lisään vielä Karin Storbackan takamuksen mut etenkni Sandralla on
unelmapeba.
Pyöreä tarpeeksi ja lantion kaari.
Eikä huono naamastakaan vaan ihan perus, tarpeeksi hyvä.
Karin on sitten enemmän söpömpi naamasta.
Hienoja juoksijoita meillä, lahjakkaita...ja nuoria vielä.
Sandra Eriksson makea pylly/takamus ja
11
918
Vastaukset
- Hejasverige
Ruotsin kieli takaa hyvän pepun.
- ruotsinkieli pannaan
En ymmärrä miksi joku ei muka osaa Suomea tässä maassa jossa virallisesti puhutaan Suomea, vai eikö Sandra vaan halua puhua Suomea haastatteluissa jotka tehdään aina ruotsiksi....
- ruotsinkielinen
ruotsinkieli pannaan kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku ei muka osaa Suomea tässä maassa jossa virallisesti puhutaan Suomea, vai eikö Sandra vaan halua puhua Suomea haastatteluissa jotka tehdään aina ruotsiksi....
Koska tässä maassa puhutaan virallisesti sekä suomea että ruotsia.
- ruotsinkieli pannaan
ruotsinkielinen kirjoitti:
Koska tässä maassa puhutaan virallisesti sekä suomea että ruotsia.
Kyllä kaksikieliset yleensä puhuu sitä ensimmäistä kotimaista eli suomea mm. haastatteluissa eikä rupea hienostelemaan. Voi olla että Sandra on kokonaan umpiruotsinkielinen kuten ahvenanmaalaiset. Vastustan ruotsinkielen pakotusta.
- jjii879879
No aika laiha kyllä se Santra, mutta pienimmät pöksyt. Eiköhän se Storbacka ole ihan niin viehättävä kun kilpaurheilija nyt voi olla...
katja Erävistö on kyllä aika porski juoksija kun pakarat heiluu - -
Ehkä hänen pyllynsä hikoaa poikkeuksellisen paljon, joten käyttää mahdollisimman pieniä pöksyjä. Tuskin markkinoidakseen peppuaan junteille.
- Juhafriikki82
herätys! Suomi on kaksikielinen maa joten ruotsinkieli pitää ottaa huomioon myös.
Meillä on paljon sukujuuria Ruotsista. - -
Minulle ihan sama.
Puhukoon vaikka mandariinikiinaa, kunhan juoksevat kovaa. - ex-juoksija
Käveles Juha lähimmälle optikolle ja hanki lasit. Erikssonin takamus ei ole missään nimessä hyvä, lattaperse.
Katso youtubesta mm. johanna halkoaho, siinä on unelmabeba, jota jokainen mies katselee mielellään. - Juha82222222
joo olin väärässä, ei huikea pylly mutta hieno vartalo muuten sillä Erikssonin.
- -
Johanna Halkoaholla on notkoselkä, joka korostaa takapuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748