Nalkitin nigerialaiskirjeiden lähettäjän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10867813
(Taas yksi syy olla olematta Facebookissa. Syyllisen naama näkyy.)
Kaunis kosto
2
128
Vastaukset
- scammereit lättyy
No sulla hyvä meininki. Mulle tulee joka päivä noita nigerialaisten lainatarjouksia gmailiin roskapostikansioon. Kaikissa niissä on eri s-ossa mihin pitäs lainahakemus lähettää. Eli mul vois löytyä kymmeniä, ellei satoja s ossia. Itse olen vain käyttänyt feikkailuun emkeitä joka on siis hidas verrattuna sun ohjelmaan varmaankin kun 1 kerrallaan väsätään. Toki mul on valmiita textejä kirjotettuna notepadiin. Haluaisin kyllä tehdä enemmän ja nopeammin niille niit hakemuksia
- Musta enkeli
Ihme äijiä nuo nigerialaiset. Yksi lopetti kun rupesin täyttämän sen postia lainahakemuksilla. Posti sujettiin. Toinen on sitkeä. Syydän sille roskaa ja samalla lähetän toimivista posteista yksilöllisiä hakemuksia. Kaveri kaivaa ne "oikeat" roskan seasta esiin. Huomaan että kaveri on laittanut markkereita joidenkin postien otsikoihin niin että niiden vastauksia on helpompi löytää tylliin.
"Täytä oheinen lisäinfo ====================================== Kiitos!"
Ja kun tulee vastaus, niin se on
" Re: Täytä oheinen lisäinfo ====================================== Kiitos!"
joka on helppo löytää ison massan joukosta.
Vanhan softanvääntäjänä laitan itsekin pitkiä viivoja debuggauslauseisiin jos haluan erottaa ne helposti suuren muun debuggausmassan joukosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327