Detur

plussat ja miinukset

Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Deturin matkalle Tunisiaan, minkälainen kokemus teillä on ollut Deturin matkoista.

6

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diituur

Sinuna kiertäisin kaukaa koko firman!!!

• Turismus

Itse vältän kokemuksia minkään matkatoimiston kanssa, vaikka välillä hinnan vuoksi joutuukin sellaisesta matkan ostamaan. Matkustan vieraaseen maahan nauttimaan sen ihmeistä ja matkatoimiston kansiossa minua kiinnostaa vain kotiinlähtöaika.

• tuhkaa säkissä

Voihan näinkin ajatella,mutta tuhkapilven aikana kun yrität päästä reppumatkalaisena kotiin,niin ikävä matkatoimistoa tulee. Tästä minulla kokemuksia kun Kap Verdeltä matkasin kotiin 9 päivää ,kului siis aikaa ja rahaa.
        Siitä lähtien olen kyllä muuten omatoiminen,mutta matkan ostan matkatoimistosta.
        Detur on kokemukseni mukaan ollut ihan kelpo toimisto.
        On kyllä joitain matkoja joissa en toimistoa ole käyttänyt,mutta ne ovat asia erikseen.

• thetuur
        tuhkaa säkissä kirjoitti:

Voihan näinkin ajatella,mutta tuhkapilven aikana kun yrität päästä reppumatkalaisena kotiin,niin ikävä matkatoimistoa tulee. Tästä minulla kokemuksia kun Kap Verdeltä matkasin kotiin 9 päivää ,kului siis aikaa ja rahaa.
        Siitä lähtien olen kyllä muuten omatoiminen,mutta matkan ostan matkatoimistosta.
        Detur on kokemukseni mukaan ollut ihan kelpo toimisto.
        On kyllä joitain matkoja joissa en toimistoa ole käyttänyt,mutta ne ovat asia erikseen.

Tuhkaa sulla on korvies välissä!

• tuhkaa säkissä
        thetuur kirjoitti:

Tuhkaa sulla on korvies välissä!

No,joo vieläkin keljuttaa kun ajattelen tilannetta tuolloin Kap Verdellä,kaverini
        Aurinkomatkojen matkalla ja hänelle kotimatka korvattiin,kesti 5 vrk ja minä
        omatoiminen matkasin 9 pv kotii ja rahat meni omasta kukkarosta.
        Kiitos Aurinkomatkolle,jonka siivillä pääsin Ateenaan asti,loppu onkin sitten
        historiaa.

• ihan hyvä oli

Ei ole Tunisian matkoista kokemusta,mutta Turkin matkoista kyllä.
      Deturista ei mitään valittamista,kaikki hommat hoituivat hyvin.Muutama pikku pulma
      oli matkan aikana,kuten lastenrattaat unohtuivat kentällä,kun siinä hihnalla oli
      aikamoinen sählinki ja lapset hermostuivat jne.no,opas hoisi asian hienosti,
      saimme lainarattaat ja seuraavana päivänä omat.Parista muusta pulmasta olisin
      itsekin selvinnyt,mutta opas auttoi aivan upeasti.Kiitos heille.
      Lensimme Joensuusta ja kone oli vähän pieni ja palvelukin lapsenkengissä,mutta
      ei haitannut,perille päästiin ja takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe