Mitä mieltä Autokoulu Vauhdista?

VantaalainenKorttimi

Mitä tuumaatte? Millä kurssilla olitte? Oliko opettajat ammattitaitoisia vai tunareita?

5

2723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niko89

Ajoin korttini jo muutama vuosi sitten Vauhdissa ja silloin minua opettanut Mika oli loistava opettaja. Selkeä, rauhallinen ja hyvä huumorintaju. Kävin myös hänen 2-vaiheen joka ei yllättäen ollut rahastusta. Muista opettajista ei ole valitettavasti kokemusta.

• Jooooooooooooooo0000

Tää pitäskö sanoa "koo"mikko joka omasta mielestään "opettaa" on kyllä oikee älykkyyden huipennus. Edes ryömitykseen ei mies osannut vinkata että jalkajarrua kannattaa käyttää jne.

Pyörä täys paska, kaadettu jo varmaan tuhat kertaa, kulkee minne sattuu, tanko vino kytkinkahvoineen solmussa. Mittarin lasit rikki ja näyttää mitä sattuu, vanha ryypyllä käytettävä er-5 jossa kytkin on niin lopussa että aloittelijan on tooosi helppo oppia.

Se mikä pelaa on laskutus ja vittuilu. -1 tähteä.

• Anonyymi

Agree

• Annu931

Mä ajoin vajaa pari vuotta sitten kortin Vauhdissa ja mua opetti se toinen naisope (Maria). Olin ihan tyytyväinen ja sain kortin ensiyrittämällä. Ajoin siellä kakkosvaiheenkin ja sekin oli ok, opena oli joku mies. Kaikki pelas.

• jari23

Itse ajoin vauhdissa AB kortin n. 2v sitten opettajina toimivat (A) kari ja (B) harri kaikki toimi niinkuin pitää sain b kortin 2.5kk ja a kortin 3 viikossa. itselläni ei ole mitään negatiivisia kokemuksia , sain myös molemmat kortit ensimmäisellä yrityskerralla. nyt olen menossa 2 vaiheeseen myös vauhtiin. 5/5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe