainen talo ja ympäristö on :)

• HäppiStraight
        on mitä on kirjoitti:

Miksi pitää aina tuoda esiin se että on homo, Jos on homo niin on homo. Eihän meidän heteroidenkaan tarvitse toitottaa omaa seksuaalisuutta. Tuntuu siltä että nämä kaapista tulleet koilottavat turhan kovalla äänellä omaa seksuaalisuuttaan!

Samaa moni muukin varmasti ihmettelee, mistä tämä homouden toitottaminen nyt johtuu, kun parhaiten saa suvaitsevaisuutta ihmisten keskuudessa sulautumalla massaan, yksinkertaisesti olemalla taipumuksistaan vain hiljaa.

Haluan kertoa tässä samalla homolukijoille olevani onnellinen hetero! Onnellinen erityisesti siksi, ettei minulla ole pakottavaa tarvetta mennä sitä kertomaan paraateihin homoille!

Ps. Koiran pentua ostaessa minulta ei ole kysytty, onko minulla perhettä. Sen kai on nähnyt päällepäin kysymättäkin.

• Eläinten ystävä

Älä valehtele!! Kyllä varmasti löydät sellaisen kasvattajan, joka antaa koiran sukupuoli-suuntautumisesta riippuen! :) Itse jos olisin kasvattaja ainakin antaisin, enkä välittäisi tuosta. :) Mutta silti, sinun kannattaa luoda hyvä luottamussuhde kasvattajaan! Jos valehtelet, se on mielestäni väärin, koska ei ole sinun vikasi, että olet suuntaunut erilaisesti. :) Älä häpeä itseäsi, ihmisiä on erilaisia, ja se on hyvä! Kuvittele millaista maailmassa olisi, jos kaikki olisi vain samanlaista "massaa"! :)

Tsemppiä etsintöihin!! :))

• nuppu sika
        on mitä on kirjoitti:

Minä en ou sitä millonkkaa salanu.

• rehellisyydennimissä

Ei kannata valehdella. Se voi jäädä vaivaamaan, että on vain sen takia saanut koiran. Miksi edes ostaisit sellaiselta, joka ei sinulle omana itsenäsi koiraa myisi? Kasvattajia on pilvinpimein, kyllä sinä koiran saat "sielua myymättäsikin".

• kasvattaja.

No olipa hyvä, kun kasvattajan asenne selvisi heti, Eipä sinun tarvitse olla noin ahdasmielisen ihmisen kanssa missään tekemisissä!

Ole rehellinen ja kerro itsestäsi, kumppanistasi ja koiran tulevista olosuhteista ihan rehellisesti. Ei tarvitse korostaa olevansa homo, kyllä se selviää jo siitä, kun esittelet itsesi ja kumppanisi nimillä. Molemmilla lienee miehen etunimet? :)

Älä lannistu! Oma pentu löytyy ihan varmasti.

• Olen täysin samaa mieltä. Erittäin ikävää että tällaisia ihmisiä löytyy vielä, mutta itse en ainakaan haluaisi tehdä heidän kanssaan kauppoja, vaikka hetero olenkin. Joten hyvä että heidän asenteensa ilmenee jotta tuollaisia kasvattajia voi vältellä.

Löydät varmasti koiranpennun jossain vaiheessa, olen ihan varma siitä etteivät useimmat kasvattajat ole tuollaisia!

• Minä ja koirani

Älä valehtele koska kun kerrot rehellisesti niin sehän kertoo jo kasvattajan asenteen. Muitan kuinka siskoni myi kissansa naisparille, siihen aikaan se oli vielä ihme, mutta parempaa kotia ei kissa olisi kyllä voinut saada. Katsoitkos sitä pentu-ohjelmaa niistä spanieleista? Siinähän oli miespari.

• Katsoin,

Ja se oli kyllä imelää katteltavaa. Eikös ne olleet siitä porukasta ainoot jotka jo joutui heti kättelyssä, ennen vuoden ikää, turvautumaan vieraaseen kouluttajaan jonkun häiriön vuoksi? Ja melkein heti koiran tultua heitti sen hoitoon ja lähtivät karibialle hummaileen? Tosi sopivia siis koiranomistajiksi. Ainoa positiivinen sana täytyy sanoa siitä kasvattajasta, joka kai oli pakotettu homokiintiön vuoksi myymään heille, että helpoimman pään tapauksen antoi heille. Vaikkei ne senkään kanssa sitten pärjänneet.
        Kertonee jotain?

• Hyväksyntää
        Katsoin, kirjoitti:

Ja se oli kyllä imelää katteltavaa. Eikös ne olleet siitä porukasta ainoot jotka jo joutui heti kättelyssä, ennen vuoden ikää, turvautumaan vieraaseen kouluttajaan jonkun häiriön vuoksi? Ja melkein heti koiran tultua heitti sen hoitoon ja lähtivät karibialle hummaileen? Tosi sopivia siis koiranomistajiksi. Ainoa positiivinen sana täytyy sanoa siitä kasvattajasta, joka kai oli pakotettu homokiintiön vuoksi myymään heille, että helpoimman pään tapauksen antoi heille. Vaikkei ne senkään kanssa sitten pärjänneet.
        Kertonee jotain?

Ahdasmielistä taas vaan. Homoudestahan joo on kiinni jos osaa hoitaa koiraa.
        Huhhuh, kaikenlaista sitä saakin kuulla!

• yyäkg!
        Hyväksyntää kirjoitti:

Ahdasmielistä taas vaan. Homoudestahan joo on kiinni jos osaa hoitaa koiraa.
        Huhhuh, kaikenlaista sitä saakin kuulla!

Homous: mielisairaus ;-P´

• ohohohohoho
        yyäkg! kirjoitti:

Homous: mielisairaus ;-P´

Voi jestas :'D Millä vuosituhannella elät?

Homovastaisuus on asenneVAMMAISUUTTA. Kyllä, olette vammaisia.

• suff99
        Katsoin, kirjoitti:

Kertonee jotain?

Ei homo tarkoita sitä, että on vastuuton. Kyseiset ihmiset eivät olleet sopivia koiranomistajiksi vastuuttomuutensa takia, eivät homoutensa takia.

• sadbutTrue
        ohohohohoho kirjoitti:

Se on vammaisuutta, kun ihminen jolla on erilaiset tunteet olemassa, äly, moraali, harkintakyky, emmotionaalisuus, jne. Ei ymmmärrä, että valitsema luonnonvastainen(himon) tie, ei vie kun sukupuuttoon(suku ei jatku) ja erilaisien vaivojen kautta, ennenaikaiseen kuolemaan.

• J.Potkukelkka
        ohohohohoho kirjoitti:

Maailmaan luotiin Raamatun mukaan kaksi ihmistä Aatami ja Eeva. MIstäs ne kaikki muut sitten tuli, homot. lesbot,bi ja mustat miehet ja naiset ja keltaiset ja punaiset :O
        Helppiiii!!!!! Pelottaa AAApUVAAAA!!!! :O

• fromtheholybible
        J.Potkukelkka kirjoitti:

Maailmaan luotiin Raamatun mukaan kaksi ihmistä Aatami ja Eeva. MIstäs ne kaikki muut sitten tuli, homot. lesbot,bi ja mustat miehet ja naiset ja keltaiset ja punaiset :O
        Helppiiii!!!!! Pelottaa AAApUVAAAA!!!! :O

Lukisit vähän Exodusta pitemmälle Raamattua. Kaikki valkenisi auringon kirkkaasti, miten kaikki menee. Nooan neljästä pojasta polveutuvat kaikki kansat, pojat lähtivät kukin eri suuntaan aikoinaan. ( Vuoden 1933/38 turmeltumaton käännös)

1. Moos. 25: 25) Esausta mainitaan erityisesti: "Joka ensiksi tuli hänen kohdustaan, oli ruskea ja yliyltään niinkuin karvainen vaippa; sentähden pantiin hänelle nimeksi Eesau."

Miehimysten ym. himonsynnystä kertoo näiden suuresti rakastama Paavali:
        1.room. 1:22

"Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."

Saarnaaja 7:29 : "Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia."

• fromtheholybible
        fromtheholybible kirjoitti:

Lukisit vähän Exodusta pitemmälle Raamattua. Kaikki valkenisi auringon kirkkaasti, miten kaikki menee. Nooan neljästä pojasta polveutuvat kaikki kansat, pojat lähtivät kukin eri suuntaan aikoinaan. ( Vuoden 1933/38 turmeltumaton käännös)

1. Moos. 25: 25) Esausta mainitaan erityisesti: "Joka ensiksi tuli hänen kohdustaan, oli ruskea ja yliyltään niinkuin karvainen vaippa; sentähden pantiin hänelle nimeksi Eesau."

Miehimysten ym. himonsynnystä kertoo näiden suuresti rakastama Paavali:
        1.room. 1:22

"Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."

Saarnaaja 7:29 : "Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia."

Korjaus. Nooan neljästä pojasta polveutuu kansat. Seem, Haam, Jafet olivat nimeltään. 1.Moos. 10

• Jos laitetaan
        suff99 kirjoitti:

Ei homo tarkoita sitä, että on vastuuton. Kyseiset ihmiset eivät olleet sopivia koiranomistajiksi vastuuttomuutensa takia, eivät homoutensa takia.

yhteen ohjelmaan viisi heteroparia/perhettä ja yksi homppelipariskunta. Niin jotenkin kyllä luulisi että yksi näistä viidestä olisi se jolla on ongelmia koiransa kanssa. Varsinkin kun tämä vähemmistöpariskunta sai ehkä kaikkein helpoimman pennuista. Ei tuo nyt tietysti tilastollisesti vielä mikään otos edes ole, mutta silti suuntaa-antava ja ennakoitavissa ollut tulos.

Voidaanhan sitä aina tietysti spekuloida että tuotantoyhtiö esikarsi halukkaista itselleen mieluisimmat. Voihan olla että tarjolla olisi ollut pystyväkin homopari mutta tästä pariskunnasta saivatkin parhaan kontrastin ohjelmaan mielenkiintoa ylläpitämään.

Mistäpä näistä tietää, totuus on joskus kovin subjektiivinen käsite.

• Järki hoi...

Hahhahaha, voi näitä kommentteja. Ahdasmieliset ja vähä-älyiset vastustavat homoja ja kaikkea muutakin, jota eivät pienillä aivoillaan ymmärrä. Sellaista on ollut aina ja tulee olemaan vastakin. Vaikka Suomessa on näinkin korkeatasoinen koulutus jo eskarista alkaen ei se voi kaikkien tyhmyyttä parantaa.

Homous ei ole mikään sairaus ja siinä porukassa on ihan yhtä lailla tyhmiä ja fiksua kuten heteroissakin. Aloittajan mainitsema kasvattaja on hyvä esimerkki tyhmästä heterosta, Karibian hummaajat esimerkki tyhmistä homoista. Ei koskaan pidä yleistää yksittäistapauksen myötä koko porukkaa.

• Mitä kuulin

opetetaanko nykyään jo eskarissa miten tullaan homoksi? Ihan totta? Nyt läksi meidän mukula pois ja samantein. Ei hitto, jotain rajaa pitäs olla!!!

• homo sapiens sapiens
        Mitä kuulin kirjoitti:

opetetaanko nykyään jo eskarissa miten tullaan homoksi? Ihan totta? Nyt läksi meidän mukula pois ja samantein. Ei hitto, jotain rajaa pitäs olla!!!

No niin, "Mitä kuulin" on jälleen yksi esimerkki idiootista heterosta, joka ei ymmärrä lukemaansa, vaan vääntää asian miten itseään huvittaa. Miksi edes kommentoit, jos et osaa sanoa mitään järkevää.
        Surullista, että noin typerät ihmiset kykenevät lisääntymään. Hedelmällisyys pitäisi olla verrannollinen älykkyyteen, jos ÄO on alle 115, ei pitäisi kyetä saamaan lapsia. Evoluutiolla olisi tässä kohdin paikattavaa.

• suff99
        Mitä kuulin kirjoitti:

Ei homoksi tai heteroksi (tai miksi tahansa muuksi) tulemista opeteta. Ei eskarissa, koulussa tai muuallakaan. Ei seksuaalisen suuntautumisen omaksumista edes pysty opettamaan. Suvaitsevaisuutta toki pystyy opettamaan. Ja kyllä, sitä tehdään "JO" eskarissa. Suvaitsevaisuutta silmälasipäisiä kohtaan, eri kulttuuri/uskontoryhmiin kuuluvia kohtaan, eri näköisiä kohtaan jne. Tosin sitä ei eskarissa eritellä, vaan kerrotaan, että kaikki ovat ihmisiä ja kaikkien tulisi tuntea olonsa hyväksytyiksi sellaisena kuin on.

Saanen vielä kysyä, että mitä jos oma lapsesi onkin homoseksuaali, tai muu vähemmistöryhmän edustaja? (Mitä et siis voi vielä tietää, sillä seksuaalista suuntautumista ei vielä esikoulu-ikäiseltä voi määrittää.)

• tuleva isoisä
        homo sapiens sapiens kirjoitti:

No niin, "Mitä kuulin" on jälleen yksi esimerkki idiootista heterosta, joka ei ymmärrä lukemaansa, vaan vääntää asian miten itseään huvittaa. Miksi edes kommentoit, jos et osaa sanoa mitään järkevää.
        Surullista, että noin typerät ihmiset kykenevät lisääntymään. Hedelmällisyys pitäisi olla verrannollinen älykkyyteen, jos ÄO on alle 115, ei pitäisi kyetä saamaan lapsia. Evoluutiolla olisi tässä kohdin paikattavaa.

Homot ei kykene saamaan lapsia, joten ei tarvitse huolehtia kuinka koira tulee toimeen lapsien kaa!

• Laitakaupungin hullu
        tuleva isoisä kirjoitti:

Homot ei kykene saamaan lapsia, joten ei tarvitse huolehtia kuinka koira tulee toimeen lapsien kaa!

Meinaatko, että homoseksuaalien sperma ja siittiösolut eivät toimi samalla lailla verrattuna hetero- ja biseksuaaleihin?

Miä en kyl ennee jaksa teitin juttujanne...

• tark'aaja

Etpä vaikuta kauhean suvaitsevaiselta sinäkään: "Hahhahaha, voi näitä kommentteja. Ahdasmieliset ja vähä-älyiset vastustavat homoja ja kaikkea muutakin, jota eivät pienillä aivoillaan ymmärrä. "

Miksi et sitten suvaitse itse homovastaisia mielipiteitä? Etkö itse tajua miten ristiriitainen olet epäsuvaitsevaisilla kommenteillasi.

Erään filosofin kommentti aiheesta: Miten saadaan hyväksi koettuja yhteiskuntanormeja ja moraalia muutettua; Menemällä moraalin yläpuolelle haukkumalla niitä rasisteiksi ja suvaitsemattomiksi, jotka eivät halua moraalista muutosta yhteiskuntaan.

• Zabbadappadaijjaa
        Mitä kuulin kirjoitti:

Sairaita ne on! Heterot ovat normaaleja Jumalan luomia olentoja! Ne ensimmäiset ihmiset täällä!
        Vaan jossakin kohtaa sitten vinksahti, kun taisi suvun jatkumot mennä sitten etiä päiten sisarusten turvin keskenään, joten maailmahan on ihan vinksahtanut jo alkuajoista saakka tai sitten Humanoidit on meidät tänne väsänneet koeputkiloissaan, juuh ;D Mennyt putket vaan välillä vähän sekas keskenään.

• Joo_ihan_ite
        tark'aaja kirjoitti:

Etpä vaikuta kauhean suvaitsevaiselta sinäkään: "Hahhahaha, voi näitä kommentteja. Ahdasmieliset ja vähä-älyiset vastustavat homoja ja kaikkea muutakin, jota eivät pienillä aivoillaan ymmärrä. "

Miksi et sitten suvaitse itse homovastaisia mielipiteitä? Etkö itse tajua miten ristiriitainen olet epäsuvaitsevaisilla kommenteillasi.

Erään filosofin kommentti aiheesta: Miten saadaan hyväksi koettuja yhteiskuntanormeja ja moraalia muutettua; Menemällä moraalin yläpuolelle haukkumalla niitä rasisteiksi ja suvaitsemattomiksi, jotka eivät halua moraalista muutosta yhteiskuntaan.

Sä sanot vähä-älyisiksi niitä, ketä sanoo suoraan mielipiteensä! No joo, jos noin ajatellaan asioita, miten sinä ajattelet esim. niin milläs ne poikkeavat sitten ajattelee kun ei ole niitä vähäisiäkään älyjä ja aivoja, minä sanon millä he ajattelevat: persreijillään, kun muuta ei ole. Ahdasmielisyydestä ei voi sanoa samaa, tukin ovat ovat kovin ahtaita ne *********

• §1Dq7
        suff99 kirjoitti:

Ei homoksi tai heteroksi (tai miksi tahansa muuksi) tulemista opeteta. Ei eskarissa, koulussa tai muuallakaan. Ei seksuaalisen suuntautumisen omaksumista edes pysty opettamaan. Suvaitsevaisuutta toki pystyy opettamaan. Ja kyllä, sitä tehdään "JO" eskarissa. Suvaitsevaisuutta silmälasipäisiä kohtaan, eri kulttuuri/uskontoryhmiin kuuluvia kohtaan, eri näköisiä kohtaan jne. Tosin sitä ei eskarissa eritellä, vaan kerrotaan, että kaikki ovat ihmisiä ja kaikkien tulisi tuntea olonsa hyväksytyiksi sellaisena kuin on.

Saanen vielä kysyä, että mitä jos oma lapsesi onkin homoseksuaali, tai muu vähemmistöryhmän edustaja? (Mitä et siis voi vielä tietää, sillä seksuaalista suuntautumista ei vielä esikoulu-ikäiseltä voi määrittää.)

"sillä seksuaalista suuntautumista ei vielä esikoulu-ikäiseltä voi määrittää"

Tämä osoittaa sen että kyseessä on oma valinta, ja huono sellainen. Jos kyse olisi biologiasta se voitaisiin määrittää viimeistään syntymän tapahduttua.

On väärin opettaa lapsille asioita mitkä eivät ole totta. Toisaalta, opettaahan ne jotkut joulupukinkin olemassaolosta, ihan vakavalla naamalla.

• surullista kanssa
        homo sapiens sapiens kirjoitti:

Entä jos on erittäin viisas ihminen, jonka äo ei ole kovin suuri? Äo perustuu erilaisiin tehtäviin (tietääkseni), joten se ei kerro älykkyydestä vaan esim. matemaattisesta osaamisesta. Olen omasta mielestäni ihan fiksu ja pohtiva ihminen, joka ymmärtää asioita paremmin kuin monet muut, mutta matematiikan taitoni ovat perseestä. Älykkyyttä pitäisi mitata ajattelukykyjen, ei yksittäisten taitojen perusteella.

• kaikkea sitä...

Höpönlöpön.
      Provo nro 1.

• Ihmisiä ollaan kaikk

Mitä sen väliä , vaikka olisi kuinka provo viesti. Näitä on silti kiva lueskella ja pistää välillä vähän omiaan sekaan! Sille papukaijamerkki, joka keksii joka päivälle uuden puheenaiheen!!! ( = provon ) Kuulemma Jeesus pystyy parantamaan ihmisen homoudestakin, jos ihminen vaan sitä vilpittömästi rukoilee. Maapallon väestö olisi jo kuollut ajat sitten sukupuuttoon, jos homoja ( tai lesboja )olisi vaikka puoletkin väestöstä. Jos ei homous ole sairaus, niin ainakin luonnonoikku. Onneksi tulevalla tekniikalla pystytään jo hyvin varhaisessa vaiheessa näkemään kuka on homo tai lesbo ja sitten parantamaan tämä oire jo ennen lapsen syntymää. Ei silti minulla mitään ole homoja vastaan!

• Laitakaupungin hullu
        Ihmisiä ollaan kaikk kirjoitti:

Mitä sen väliä , vaikka olisi kuinka provo viesti. Näitä on silti kiva lueskella ja pistää välillä vähän omiaan sekaan! Sille papukaijamerkki, joka keksii joka päivälle uuden puheenaiheen!!! ( = provon ) Kuulemma Jeesus pystyy parantamaan ihmisen homoudestakin, jos ihminen vaan sitä vilpittömästi rukoilee. Maapallon väestö olisi jo kuollut ajat sitten sukupuuttoon, jos homoja ( tai lesboja )olisi vaikka puoletkin väestöstä. Jos ei homous ole sairaus, niin ainakin luonnonoikku. Onneksi tulevalla tekniikalla pystytään jo hyvin varhaisessa vaiheessa näkemään kuka on homo tai lesbo ja sitten parantamaan tämä oire jo ennen lapsen syntymää. Ei silti minulla mitään ole homoja vastaan!

Oletko kuullut sanoja keinohedelmöitys, koeputkilapset, satenkaariperheet jne? Ja ilman noitakin kaikki onnistuisi luonnollisestikin, biologisesti pääasia on ainoastaan se, että sperma päätyy oikeaan paikkaan.

Ja bi/homo/heteroseksuaalisuutta ei voida nähdä etukäteen aivoista. Mitä soopaa oletkaan lukenut?! Lääketiede on tehnyt kaikkensa luokittaakseen homoseksuaalisuuden ja fetissit parafilioiksi, muttei ole pystynyt tekemään sitä.

Kaikki erilaisuuteen liittyvä vierastuneisuus on merkki vähä-älyisyydestä ja ennen kaikkea tekopyhyydestä.

• giddingsmeh

Tuohan ei tosiaankaan ole rasismia.

• saivartelijalle

Ei niin. Se on syrjintää.

• saivartelijansaivart
        saivartelijalle kirjoitti:

Ei niin. Se on syrjintää.

Väärin. Se on oikaisua väärästä menettelystä

• etkö muuta keksiny

Älä nyt viitti.

• häåokj

Kaikkeahan täällä voi jutustella.

• niin suvaitsevainen

tykkääkö homot kissoista? meidän mirri teki kymmenen pentua. lahjoitaisin kaikki mielelläni vaikka homoille.

• Jotain hyvääkin

Jos jotain hyvää niin ainakin se, että löytyy kasvattajia, jotka eivät ole matkassa pelkät euronkuvat silmissä, vaan pitävät periaatteitaan tärkeämpinä.

Aivan liian paljon on niitä, jotka tehtailevat pentuja ja antavat ne rahasta vaikka minkälaisiin oloihin.

• Laitakaupungin hullu

Joo, olipa paljon hyvääkin, ja tämä asiahan tässä olikin olennaista...

...Voi teitä taunoja, miettisitte ensin kun puhutte.

• ............

No vau....:D Se vaan kun ne periaatteet on täysin irrationaalisia ja epäoleellisia koiran olojen kannalta. Arvostan sellaisia periaatteita, että haluaa koiralle mahd. hyvän kodin. Mutta onko siinä mitään järkeä, jos kasvattajan mielestä vaikka vain vaaleahiuksiset tarjoavat koiralle hyvän kodin, eikä myy koiria muille kuin vaaleahiuksisille? (Mielestäni seksuaalinen suuntautuminenkin on vain biologinen ominaisuus ihmisessä, ei muuta.) Siinä voi jäädä moni hyvä perhe ilman koiraa samoin kuin koira voi päätyä surkeisiin oloihin, kun sen omistaja on valittu yksioikoisin ja epäoleellisin perustein.

En usko että kasvattajilla hirveästi on euron kuvat silmissään. Ei sillä bisneksellä taida kauheasti jäädä voiton puolelle, eikö se ole useimmille vain harrastus?

• Huhhuh

Eli nyt äärimmäisenä esimerkkinä tilanteessa jossa koira luovutettaisiin joko

A) muuten suhteellisen kivalle, mutta homolle/(lesbolle?), henkilölle joka oikeesti osaa käsitellä koiraa tai sitten
        B) heterolle, joka ei kunnolla tajua mitä koiran osto tarkoittaa, kuhan saa mennä juoksuttamaan ja paskannuttamaan sitä lenkkipoluilla

niin puhtaasta periaatteesta menisi koira heterolle? Aika paska logiikka, sanon minä.

• Nam<3

moi, oon 17vuotias poika keravalta ja etin mies seuraa. oon aika kokematon viel miesten välisist seksi suhteist et jos joku vanhempi mies vois vaik opettaa mut orgasmien saloihi;) laitelkaa viestii!

• Mummi vm. 51

Voi pyhä jysäys voiko viellä 2000 luvulla olla noin ahdas mielistä väkeä,
      älä ihmeessä ala valehtelemaan suuntautumistasi,sillä mielestäni käyt
      koiran kasvattajaksi siinä missä heterotkin.

• Koiran etu

Joo ihan oikein, koira kärsii jos se joutuu katselemaan sun homosteluja. Me lääkäriin.

• kaikille oikeus

Muah-hah-haa XD se koirahan ymmärtää kuka on homo ja kuka lesbo tai hetero???
        eikö pääasia ole se, että koira hoidetaan hyvin ei seksuaalinen suuntaus siihen vaikuta millään tavalla!
        voi ziisus tätä negatiivisuutta täällä.........

• setteri

Jo on aikoihin eletty ! Minulla oli irlanninsetteri 14 vuotta, Cara nimeltään. Cara ei ikimaailmassa olisi välittänyt siitä, kuka on omistaja. Irlanninsetterillä on elämä yleensäkin niin iloista ja menevää, on ihmisläheinen ja hauska kaveri ja rakastaa aivan varmasti yhtä paljon kaikkia ihmisiä seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. Tämän voi kertoa kasvattajalle, jos ei satu tietämään.

• Terhi602

Voi herranjumala mitä täältä saa lukea!!! Toivottavasti sinä löydät ihanan koiran pian ja ei koskaan tarvitse kuunnella näitä järisyttävän kamalia homokammoisia ihmisiä.
      Siis en voi olla kuin suu auki ja lukea näitä.
      Tässä maailmassa suojelkaa lapsianne väkivallalta ja rikollisuudelta ja ilmeisesti teidän itsenne kaltaisiltanne ahdasmielisiltä ihmisiltä, kuin että yritätte niin paljon suojella lapsianne homoilta. huhhuh! En koskaan luopuisi omista gay ystävistäni

• Vinetto

Mun mielestä narttukoiran voi myydä ihan huoletta HOMOILLE!

• -------------

Etköhän saa joltain järkevämmältä kasvattajalta koiran ihan omana itsenäsikin. Mutta jos se epäilyttää, niin kannattaa puhua vain puolisosta, silloin kuulija tehköön omat johtopäätöksensä puolison sukupuolesta. Perheestä kysely on normaalia, kunnollinen kasvattaja haluaa tietää, millaisiin oloihin pentu on menossa. Seksuaalinen suuntautuminen taas ei vaikuta koirien oloihin, joten sitä ei tarvitse kertoa, joskaan sen kertomisesta ei pitäisi olla haittaakaan. Itse olisin ihan mielelläni myynyt pennun homolle, jos sellainen olisi ollut pentua haluamassa,

• ....................

Pakko kirjottaa ko pisti niin ärsyttämään joidenkin asenne. Aloittaja, älä valehtele perheestä tai mistään muustakaan, ole avoimesti sellainen kuin olet. Kun lähtee valehtelemaan vaikka vaikean tilanteen välttämiseksi noinkin pienestä asiasta, niin ei ole hauska jäädä kiinni ja sitten selitellä.. Ja kun valehtelee jostain pienestä, niin kasvattaja ei voi tietää valehteletko muustakin ja alkaa turhaan huolehtia pennunkin puolesta..

Sitten sille eräälle, kun fiksuna kertoi homouden olevan syy koirankoulutusongelmiin. Meillä on perheessä (oma perhe mies, vaimo ja kolme lasta) kuusi koiraa, joiden kanssa harrastan paljon ja meidän suosikkikasvattaja, oma kouluttaja, on homomies. Parempaa kouluttajaa saa hakea löytämättä ja kasvattajana on äärettömän huolellinen, fiksu, osaava ja luotettava. Enää en käy lainkaan muilla koulutuksilla ja viimeiset kolme koiraakin on tullut perheestään.

• Multiin

Ennen vanhaan oli tapana viedä homot saunan taakse ja ei niitä sen jälkeen näkynyt missään , mutta multakasa oli hiukan suurentunut , mitäköhän oli täytteeksi laitettu ?!

• Historiaa

Siellä oli saunaporukan kaljat työnnetty yhdessä multiin viilentymään sillä aikaa kun alastomat homot ja heterot kävivät uimassa sulassa sovussa ja sieltä takaisin saunaan.

• Hauskaa

Aloittajalle tuli varmaan asia selväksi ja uusi koirakin on ehkä tulossa. On se jännää kun joku sanoo olevansa homo niin puoli Suomea innostuu kommentoimaan ja ihan asian vierestä:)

• 10-8

Vai vielä homoille koiria.! En perk....minäkään antais yhellekään homorunkkarille koiraani.!! Suohon pitäis homot ja muut polkea ja kusta päälle!

• hoh hoijaa

Kovastipa vihaat homoja? Mistä suunnaton vihasi kumpuaa? Olet jollain tapaa itsekin homoseksuaali, sen takia pelkäät tunteitasi ja ne tulee esille juuri tuollaisena vihana?

• antiLootti
        hoh hoijaa kirjoitti:

Kovastipa vihaat homoja? Mistä suunnaton vihasi kumpuaa? Olet jollain tapaa itsekin homoseksuaali, sen takia pelkäät tunteitasi ja ne tulee esille juuri tuollaisena vihana?

Vai onko saanut tahtomattaan miehistä rakkautta?

• Bordermoor

Kuinka tämmöinen henkilö yleensäkään on päässyt koirankasvattajaksi ??? Kysele seuraavalta kasvattajalta, onko hän mahdollisesti homo tai lespo. Sinullakin on oikeus tietää, minkälaiselta kasvattajalta koirasi ostat jos hänellä on oikeus päättää kenelle koiransa luovuttaa...

• Bordermoor

Haluaisin vielä tietää, onko Suomessa yhtään mieshenkilöä, jota koira ei olisi 'kyhnyttänyt' jalkaa vasten ?? Sehän on selvästikin 'homo' koira !!

• Kaistapäät riehuu

Kannattaa vähän miettiä mitä täällä sanoo, ettei joudu sanoistaan vastuuseen!
      Ite en antais koiraa, enkä muutakaan eläintä tai ihmistä tollasen rasistin lähellekään! Toivottasti en törmää IKINÄ sinunlaisiin ihmisiin kun 10-8 olet. Millanen koira sulla on niin tiedetään kiertää sut 100 metrin etäisyydeltä? Ja tiedoksi, olen kyllä hetero ja nainen.

• Jonku tutkimuksen mukaan lesbo pariskunnat ovat selviytyneet kaikkein parhaiten kasvattamaan jälkipolvea. Musta on oikeesti ihan naurettavaa ihmisten käsitys siitä, että hetero pariskunta olisi aina paras kasvattamaan lapsia tai vaikka koiraa, varsinkin, kun tarjolla on tutkimustietoa yleistä käsitystä vastaa :D

• Maailmassa,

on kyllä paljon tutkimuksia joiden arvo ihmiskunnalle on täysi pyöreä nolla =)

• 11+8
        Maailmassa, kirjoitti:

on kyllä paljon tutkimuksia joiden arvo ihmiskunnalle on täysi pyöreä nolla =)

mutta onneksi tutkimukset joissa tutkitaan erilaisten perhemuotojen sopivuutta kasvattajiksi eivät kuulu noiden "nollatutkimusten" joukkoon. :)

• Taitaa muuten
        11+8 kirjoitti:

mutta onneksi tutkimukset joissa tutkitaan erilaisten perhemuotojen sopivuutta kasvattajiksi eivät kuulu noiden "nollatutkimusten" joukkoon. :)

kuulua nimenomaan niihin (nollatutkimuksien eliittiin).

• älä usko

Missä se tutukimus on luettavissa? Etkö tiedä että se on urbaanilegendaa. Kaikkea ei tarvi uskoa mitä kaverit kertovat.

• Hake.125

Ihan oikein. Olisi kauheaa jos homo eroaisi ja alkaisi sit panemaan vaikka sitä ostamaansa koiraa. Uskon että tätä myyjä nimeenomaan pelkäsi.

• Samaa mieltä

Samaa mieltä

• dsljkfffff

Miksi luulet kaikkien homojen olevan sairaita perverseitä? Ei ne ole synonyymejä!

• tittivitunrii
        dsljkfffff kirjoitti:

Miksi luulet kaikkien homojen olevan sairaita perverseitä? Ei ne ole synonyymejä!

Synonyymi. Aika iso sana henkilölle, joka ei osaa taivuttaa oikein sanaa perverssi.

• s

Nosta asiasta hirveä rasismi asia niin kuin kaikki mamut ja mustalaisestkin tekee! Eihän toi mene oikein!

• ai

Eikös Mannerheimkin ollut homo ja silti omisti hevosen (tai ainakin ratsasti sillä)...
      käsittämätöntä

• Harvinainen rotu

Kyllä ne kasvattajat joskus veivaa näitä pentuasioita ihan muillekkin. Tuttu osti villakoiraa juupas-eipäs-kaupoilla. Sai kyllä pennun lopulta. Itse jännäsin kun olin yksinhuoltaja, mutta koiran sain ja siitä on pidetty hyvää huolta, vaikka olen pienituloinen ja asun kerrostalossa. Ja tämä tuttavani on siis varakas ja asuu isossa talossa. Joten ei se koiran saanti aina ole itsestäänselvää kysytyillä roduilla.

• Näin se vain on

Homous on mielevikaisuus. Kaikki homot jotka tunnen ovat olleet todella omituisia ja epäilyttäviä hyypiöitä. En myisi minäkään homolle mitään. Homous näkyy kauas joka ällöttää ja on enemmän kuin kiusallista. Kaveripiirini on iso ja kaikki meistä tuntee homoja kohtaan samalla tavalla. Kaikki on puhunut että homot on omituisia ja ärsyttäviä, sellaisia pelleilijöitä.

Homo on hinttari eikä muuksi muutu.

• heterohorotin

Vedä sinä kusipää prinssinakkisi suun kautta perseeseen.

• en luovuttaisi yök!

vie sitä kaveriasi hihnassa nahkahousut jalassa ja pepun kohta paljaana, koppalakki päässä!

• eläin

Jos kasvattaa elinkeinokseen, niin on silloin syyllistynyt syrjintään. Koirat rinnastetaan irtaimeen ja elinkeinonharjoittaja ei voi kieltäytyä myymästä, jos ei ole syytä epäillä eläinrääkkäystä tai muuta huonoa kohtelua koiralle.

• tittivitunrii

Millä tahansa elinkeinonharjoittaja on täysi oikeus valita asiakkaansa samalla tavalla kuin esimerkiksi ravintoloilla. Äläpäs heittele ihan täyttä paskaa.

• kaipaa hitreliä

voi kieltäytyä. ei pakko ole myydä kelle vain, mitä vain. pakkolunastus lailla toi kuulostaa. kai jokainen saa päättää kelle myy. vaik toinen tekis korkeamman tarjouksen. jos mua ei ostaja mielytä. niin en myy. sähän olet oikee kommunisti tai täys porvali sika.

• .....
        tittivitunrii kirjoitti:

Millä tahansa elinkeinonharjoittaja on täysi oikeus valita asiakkaansa samalla tavalla kuin esimerkiksi ravintoloilla. Äläpäs heittele ihan täyttä paskaa.

Niin, samalla tavalla kuin ravintoloilla? En usko että ravintolatkaan saavat käännyttää homot ovelta, vaikka jotain ravintoloitsijaa tällainen menetelmä huvittaisikin.

• tittivitunrii
        ..... kirjoitti:

Niin, samalla tavalla kuin ravintoloilla? En usko että ravintolatkaan saavat käännyttää homot ovelta, vaikka jotain ravintoloitsijaa tällainen menetelmä huvittaisikin.

Mutta ravintolat saavat kieltäytyä päästämästä henkilöä sisälle tai voivat heittää henkilön ulos. Siihen riittää syyksi, että ei ole toivottu asiakas. Oikeaa syytä ei tarvitse sanoa, vaan syyksi riittää, että ei ole käyttäytynyt toivotulla tavalla, aiheuttaa häiriötä.. Sitten voidaan lähteä oikeuteen tappelemaan siitä kuka sanoi ja teki mitä. Siitä sitten joku latvakakkonen kouho saa aikaiseksi jonkinlaisen skandaalin. Sitten kukkahattutädit järkyttyvät, pöyristyvät ja kauhistuvat vuorollaan ja toteavat, kuinka suomalaiset ovat vaan niin suvaitsemattomia ja rasisteja. Suomalaisia voi kyllä yleistää, mutta annahan jos sanot, että [pistä tähän joku Afrikan kansallisuus] ovat kaikki raiskaajia ja varkaita, niin IIIIIIIIIK! Sama pätee homoihin.

Jos homo ei saa jotain periksi, niin hän heittää itkupotkuraivarit ja syyttää syrjinnästä, ihan mistä vaan. Sitten joku kukkahattukouho akka taas kauhistuu, pöyristyy ja järkyttyy ja toteaa kuinka ihmiset vaan ovat niin suvaitsemattomia - vaikka itse ei suvaitse eriävää ajattelutapaa.

• siltikin
        tittivitunrii kirjoitti:

Mutta ravintolat saavat kieltäytyä päästämästä henkilöä sisälle tai voivat heittää henkilön ulos. Siihen riittää syyksi, että ei ole toivottu asiakas. Oikeaa syytä ei tarvitse sanoa, vaan syyksi riittää, että ei ole käyttäytynyt toivotulla tavalla, aiheuttaa häiriötä.. Sitten voidaan lähteä oikeuteen tappelemaan siitä kuka sanoi ja teki mitä. Siitä sitten joku latvakakkonen kouho saa aikaiseksi jonkinlaisen skandaalin. Sitten kukkahattutädit järkyttyvät, pöyristyvät ja kauhistuvat vuorollaan ja toteavat, kuinka suomalaiset ovat vaan niin suvaitsemattomia ja rasisteja. Suomalaisia voi kyllä yleistää, mutta annahan jos sanot, että [pistä tähän joku Afrikan kansallisuus] ovat kaikki raiskaajia ja varkaita, niin IIIIIIIIIK! Sama pätee homoihin.

Jos homo ei saa jotain periksi, niin hän heittää itkupotkuraivarit ja syyttää syrjinnästä, ihan mistä vaan. Sitten joku kukkahattukouho akka taas kauhistuu, pöyristyy ja järkyttyy ja toteaa kuinka ihmiset vaan ovat niin suvaitsemattomia - vaikka itse ei suvaitse eriävää ajattelutapaa.

Jos syyksi ulosheittämiselle paljastuu henkilön homoseksuaalisuus, on se laitonta ja tuomio tulee.

• onnellisen kissan om

Sairasta, jos totta! Mua kiinnostaisi tietää, kuka tuo kasvattaja on, vaikka täällä ei nimiä saisikaan mainita.. En haluaisi haluaisi hankkia koiraa tuollaiselta ihmiseltä.

• Vihaan huumeita

Ei kai sentään, itse en myis alkoholisteille, pahasti mielenterveysongelmaisille tai narkkareille.

• Laitakaupungin hullu

Nimenomaan! Kaikista tärkeintä on se, että elinympäristö on henkisesti ja fyysisesti terveellinen, eikä mikään muu.

Ongelma on vain meistä ihmisistä sellaisissa, joiden ajatusmaailmassa olisi korjattavaa. Mikä merkitys intiimiseksuaalisuudella on arkiasioiden onnistumiselle?

• Ei mikään
        Laitakaupungin hullu kirjoitti:

Nimenomaan! Kaikista tärkeintä on se, että elinympäristö on henkisesti ja fyysisesti terveellinen, eikä mikään muu.

Ongelma on vain meistä ihmisistä sellaisissa, joiden ajatusmaailmassa olisi korjattavaa. Mikä merkitys intiimiseksuaalisuudella on arkiasioiden onnistumiselle?

niin kauan kuin niistä ei koe tarvetta huutaa kylillä ja toreilla kaikenmaailman paraateissa eikä koe tarvetta mihinkään erioikeuksiin. Tilanne muuttuu heti kun aletaan olla ja käyttäytyä kuin euroopanomistajat tai draamaqueenit. Maailma kun ei pyöri erityisryhmien ympärillä.

• Anonappi

No totttakai Se nyt on selvää. En minäkään myisi koiraa jollekkin pakoputken hankaajalle ;-)

• oikein.

Heh. Homot käsittääkseni panee myöskin kotieläimiään,että siitä varmaan oli kysymys. Ei halunnut koirastaan seksiorjaa.

• I am what.

Hahaha!Kuvittelet aivan liikaa."homot käsittääkseni panee myöskin kotieläimiään" tosi sairasta luulon sanottu.Sanon suoraan,että minulla kaksi koiraa vaikka olen lesbo..Mitä hitossa panisin kotieläimiä?!Ihminen ja eläin aivan eri juttu.En panee mitään kotieläimiä.sinulla päässä sekaisin,että luulet mitä vaan eli et nähnyt mitään.

• hohhoijaa...

Onko tämä yksi ja sama ihminen täällä sairaan mielikuvituksensa kanssa sekoilemassa ja vihaa lietsomassa. Homopelko johtuu tunnetusti omista homoseksuaalista tunteista, joita pyrkii kieltämään. Että onnee vaan sulle, homo olet ite, joten kantsis pitää vaan pää kiinni typeristä koiran panemisjutuista. Taidat ite sodomoida omaa koira-parkaasi. Mene hoitoon.

• i am what.
        hohhoijaa... kirjoitti:

Onko tämä yksi ja sama ihminen täällä sairaan mielikuvituksensa kanssa sekoilemassa ja vihaa lietsomassa. Homopelko johtuu tunnetusti omista homoseksuaalista tunteista, joita pyrkii kieltämään. Että onnee vaan sulle, homo olet ite, joten kantsis pitää vaan pää kiinni typeristä koiran panemisjutuista. Taidat ite sodomoida omaa koira-parkaasi. Mene hoitoon.

Mene itse hoitoon:) ja hei hei

• heteronainen1

no en antais minäkään minkäänlaista elävää olentoa mielenterveys häiriöiselle ja semmoinenhan sinä olet kun n u ssit miehiä

• homonainen2

Tämä tarkoittaa, että myös sinä, heteronainen1, olet "mielenterveys häiriöinen" (etkä osaa kirjoittaakaan), koska n u ssit miehiä.

• lkjgksöjgköWJGIÖOwk

oikein! jess

• Homot ovat outoja

Höpö höpö! Sanoiko kasvattaja että ei anna koiraa koska olet homo vai päättelitkö itse että sen on pakko olla se syy että olet homo?

Vihaan tollasia ihmisiä jotka väittää muuta ja on olevinaan niin haavoittuvia vaikka itse ovat kaikkeen syypäitä. :) Taitaa joku muu syy olla takana, tai joku riita tullut kasvattajan kanssa että tulit tänne valehtelemaan ja itkemään.

• heteroantero

Etkös sinäkin tehnyt nyt vähän hätäisiä johtopäätöksiä pelkästään yhdestä viestistä? Voi olla että kasvattaja sanoi sen suoraan syyksi, sitä ei voi tietää ennen kuin on tarkennettu. Jos kasvattaja ei yhtäkkiselle mielenmuutokselleen maininnut mitään syytä, edes tekosyytä, rivien välistä voi kyllä lukea missä mättää.. Tuo nyt vaan on tätä aikaa vielä. :) Jos syy olisi vaikka vääränlainen asunto tms. niin eikö ole ihan helppo sanoa että koira ei sovellu sellaiseen.

Juu, eivät kaikki koirankasvattajat ole "rasisteja" (syrjiviä aloittaja tarkoitti) mutta eivät kaikki homot myöskään ole outoja niin kuin sinä hatarine päättelyinesi.

• jeppe123

Täällä on kasapäin tyhmää porukkaa. joku luulee et Mannerheim oli homo kun pari vuotta sitten sellanen näytelmä tehtiin, luuletko kahenvuoden päästä että Mannerheim oli Kenialainen. Ja ihmettelet varmaan miksi tätä on vastustettu.
      Tästä teette Rasismi asian!! Miksi? Onko homous mielestänne rotu?
      Joku uskoo johonkin yhteen tutkimukseen, että lesbot on parhaita vanhempia! Montakohan tutkimusta on tehty siitä että lapset tarvii sekä isää että äitiä? Olenko yhtä fiksu kun sinä, jos uskon että natsit paransi maailmaa kun kidutti juutalaisia. Lääketiede kehitty, kun tiedettiin kauanko ihminen keskimäärin kestää vedenalla ennekö hukkuu.
      Näistä jutuista sain kyllä sellasen käsityksen,että täällä provosoidaan tahallaan, kun täällä puolustetaan niin kiivaasti ja ärsyynnytte helposti. Ihmisillä on myös sellanen käsitys, että jos on homo tykkää panna kaikkia miehiä. Siis homo vastaisilla.

• Ei hyvä luoja, mitä viestejä tännekin on ropissut. XD Ne käyttäjät, jotka kirjoittelivat tähän topiciin typeryyksiä, taitavat olla ihan tynnyrissä kasvaneita, kun kerran on tuollainen asenne aloittajan seksuaalisuutta kohtaan. :)

Kasvattaja teki aika hölmösti, kun ei sitten myynnytkään koiraa (tässä tapauksessa pentua) siulle homoutes takia. Mutta älä siitä kuitenkaan lannistu, vaan jatka vaan sitä etsimistä.

Mitä perhe-elämän kertomiseen tulee, olen samaa mieltä niiden kanssa, joiden mielestä siun ei tarvitse valehdella asiasta vaan olemalla ihan itsesi.

Itse ainakin myisin mielelläni seksuaalivähemmistöön kuuluvalle koiran ja koira viis veisaa, millainen se omistaja on eikä se koira siihen kuole, jos kyseinen omistaja kuuluu seksuaalivähemmistöön. :)

Onnea ja jaksamisia aloittajalle!! Toivottavasti se sopiva pentu löytyy.

• sairaus.....

ihan oikein! mun mielestä homoille ei tarttis myydä edes bussilippua!

• qdwdwdddsf

Homous on sairaus. Joten en myisi mielenterveyspotilaalle koiraa. Mielenterveyspotilas on sairas.

• ....
        qdwdwdddsf kirjoitti:

Homous on sairaus. Joten en myisi mielenterveyspotilaalle koiraa. Mielenterveyspotilas on sairas.

Ainakaan lääketieteellisesti ei ole.

Mutta voit tietysti kehittää ihan oman "tieteesi" johon uskoo vain sinä ja kaltaisesi. :D

• .......
        .... kirjoitti:

Ainakaan lääketieteellisesti ei ole.

Mutta voit tietysti kehittää ihan oman "tieteesi" johon uskoo vain sinä ja kaltaisesi. :D

Joku on ihan urakalla käynyt miinustelemassa lääketieteellisiä faktoja. Just. Mut huvinsa kullakin.

• VMP-seal
    • qdfwqdwf

Hyvä ettei myynyt homolle koiraa. Sairasta olisi ollut jos olisi myynyt.

• hyvää syksyä

HYVÄKSYNTÄÄ antoi linkin mistä saatte koiran.
      Kaikkea hyvää perheellenne ja tulevalle koira perheenjäsenelle :o))

• Keijon kennel

Olipa fiksu myyjä, ei koiraa ole tarkoitettu homojen peräreijän nuolemiseen.
      Ei minunkaan kennelistä yksikään koira lähde näiden puppeli poikien mukaan vaikka maksasivat tuplahinnan.

• tittivitunrii

Rasisti? Mikä siitä rasistin tekee? Oletko eri rotua vai?

Sama juttu kuin ravintoloilla, joilla on oikeus valita asiakkaansa. Hän saa kieltäytyä myymästä koiraaansa, jos haluaa. Kieltäytyvät he myymästä heteroille, sinkuille, suurperheille ihan samalla tavalla, jos eivät näe hyvää omistajaa... Hänellä voi olla jotain homoja vastaan ja hänellä on täysi oikeus mielipiteeseensä ihan samalla tavalla kuin homojen asioita ajavilla ihmisillä.

Vie sinä asiakkuutesi muualle ja varoita muita homoja, etteivät asioi ko. kasvattajalla.

• Ymmärrän tuota kasvattajaa, en itsekään myisi koiraani homppeleille koska koirani ovat minulle rakkaita ja haluan että ne saavat hyvän kodin.

• Elämä kaikilla..

Tyhmä oli tuo kasvattaja ;(
      No noita tyhmiä ja ennakkoluuloisia on maailma pullollaan, älä lannistu kyllä vielä joku suvaitsevainenkin kasvattaja löytyy..

• setukainen

mitä on homous.

• floodatkaamore

Kaikkea en ota tosissani, mestarillinen aloitus tosin. Ihan hyvän """" aineksia.

• Mike2012

Näyttele heteroa ja lurise perheestäsi jotain tylsää ja epämääräistä tai osta sellaiselta, joka myy homolle. Siten pääset helpoimmalla ja saat koiran. Et voi muuttaa maailmaa ja siinä elävien ihmisten homoasenteita, mutta voit saada koiran.

• AdonisCnut

Miksei kukaan kysy haluaako koira homoon perheeseen?

• .....

Niin tai miksei kukaan kysy haluaako koira mieluummin heteroperheeseen?

• Koska ,
        ..... kirjoitti:

Niin tai miksei kukaan kysy haluaako koira mieluummin heteroperheeseen?

se on itsestäänselvää että haluaa

• .....
        Koska , kirjoitti:

se on itsestäänselvää että haluaa

Höpö höpö. Koiraa ei kiinnosta paskan vertaa onko sen omistaja homo tai hetero tai vaikka transu. Mistä ei-ajatteleva olento olisi oppinut ennakkoluuloja?!?

• .....

Törmäät yhteen pölkkypäiseen kasvattajaan ja päättelet siitä että kaikki koirankasvattajat ovat "rasisteja"? Ei noin.. Pitäisikö minun päätellä että kaikki homot ovat ärsyttäviä, koska yksi tuttuni sattuu olemaan homo ja ärsyttävä?

• yguhi78o9k0pl

Voi vain sanoa, että tuollainen kasvattaja voi pitää koiransa jos on noin ahdasmielinen. Sille koiralla on yks hailee kasvattaako sitä sinkku, hetero- vaiko homopariskunta. Kunhan saa hyvää hoitoa. Mutta eiköhän niitä muitakin kasvattajia löydy.

• Woofmeister

Woof...wofwofwofwof.....mrrr.....wooof....Ricky Martin.....GRRRR!

• sadies3

Tämä riippuu ihan ihmisestä. Ihmisen suhtautuminen homoihin on yksilöllistä. En menisi sanomaan että se tekee henkilöstä rasistin että hän on koirankasvattaja, syy on jossain muualla. Ihan yhtä hyvin otsikko voisi olla "verhokauppiaat on rasisteja koska yksi kauppias ei myynyt minulle verhoja." Yleistystäkö hieman?

• kasvattaja

Ei sinun tarvi kertoa olevasi homo eikä tarvi sen kummemmin selitellä. Sanot vain että asut avopuolison kanssa ja lapsia ei ole. Mutta että hankit nimenomaan itsellesi koiran, koska pidät koirista, haluat harrastaa koiran kanssa ja olet etukäteen sopinut puolisosi kanssa että hän voi hoitaa koiraa jos itse olet jostain syystä estynyt. Korosta että koirasta tulee perheenjäsen. Voit myös luvata että käyt koiran kanssa joskus kasvattajaa tervehtimässä.

Onhan se hyvä että kasvattaja tarkistaa perheen, mihin koira on lähdössä, mutta aika oudolta tuntuu että joku sukuspuolinen suuntaus merkitsee jotain. Pääasian pitäsi olla saada koiralle hyvä ja rakastava koti.
      Koira on kuitenkin koira. Ethän ole sentään ihmislasta adoptoimassa.

• seropia kehiin

aloittajalle: ota sekarotuinen koira, ne ovat älykkäämpiä ja terveempiä kuin rotukoirat. ja oppivat nopeammin. seropi on myös yleensä ilmainen tai maksaa erittäin vähän ja siinä ei kysellä mitään sukupuolisia suuntautumisia.

• Kunnon kasvattaja

Annoin koiran pennun rakkaalle enolleni, joka sattuu olemaan homo. Mutta tiedän, ettei parempaa koiran kasvattajaa ole. hänellä jo monia koiria. Kaikki eläneet vanhoiksi, terveinä ja onnellisina.
      Eikä se koira katso mikä joku ihminen on. Mielestäni on tärkeintä, että koiraa hoidetaan hyvin ja siitä pidetään hyvä huoli.
      Enemmän minua ottaa päähän tämä kun juopoilla on usein saksanpaimen koira.
      Ja sitä sitten revitään joka juoppo piiriin.

• 191919

Ei kannata ihmisten pelästyä näistä homo vastaisista kommenteista. Täällä netin ihmeellisessä maailmassa on paljon helpompaa ja joittenkin mielestä hyväksyttävämpääkin huudella omia homo fobioitaan. Kun ei tarvii olla kasvokkain eikä ihmiset tiedä sun nimee ahdasmieliset kokee suorastaan vapauttavaksi huudella näitä omia mielipiteitään ja pitävät huolen että peukuttaavat alaspäin jokasta homoja puoltavaa kommenttia, eivätkä suostu lukemaan mitä vastapuolella on sanottavaa. Johan se on nähty.

• hehehehh

Kuka idiootti pelleilee näiden plussien ja miinusten kanssa? No, huvinsa hulluillakin :DD

(Voisin katsoa kellosta, monta sadasosasekuntia menee kun tällä kommentilla on yli 100 miikkaa)

aina pitäisi ajatella koiran parasta. Ja se, onko koiralla hyvä koti vai ei, ei riipu millään tavalla omistajansa seksuaalisesta suuntautumisesta (parafiliat erikseen). Johan sen sanoo terve järkikin.

• joum

Kasvattajan nimi ehdottomasti julkisuuteen, samoin kennel! Näistä asioista pitää puhua ja kasvattajan muutettava näkemystään!!!

• suursnautseri69

"Kasvattajan nimi ehdottomasti julkisuuteen, samoin kennel! Näistä asioista pitää puhua ja kasvattajan muutettava näkemystään!!! "

eikös koirat ole just asijantuntijoita tuossa perseen nuolemisessa ja kaikessa muussa ruskean reiän ympärillä tapahtuvassa aktivismissa, joten kyllä heterot pitäisi laittaa pannaan koirien omistajina :-)

• kokolihapersu

no jopas oli outo tapaus. itse olen heteromies, mutta olen aina kuvitellut, että homot ovat vähintään yhtä hyviä eläintenomistajia kuin heterotkin. mahtoiko tuo kasvattaja ajatella kuten homojen adoptio-oikeuden vastustajat, että homot nussivat kaikkea, mikä liikkuu, myös koiria? laittakaa sana kiertämään, että tuo kasvattaja on homovihamielinen, niin oppivat koiranostajat välttämään häntä.

• Pervo-eero.

Kaikki homojen puoltajat ovat itse kaappihomoja. Se on aivan selviö.

• Pervo-eero

Kaappihomot puoltavat homoja, vetoavat omaan heterouteensa mutta syvällä mielessä ajattelisit että eihän sitä tiedä vaikka minäkin jokupäivä... ja kokevat sitäkautta ymmärrystä.

• uhoikjlpå¨ö

Siitä puhe mistä puute....

• ihan hetero olen
        Pervo-eero kirjoitti:

Kaappihomot puoltavat homoja, vetoavat omaan heterouteensa mutta syvällä mielessä ajattelisit että eihän sitä tiedä vaikka minäkin jokupäivä... ja kokevat sitäkautta ymmärrystä.

Tutkimusten mukaan itsensä "heteroiksi" luokittelevien joukosta nimenomaan homofoobikot ovat niitä, joilla on eniten homoseksuaalisia taipumuksia.

Ja sama se vaikka minua kaappihomoksi luulisitkin, koska en ole homofoobikko, ei se minua haittaa :)

• aiwansamatoi

Eiköhän se oo koiralle itselleen ihan sama onko isäntä/emäntä homo/lesbo. Koiralle on vaan tärkeetä turvallinen olo, ruoka, vesi, liikunta ja virikkeet.

• Sitä saa mitä tilaa.

Kasvattajan mielessä siintelikin juuri kysymys: Voiko näihin omituisiin ihmisiin luottaa? Ja päätteli että ei voi. Ehkä nähtyään mallisuorituksia homojen elämäntyyleistä ja -hallintataidoista näissä tositeevee-sarjoissa.

Parikymmentä vuotta sitten tilanne olisi ollut ihan toinen. Nimenomaan siksi että koska aloittajalla ei olisi ollut tarvetta tuoda esille omaa outouttaan, ei myöskään myyjällä olisi ollut tarvetta epäillä hänen kykyjään(ellei ne sitten olisi muuten tulleet esiin että ovat vajavaiset).

Toisin on nyt. Kun joka tuutista toitotetaan homot sitä ja homot tätä ja joka paikassa pitää olla homokiintiöitä, niin ei mikään ihme että tavallinen normien mukaan elävä ihminen alkaa kysyä että ovatko kaikki tällaisia.

• Kerrankin löytyi

Koirankasvattaja jolla on selkäranka.

• kasvattaja

Olen kasvattanut lähes 20 v, ja olen myynyt muutaman pennun myös homopareille.

Itse kasvattajana haluan että pennunostaja on rehellinen niistä olosuhteista mihin pentu menee, homous ei vaikuta asiaan.

Meitä ennakkoluulottomia kasvattajia löytyy kyllä, suosittelen siksi rehellisyyttä, sitähän meiltäkin edellytetään...? Meidän pitää tehdä tiliä elämästämme, kodistamme, koirista, lapsista ja kaikesta mikä pentuun liittyy, eikös silloin myös vastavuoroisesti kasvattajalle tule kertoa millaiseen perheeseen pentu menee?

• Vandervars

Koiranpentujen kasvattajat suhtautuvat usein koiranpentuihin kuin ne olisivat ihmislapsia. Kun lakimme ei salli homoparien adoptoida lapsia, kasvattajan mielestä he eivät ole soveliaita hoitaaman koiranpentuakaan. Kasvattajalla on oikeus myydä pentunsa kenelle haluaa. Et voi valittaa asiasta minnekään.

• s

tyhmäääääääääääääää

• AMG

Tehkää homppelit jojo, maailma on parempi paikka ilman teitä.Hyvää loppukesää kaikille.

• ijhuoklp,ö

Sinäkään, nyhvö, et uskaltaisi mennä tuota homolle päin naamaa sanomaan, helppohan se on täällä huudella, neiti.

• AMG
        ijhuoklp,ö kirjoitti:

Sinäkään, nyhvö, et uskaltaisi mennä tuota homolle päin naamaa sanomaan, helppohan se on täällä huudella, neiti.

Kylläpä täällä on paljon näitä homojen puolustajia jotka salaa haaveilevat miehen persereiästä.

• AMG kirjoitti:

Kylläpä täällä on paljon näitä homojen puolustajia jotka salaa haaveilevat miehen persereiästä.

Perin outoa jos nainen siitä haaveilee.... Idiootti.

• hukkasuden

Ei tuo seksuaalinen suuntautuminen vaikuta mitenkään siihen onko hyvä koiranomistaja vai ei. Itse en myisi koiraa noin 2/3 koiranomistajista, koska seassa on niin kirjavaa ja välipitämätöntä porukkaa ettei ole tosi. Koulutan työkseni ihmisten ongelmakoiria ja asiakkaina on ollut mies-ja naispareja eikä vaikuta mitenkään mihinkään.
      Ei kannata ottaa koira tuollaiselta kasvattajalta vaikka myisi, kasvattajan tehtävä on tukea omistajaa pennun kanssa ja jos on asennevammainen niin eipä sellainen kasvattaja ole varmaan kovinkaan hyvä apu kasvattinsa omistajalle, kun asenne on tuollainen. Jyrkkäasenteiset ihmiset omaa "minäminäminä-asenteen" ja sellaisten ihmisten näkemykset ovat suppeita ja sellaisesta ei pennun omistaja välttämättä saa paljoakaan irti ja usein ne "omat näkemykset" on väärin. Tuollaisia kasvattajia tms kutsun kissamiehiksi, tietää koirista yhtä paljon kuin minä kissoista (4 jalkaa ja häntä).

Terv.Kristian www.ongelmakoirakoulutus.fi

• Hyvä juttu

että laitoit ton linkin. Nyt tietää keneltä EI osta ongelmapalveluja. Ei tosin tarviskaan.

Suomalaisista ja suomessa asuvista ulkomaalaisista vain promilleluokkaa on homoja tai lesboja. Kuitenkin pystyt puhumaan monikossa heistä asiakkainasi. Kertomasi siis vain osoittaa että nämä vähemmistöt eivät omin avuin selviä edes koiran kasvatuksesta.

• hohhoijaa taas -.-
        Hyvä juttu kirjoitti:

että laitoit ton linkin. Nyt tietää keneltä EI osta ongelmapalveluja. Ei tosin tarviskaan.

Suomalaisista ja suomessa asuvista ulkomaalaisista vain promilleluokkaa on homoja tai lesboja. Kuitenkin pystyt puhumaan monikossa heistä asiakkainasi. Kertomasi siis vain osoittaa että nämä vähemmistöt eivät omin avuin selviä edes koiran kasvatuksesta.

Ei ole promilleluokkaa, vaan prosenttiluokkaa. Tutustu tilastoihin.

• Mina_mina

koiraton homo Nimimerkille. Millähän vuosiluvulla tämä kasvattaja elää. Hyvä kysymys. Nythän elämme jo vuotta 2012!! Ja Sehän on nykypäivää että katukuvassa näkyy homoja,lespoja ja hippejä. Ja on lapsia ja koiria olise sitten lespo tai hetero. Kyllä tossa nyt vaikuttaa että kennelin pitäjä on jäänyt jälkeen tästä yhteiskunnasta. Älä masennu vaan hae toista tietä koiraa.

• zumbamami

Hei !koiran omistajana ja kasvattajana järkytyin luettuani kirjoituksesi.Kun etsimme pennuille kotia ko.asia ei ole juolahtanut mieleenikään.Pääasia on että täyttää muut kriteerit eli on aikaa pennulle ja omistautuu asialle täysin.
      Itselläni on monta homo ystävää ja sanoisin,että he ovat tuhat kertaa rakastavampia koiranomistajia kun yksikään tuntemani hetero!

• nostan hattua

Oli kyllä aivan oikea ratkaisu koiranomistajalta. Jos ihminen haluaa harrastaa noita luonnottomuuksia niin ei niitä tarvitse koiralle näyttää.

• Sekarotuinen hylätty

Vaihda rotua. Ota rescue-koira joka oikeesti tarvii kotia, ei tollasten hienostoperseitten hienoja eliittikoiria joiden omistajilla täytyy olla akateeminen tutkinto, mersu, omakotitalo ja kaksilasta eli tietysti tyttö ja poika!

• willewille

Aloittaja! Luovuttaja pelkää, että koiranpennusta tulee myös homoseksuaali, jos se joutuu kasvamaan teidän kodissa :) He mieltää pennun täysin omaksi lapsekseen ja kuvittelevat, että lapsestakin tulisi homo, mikäli joutuisi elämään homoseksuaalin lapsena :) Se kertoo, että suomessa koiralla on täysin ihmisen asema ja oikeudet. Koirasta puhuttaessa jopa käytetään muotoa "hän", jota käytetään vain ihmisestä. Tämä kaikki kertoo ihmismielen "hulluudesta". Monille naisille koira on tärkeämpi kuin läheinen ihminen. Koiraa hellitään ja hemmotellaan enemmän kuin omaa lasta. Kohta "nämä" koiraihmiset alkaa vaatimaan koirille pakollista subjektiivistä päivähoito-oikeutta. Kunnallispoliitikot on valittaneet (esim. Vantaalla PS kansanedustaja ilmoitti paikallislehdessä ), että nuorille ei haluta järjestää mitään toimintaa, sensijaan koirapuistoja ym. koirien hyvinvointiin liittyvää halutaan ja kannatetaan pontevasti. Eikö tämä viittaa, miten sairas yhteiskuntamme on ???

• lämminlämäri

no hyi helevetti ,ei todellakaan hinttareille koiraa köyrittäväks!!homot saunan taakse ja pam!

• Pitäisikö sinusta tehdä poliisille ilmoitus? Kaikkia saa-ta-nan hulluja idiootteja sitä maa päällänsä kantaakin. -.-

• Ongelmatonko

Suurin ongelma on varmaan tässäkin oletko varautunut koirankoulutukseen ettei se ulise koko päivää ja häiritse naapureitasi ja että sinusta on miestä nostamaan koiran ulosteen pussiin ettei taas rasistit puutu hommaan?

• Ei tarvitse valehdella. Omapa on kasvattajan häpeä. Löytyy niitä muitakin. Onnee etsinnällesi.

• Kerrankin.

Oli vastuullinen kasvattaja, eikä myynnyt koiranpentua. Tuskin homous oli syynä ettei halunut myydä pentua aloittajalle, mutta muu olemus kertoi,ettei kannata myydä pentua. Näin toimii juuri vastuunsa tuntevat kasvattajat, etteivät myy pentujaan kenelle tahansa. Harmi että tällaisia kasvattajia on todella vähän.

• No koiranomistajissa on homofoobikkoja siinä missä kaupan kassoissakin. Toivottavasti löydätte koiranpentunne

• sdfsdf

Rupesin nauramaan kun luin tuon kasvattajan reaktion.
      Haluaisin tietää miksi sinulla ei saisi olla mies puolisoa.
      Kuullostaa aika erikoiselta henkilöltä.

• xx

homo on kuin muuli.

• JK

VAI NIIN

• psykologi

Millä vuosisadalla sitä taas eletään jos luullaan että homoseksuaalisuus olisi jotenkin tarttuvaa, varsinkin ihmisestä eläimeen. Huh huh takaisin koulunpenkille vaan ja opiskelemaan lisä-älyä koska nykyinen aivotoiminta ei tunnu riittävän. Olen ammatiltani psykologi ja voin suoraan sanoa että vuosikymmenien aikana tehdyissä psykologian tutkimuksissa ei ole ikinä tullut esille todisteitä sille että homoseksuaalisuus voisi "tarttua", tai että homoseksuaalisuuus olisi jotenkin vaarallista lapsille tai nuorille. Itse asiassa heteromiehet ovat paljon vaarallisempia kun laskee yhteen lapsen seksuaalisen hyväksikäytön (yleisin on mies-tyttö), perheväkivallan (yleisin mies-nainen lapset), alkoholismin (yleisin keski-ikäinen heteromies) ja yleisen väkivallan (yleisin 18-35 vuotiaat heteromiehet).

Tuntemani homomiehet ovat fiksuja, ahkeria ja sympaattisia ihmisiä joiden hoitoon luovuttaisin erittäin mielelläni sekä koirani että lapseni. Mielestäni tärkein kriteeri koiranpennun luovuttamisessa on asiakkaan eläinrakkaus ja kyky huolenpitoon ja henkiläön seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä näiden ominaisuuksie kanssa.

Toivon että aloittaja löytää ihanan pennun, joka varmasti tulee saaman loistavan kodin!

• psykodosentti

En tiedä mitä kirjoja olet lukenut, mutta juuri ruotsissa on perehdytty ja tutkittu, että homous johtuu lapsen huonosta isä-poika suhteesta, lapsen huonosta suhteesta isäänsä, jolloin poika alkaa vanhemmiten etsimään samasta sukupuolesta tukea, turvaa ja rakkautta. Miten tämä summa voi toimia, jos kaikista on tullut lapsuuden isäsuhteen kylmyyden takia psykoseksuaalisen vinoutuman johdosta poikkeavia.

Päihteet, väkivalta, erilaiset taudit (moninkertaisesti sexikumppaneita enemmän heteromieheen verrattuna, Liberaalissa USAssa tutkittu) Itsetuhoisuus.

Riski addiktoitua eritavoin on moninkertainen, siksi hurtanpentua en antaisi ko. ihmiselle, jos tietäisin sen. Homo ihmisenä on ok. Homous yleisestiottaen ei ole, se johtaa yhteisölliseen rappioon.

Tutkimus:

http://www.emaso.com/fi-finnish/fi-3-right/fi-3-1-presentation.htm

• noutajakasvattaja

Voi jestas millainen kasvattaja! Hävetköön! Ei se hyvä koiranomistajuus todellakaan riipu seksuaalisesta suuntautumisesta. Jos haluat löytää koiran sellaiselta kasvattajalta, jonka kanssa pidät jatkossakin yhteyksiä, kerrot koirasta, käyt näyttämässä koiraa kasvattajalle niin ehdottomasti ole rehellinen ja niin löydät myös hyvän kasvattajan. :) Jos taas et halua olla tekemisissä (joka on valitettavaa) niin eihän sinun tarvitse kertoa muuta kun, että olet esim. parisuhteessa. Itse ainaskin toivoisin rehellistä kertomista ja olen myynyt lesboparille pennun ja parempaa kotia saa hakea. :) Hoitavat koiraa hyvin, paremmin kun ties kuin moni heteroperhe.

• En vielä hullu

Luoja minua armahtakoon, etten koskaan NIIN PALJON SEKOA, että KOIRAN kiusakseni OTTAISIN.

• En ihmettele

Ei kasvattajan tarvitse myydä homolle, jos ei halua. Hän saa valita, kenelle koiran myy.

• Heteronainen

Joo en myis kyllä puolellekaan täällä oleville. Ei kai näillä ihmisillä oo oikeesti koiria?? Homovastaiset vois viedä saunan taakse!

• Ymmärrän kasvattajaa

Antaisitko oman lapsesi homopariskunnan kasvatettavaksi? Koirahan kasvaa kieroon!
        :(

• Jalmari 57vee

Juuri sinä nimimerkki "ymmärrän kasvattajaa" Lue se nimimerkin "willewille" nimimerkin kirjoitus.!!! Se kertoo juuri sinun ajatusmaailmasta :)

• vaihda rotua!!

Älä välitä tuommoisesta! Koirankasvattajana olen huomannut, että homoseksuaalit pitävät parempaa huolta koiristaan kuin mitä yksinelävät/deittailevat heretomiehet. Olen myynyt pari pentua homoille ja ehdottomasti vain hyviä kokemuksia on.

Ei koiranomistajan seksuaalisuudella ole väliä. Vaan sillä, osaako koiraa käsitellä ja kasvattaa.

• gooseberries

Selkeää rasisimia. Eikö se ole laitontakin?

• LoveHorsess

Se kasvattaja kai järkyttyi muka niin ovasti että halusi "suojella" pentuaan.. Eikä sitä mieltä kannattais muuttaa koska ihmiset on ihan samanlaisia vaikka he olisivat homoja,heteroita tai metroseksuaaleja. Ei se siitä ole kiinni:) Voit olla kyllä ihmisille rehellinen ja niin pitääkin :) Kyllä vielä löydät kasvattajan joka ajattelee samalla lailla kuten esim. minä :)

• TimppaTT

Ihan oikein! Koska ei koiranpennuillekaan myydä homoja.

• Dogshit

Ihan oikein teki.
      Liian usein ihmiset ottavat koiran ja eivät osaa hoitaa tai pidetään ahtaissa tiloissa jotka eivät sovellu tarkoitukseensa.

Koirien pito pitäisi tehdä luvanvaraiseksi,ja koiravero riittävän suureksi
      niin silloin aisat saataisiin kuntoon.

• wut

Pakko kysyä, et vaikuttiko kasvattaja uskonnolliselta?? :o

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238