tallinnnassa dvd??

beibe

oisko jollain tietoa paljonko tallinnassa maksaa dvd leffat???????

4

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaaja

Voipi olla, että viisaammin teet ja säästät Tallinnan-matkalla rahasi siihen, että ostat saman leffan Suomesta. Meillä ainokainen dvd, joka on sieltä tuotu, ei ole paljon iloa tuottanut. Ei näy tekstitykset ja ei siinä vielä mitään, mutta kun ei äänikään kuulu. Amerikkalainen elokuva mykkäversiona...ei ole meikäläisellä tuo englannin kielen huuliltalukutaito vielä niin kehittynyt, että kykenisin elokuvaa seuraamaan =).

Toisaalta tämä vain yksi kokemus. Muilla varmasti hyviäkin. Riskinsä on joka asiassa.

• pena

ostit?
        Ostitko ihan oikeasta kaupasta vai joltain "yksityisyrittältä"?

• matkaaja
        pena kirjoitti:

ostit?
        Ostitko ihan oikeasta kaupasta vai joltain "yksityisyrittältä"?

...sain tuliaisena. Enkä pistänyt pystyyn kuulusteluja, mistä dvd on hankittu. Ja kuten ensimmäisessä viestissäni totesin, on tämä tapaus vain yksi monien joukossa. En aikonut mustamaalata koko Tallinnan videokaupustelua. Kerroin vain mikä on minun kokemukseni.

• DVD
        matkaaja kirjoitti:

...sain tuliaisena. Enkä pistänyt pystyyn kuulusteluja, mistä dvd on hankittu. Ja kuten ensimmäisessä viestissäni totesin, on tämä tapaus vain yksi monien joukossa. En aikonut mustamaalata koko Tallinnan videokaupustelua. Kerroin vain mikä on minun kokemukseni.

Tallinnan DVD-hinnat suht kalliita -jopa kalliimpia kuin Helsingissä. Tietenkin voit saada piraatteja jostain sataman marketeista tai muualta, mutta kokemuksesta suosittelen ostamaan Suomesta leffat.

DVD-leffoja esim. Lasering-liikkeistä (esim. Narva maantee 13 (aika lähellä D-terminaalia), suurten tavaratalojen levy-osastoilta (Stocka, Kaubamaja jne.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe