2m+1n

pariskunta43

nyt ohjeita niiltä, ketkä ovat olleet mukana tällaisessä. Eikä tarvi olla tuplapanoa, vaan hyväily, nuoleminen ym, kun toinen panee jne. Kiitos jo etu käteen

10

4644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M48xxx

Oli tosi kiihottavaa kaikille kun vaimoni oli kontallaan, itse rakastelin, panin, häntä takaapäin ja toinen mies oli selällään nuollen samalla vaimon klitorista ja pillua. Kyrpänikin sai samalla kieleilyä... Samalla vaimoni otti tietenkin vieraaltamme suihin. Me miehet tietnkin yhteistuumin puristelimme hänen takapuoltaan ja rintojaan. Huh...se oli kiimainen ilta ja yö. Siinä tuli monet variaatiot tehtyä. Nautintoa lisää se, että olen bi. Jos miehesi ei halua miehen kosketusta, niin siinä tapauksessa ei tietnkään kannata vaatia mitään joka häntä ahdistaisi. Itsestäni tuntuu vaan todella kiihottavalta kun vaimoni imee minun ja ystävämme kaluja yhtä aikaa...

• jaettu ilo paras ilo

En mä heterona tota kaihda, että laitan vehkeen yhtä aikaa aviomiehen kanssa naisen suuhun..

Ihanaa on aloittaa ilta saunomalla rva tietty keskellä niin, että neljä kättä vaeltaa naisen keholla, ja hänen kädet on molempien vehkeillä... Siinä vuorotella suuhun siitä sitten petiin... Ai, että mikä ilta siitä seuraa..

Kumpa taas pääsisi jonkun parin kanssa touhuilemaan..

• nuorimies45

kyllähän tuollaista heteromiestä tarvittaisiin hotelliviikonlopuun tässä syksyllä. XL-rouvaa pitäisi hemmotella.

• Anonyymi

Vieras sohvalla istuen jalat harallaan ja vaimo ratsastaa vieraalla selkä vieraaseen päin. Samalla vaimon klitoriksen ja vieraan kalun nuoleminen teki höpöä kaikille.

• Anonyymi

Vieraan miehen kyrpää tekee tehtävänsä. Vaimo on kiimassa kuitenkin,halusit tai et.
      Kun vieras työntyy pilluun juhlat aikaa, ja kaikki menee ilman suunnitelmia.
      Suunnitelmat eivät pakkaa toteutumaan,ja kaikkein parhaat kokemukset ovat vaan tulleet.

• Anonyymi

Käy se hyvin noinkin alkuun. Me tehdään silleen että toinen mies pitää hyvänä naista etupuolelta ja toinen panee takaapäin....vaihdellaan asentoja. Kaverin vaimo haluaa välillä katsoa ku miehet imee toisiaan ja lipsuttaa pimpsaansa vieressä tunnelman kokottamiseski, Eilen torstaina viimeksi. Välillä ollaan mun vaimon kimpussa, ei pääivinä toki! Mahtavaa sexiä :D

• Anonyymi

U­­­u­s­­i s­­ek­­si­tea­tteri ava­­utu­u Su­ome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­kk­­­i­. Il­mo­ittautum­­ine­­n ry­hmä­­­ämm­e tä­­­äl­­­l­­­ä - http://9211222.com/H/1GutC 👈

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen ukm ja yhden pariskunnan kanssa sextaan lähes pari krt kuussa!
      Kaikkea ihanaa harrastetaan, esim toinen panee suuhun ja toinen oikeesti, Vaihdellen paikkoja. Saa rouva monet orkut....

• Anonyymi

Mun haave,toteutuuko koskaan kuka tietää🤔😍

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      87
      3196
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1822
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1722
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1345
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe