elikkä, mun ois pakko saaha tiettää jotain tästä kyseisestä lajista, joka on kuulemma todella harvinainen..jos joku tietää yhtään mitään tästä lajista, paitsi että se on lisko, niin pyydän että kertoisitte!!
!!Sinipiikkileguaani!!
7
1256
Vastaukset
- ehde
Mikset kirjoita ko. lajin nimeä googleen? Vai onko uusavuttomuutesi kehittynyt äärettömälle tasolle?
- ApUvA
hej, tottakai mä oon laittanu googleen ja vaikka minne ton s.p.leguaanin, muttaku se on aika harvinainen rotu, ja siitä ei löydy muutakuin marikan herppi sivut, ja mä haluun tietää muutaku ne mitä siellä on..et tajuutko näsäviisas?
- ehde
ApUvA kirjoitti:
hej, tottakai mä oon laittanu googleen ja vaikka minne ton s.p.leguaanin, muttaku se on aika harvinainen rotu, ja siitä ei löydy muutakuin marikan herppi sivut, ja mä haluun tietää muutaku ne mitä siellä on..et tajuutko näsäviisas?
"jos joku tietää yhtään mitään tästä lajista, paitsi että se on lisko, niin pyydän että kertoisitte"
Ja Googlella löysit muutakin tietoa, kuin että se on lisko.
terv. Näsäviisas - ehde
ApUvA kirjoitti:
Samaisella google-haulla näkyy myös elukan latinankielinen nimi, jolla löytäisit tietoa jos älykkyysosamääräsi ei olisi ko. liskon tasoa.
- ApUvA
ehde kirjoitti:
Samaisella google-haulla näkyy myös elukan latinankielinen nimi, jolla löytäisit tietoa jos älykkyysosamääräsi ei olisi ko. liskon tasoa.
joo,asia selvä, mutta onko pakko olla noin tyly ja ilkee? Ei oo mun vika jos mä en oo neiti kaikkitietävä, tai ees neiti mistään tietävä..
- Marika Rökman
No ei se nyt mitenkään kovin harvinainen laji ole, sen enempää luonnossa kuin terraariossakaan... ja saatu Suomessakin lisääntymään.
Mun sivujen lisäksi voisit tsekata seuraavat:
http://www.liaani.com/matelijat/scelopor.html
http://www.anapsid.org/swifts.html
Suomen Herpetologisen Yhdistyksen kirjastosta löytyy myös aineistotietokannasta 50 viitettä hakusanalla Sceloporus; koitapa:
http://www.herpetomania.fi/kirjasto/aineistotietokanta/index.php - dsadasdasdasdasd
niin tiedättekö mitään paikkaa josta vois ostaa terraarioita ja jotai liskoja esim, parta agaman??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738