Moikka!
Käyn nyt lukion 3. vuotta, eli myös viimeistä. Oon suunnitellut opiskelua Ruotsissa varmaan viimeiset 5 vuotta. Se on ollut mulle toisinsanoen yks unelma. Nähdä ja kokea vähän erilaisia juttuja. Oon ajatellut Tukholmaa, koska se olisi niin lähellä. Mutta myös Uppsala ois ihan hyvä vaihtoehto myös.
Haluisin nyt kuulla teidän kokemuksia millaista on ollut yliopisto-opiskelu Ruotsissa. Mua vähän mietityttää se, että kuinka hyvin oikeasti siellä pärjää kielen kanssa. Mutta eiköhän sekin sitten ajan kanssa paranisi.
Toinen asia mikä mietityttää mua itseasiassa kaikista eniten on se, että kuinka muut suhtautuu suomalaiseen. Ootteko kokenut hirveästi syrjintää? Tai miten ootte saanut kavereita? Tai jos ei nyt puhu ihan täydellisesti ruotsia, niin onko porukka ihan ymmärtäväistä?
Ois mukava kuulla muitten kokemuksista! Vähän epäröin, mutta toisaalta ajattelen, että jos en lähtisi, niin katuisin myöhemmin liikaa. No, onneksi on aikaa viellä hetki miettiä.
Yliopisto-opiskelu Ruotsissa
olopas44
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022