Noh ... Se on vielä tekemättä
... Kuolema
6
217
Vastaukset
- riuttala76
Joo. Olen aivan samaa mieltä. Mut haluaisin kyl toteuttaa sen heroiinilla, vaan ei oo suhteita eikä rahaa toistaiseksi siihen. En niin onnekas vielä ole ollut et ois ees päässyt kokeilemaan, monenlaiset muut haluamani asiat oon kokenut jo. Joskus tosin Thaimaan matkasta haaveilin, vaan thai-hierontalaitokset riittää mulle aivan hyvin.
- älä huoli
Kyllä sekin aika vielä koittaa.
- Yhyyyyh
Mä en haluu kuolla :'(
- JK
VAIN NIIN
- ei oo kivaa
olisin valmis jo lähtemään.olen tyriny jo kaiken.voimat menny ja elämänhalu.masennuksen vuoksi eivät suostu eutanasiaan.naru kaulaan kun uskaltais .ei tää paljo naurata.
- viimenen drinkki
ei oo kivaa kirjoitti:
olisin valmis jo lähtemään.olen tyriny jo kaiken.voimat menny ja elämänhalu.masennuksen vuoksi eivät suostu eutanasiaan.naru kaulaan kun uskaltais .ei tää paljo naurata.
Kun tulee se laki että eutanasia sallitaan niin on jo parempi tilanne tuossa että masentuneita vietäs tuolle puolen. Voi silloin itse toivoa lekurilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096