Elikkäs nyt olisi myynnissä hyväkuntoinen ja varmatoiminen Peugeot 307 1.6 litran koneella, vähillä kilometreillä ja hyvillä varusteilla. Ajettu siis 139tkm. Kaikki toimii niinkuin pitääkin. Katsastettu kesäkuussa. 10tkm sisällä vaihdettu pakoputken keski- ja takapönttö, kallistuksen vakaimet, oikea ulompi raidetangonpää, takajouset sekä etujarrulevyt ja palat. Jousten vaihdon yhteydessä laitettiin aurauskulmat kuntoon. Samalla tehty 120tkm huolto, eli öljyt, tulpat, suodattimet sun muut vaihdettu. Jakohihna vaihdettu 60tkm kohdalla.
Lisävarusteita on aika kattavasti. Löytyy mm. automaattinen ilmastointi, sadetunnistin, vakionopeudensäädin, ajotietokone, radion koukosäädin näppärästi ratin takana, automaattisesti tummentuva taustapeili. Renkaitakin kaksin kappalein, ja vielä ajokuntoisia.
Kyseessähän on siis mukavampi XT varustetaso johon kuuluu korinväriset ovenkahvat, puskurit, kylkilistat ja peilit, plyyshiverhoilu, etuistuinten keskikyynärnojat, matkustajan istuimen korkeussäätö, aurinkolasikotelo, valaistut meikkipeilit. Koristepaneelit on mattamustat. Etuovien kaiuttimet päivitetty pikkuisen parempiin.
Autossa ei ole tupakoitu, eikä kuljetettu eläimiä.
Ei ole myynnissä minkään vikojen takia. Myydään pois koska vaihdan pienempään ja sporttisempaan. Hinta on siksi niin alhaalla kun löysin mieleisen auton joka on nyt suht halvalla myynnissä, ja yritän saada tämän kaupaksi että voisin ostaa sen auton ennenkuin joku toinen kerkeää. Ostakaa nyt, ei tällaisilla lisävarusteilla olevaa, näin hyvin huollettua ja näin vähän ajettua löydy mistään näin halvalla. Voin vakuuttaa että on hintansa väärti.
Täydellinen perhe farkku!
Tervetuloa katsomaan ja koeajamaan!!
Hinta olisi 4700€, aina saa toki TARJOTA niin katsotaan mielyttääkö tarjous molempia.
Auto sijaitsee Nokialla.
Linkki: http://www.nettiauto.com/peugeot/307/4997583
Hinta: 4700€
Yhteystiedot: p. 0407025484
O: Peugeot 307 Wagon XT 1.6 HYVÄ JA HALPA
SUPERHANNU
4
301
Vastaukset
Hei olen nähnyt mainosta ja minä haluan tietää lopullista hintaa se voit sähköpostitse minulle minun henkilökohtainen sähköpostitse: carriwclegg@yahoo.com
- auto-optikko
miksi pyydät autostasi vähintään 2000 ylihintaa,herä todellisuuteen.
- hjkn
Haloo !!! Ylihinta. En osta noi kallista. 2.500 voisin maksaa heti käteen vaikka tällä sekunnilla. Palaa maan pinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164