taas 8 kuukauden hoitoputki, tänään puhtaat tt-kuvat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toivottavasti vaste kestää kauan.
Hyvää alkavaa syksyä kaikille ))))
Nyt on selätetty
6
306
Vastaukset
- :-)
Jee, hieno homma! Onnittelut.
Hyvät syksyt sinulle! - M;;M;;
Harvoin enää käyn täällä,mutta parempi myöhään jos koskaan.
Siis Onnittelut hyvistä kuvista sinulle kevään kukka.Päätä vaan mielessäsi jotta vaste kestää vuosikymmeniä ja elät sen mukaa riemuiten jokaisesta päivästä ja sanot itsellesi jotta olet syövästä vapaa ja "sillä siisti" :))) - Lysu 10
Oikein paljon ommea puhtaista kuvistasi kevään kukka olen tosi iloinen puolestasi. Vähän viiveellä olen nyt täällä koneen äärellä, kun mukavassa naisporukassa vietimme muutaman päivän ylläksen ruskaa katselemassa. Kuukkelit oli röyhkeitä mutta kauniita. Kaikille palstalaisille hyvää syksyn jatkoa!
- Kaipuu on kova
Onnea Kevään kukka ja hyvää syksyä sinulle ja perheellesi,samoin kaikille palstan syöpä potilaille.Teitä kaivataan kovasti täälä.Kirjoitelkaa useamin!
- kevät-10
Ihanaa lukea hyvät uutisesi,hakemalla hai tietoa sinusta ja löysin:))
- Zemppiä!
Myös sinun tervehdyksesi mukavaa lukea, kevät-10!
Eläköön tämä asiallinen syöpäpotilaat-palsta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768