Eikös se ollut Madonna jota Simon Cowell koitti kosiskella aikanaan amaercan idol-tuomariksi huimalla hinnalla? Madonna kuitenkin,kuten näimme,kieltäytyi kunniasta ja erosi (edukseen) muista tähdistä jotka kiiruhtivat tuomarin pallille kun sitä tarjottiin.
Britney,Christina ja Cheryl tuomaroivat hekin omia formaatteja mutta kovin kuhinna käy Idol-kulisseissa. Jlo vaihtui Mariah Careyseen jonka tuomarikolegaksi povataan nyt Nick Jonasia,Enriguee Iglesiasta,Beyoncea ja Shania Twainia. Madonna olisi varmasti vetänyt pidimmän korren palkkionsa suhteenkin,Mariah vaati 18miljoonaa todistaakseen olevansa "suurin diiiva talossa",mutta Madonnalle Simon olisi varmasti maksanut 20miljoonaakin?
Madonna idol-tuomariksi
virGin.
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368