Kertokaapas kokeneemmat, minkälaisilla kotiharjoituksilla/sarjoilla/tehoilla saisi lisää hetkellistä tilannenopeutta ja sähäkkyyttä. Siis itse pelaamisen ja tekniikan hiomisen lisäksi. Olen mm. lenkkeillyt ja pyöräillyt, nostaa kyllä kestävyyttä, mutta tilannenopeus ja reaktioherkkyys eivät ole juurikaan kohentuneet. Kannattaisiko tehdä pelkästään lyhyttä nopeaa lihaskuntosarjaa pitempien sijaan? Miten kannattaa syödä ja juoda ennen pelaamista?
Kehittyminen
1
227
Vastaukset
- Hei :)
Nesteen tankkaaminen olisi hyvä aloittaa jo pari päivää ennen peliä. Syömisestä en tiedä mitään "suositeltavaa" tapaa joten olen syönyt aivan normaalisti paitsi ennen peliä ei kyllä kannata syödä mitään raskasta. Reaktionopeutta voit kehittää esim. kaverin kanssa. Otat ns. tikkaat (jos ei ole niin voi myös piirtää ruudut hiekkaan), teet jotain askelluksia esim. ristiaskelluksia tai hyppyjä (kehittävät samalla koordinaatiota) ja sitten spurttaat kaveria päin joka näyttää yhdellä kädellä jonkun numeron. Jos numero on parillinen, menet oikealle ja jos se on pariton menet vasemmalle. Meillä on ollut näitä treeneissä ja sen lisäksi että ne ovat hauskoja, olen huomannut että toimii :) toivottavasti auttoi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076