oisko jollain tietoa paljonko tallinnassa maksaa dvd leffat???????
tallinnnassa dvd??
4
514
Vastaukset
- matkaaja
Voipi olla, että viisaammin teet ja säästät Tallinnan-matkalla rahasi siihen, että ostat saman leffan Suomesta. Meillä ainokainen dvd, joka on sieltä tuotu, ei ole paljon iloa tuottanut. Ei näy tekstitykset ja ei siinä vielä mitään, mutta kun ei äänikään kuulu. Amerikkalainen elokuva mykkäversiona...ei ole meikäläisellä tuo englannin kielen huuliltalukutaito vielä niin kehittynyt, että kykenisin elokuvaa seuraamaan =).
Toisaalta tämä vain yksi kokemus. Muilla varmasti hyviäkin. Riskinsä on joka asiassa.- pena
ostit?
Ostitko ihan oikeasta kaupasta vai joltain "yksityisyrittältä"? - matkaaja
pena kirjoitti:
ostit?
Ostitko ihan oikeasta kaupasta vai joltain "yksityisyrittältä"?...sain tuliaisena. Enkä pistänyt pystyyn kuulusteluja, mistä dvd on hankittu. Ja kuten ensimmäisessä viestissäni totesin, on tämä tapaus vain yksi monien joukossa. En aikonut mustamaalata koko Tallinnan videokaupustelua. Kerroin vain mikä on minun kokemukseni.
- DVD
matkaaja kirjoitti:
...sain tuliaisena. Enkä pistänyt pystyyn kuulusteluja, mistä dvd on hankittu. Ja kuten ensimmäisessä viestissäni totesin, on tämä tapaus vain yksi monien joukossa. En aikonut mustamaalata koko Tallinnan videokaupustelua. Kerroin vain mikä on minun kokemukseni.
Tallinnan DVD-hinnat suht kalliita -jopa kalliimpia kuin Helsingissä. Tietenkin voit saada piraatteja jostain sataman marketeista tai muualta, mutta kokemuksesta suosittelen ostamaan Suomesta leffat.
DVD-leffoja esim. Lasering-liikkeistä (esim. Narva maantee 13 (aika lähellä D-terminaalia), suurten tavaratalojen levy-osastoilta (Stocka, Kaubamaja jne.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289