Ainahan haukutaan, että teiniäidit on niin vastuuttomia ja miten ne saa lapsia niin nuorena, mutta silti samalla unohdetaan, että uuden ihmiselämän alkuun saattamisessa tarvitaan myös yksilö toista sukupuolta.
Ei pidä unohtaa että teini-isiä on yhtä paljon kuin äitejä, ja molemmat ovat vastuussa.
Teiniperheet
kaikkivastuuseen
3
225
Vastaukset
- Tshihhih
Niin mut kato juttuhan aina menee niin muiden mukaan että nainen on pakottanu tai keplotellu ittensä jotenki raskaaks. Mun tilantees kävi vaan sillee et mies halus lasta, niin minäkin, sitten kun alulle oli saatu ni eipä kiinnostanukkaa. nyt oon sit tuleva yh
- kaikkivastuuseen
Niin, se on se ongelma. Miehet ei ota vastuuta, joka niille kuuluu noin 50 prosenttisesti.
Tietysti tottakai te olette itse vastuutta tekemistänne, mutta ette näköjään itse osaa ottaa sitä kunnolla/tarpeeksi. Ettäs teidätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076