Nää tippa ym.. sairaalareissut... Tätä on jatkunu jo vuoden-07 syksystä asti jatkuvaa sairaalassa juoksentelua syyn tai toisen vuoksi.. Eikä loppua näy. Kun hoidotkin jatkuu sitten jonkunpitusen tauon jälkeen kun nyt viel lokakuun loppuuun käyn tän jakson.... Ja mitä sanoo versuoni girurki kun käyn kinttuni takia sen luona 3.9. Siin on jonkin sortin tukos..
Tympii :(
3
177
Vastaukset
- Lysu10
Tukoksien tulemista jalkoihini olen minäkin pelännyt, kun olen jo toista vuotta ollut liikuntarajoitteinen. Tekisi mieleni auttaa jotenkin sinua mutta niinkuin tiedät niistä hoidoista ei voi kieltäytyä ikävien seuraamuksien pelossa. Niille paremmille päiville jotka on juuri ennen seuraavaan "tippaan" menoa kannattaisi keksiä lisää sitä mikä eniten virkistää ja antaa hyvinvointia. Kyllä se marraskuu ja loma hoidoista sitten tulee. Vähän omasta puolestani pelkään marraskuuta, kun silloin on minun ultraäänitutkimus ja tulosten kuuleminen. Jaksamista ja hyvää jatkoa sinulle.
- Zemppiä!
Kroonikoille halit!
- aamun-virkku
Toivon sydämmeni pohjasta että saat puhtaat paperit marraskuussa. Eilen kävin tiputuksessa ja tänään toinen lääke tiputetaan... Aika vähissä on ne mukavat asiat mitä vois tehdä... Mut kyl se taas tästä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738