Meille tulee spaielilehti kun ollaan kerhon jäseniä. Lehti on tylsääkin tylsempi. Aikaa lehden lukemiseen kuluu alle 3 minsaa, joka kerta. Eikö spanieleista saisi aikaan jotain mielenkiintoista jutun tynkää?
Spanielilehti
3
158
Vastaukset
- chita_86
Totta, meinasin itse perua koko lehden. Jos haluaa tiedot kokeista ja näyttelyistä, niin eivät ne ainakaan siitä lehdestä löydy. Turkinhoidosta ja muustakaan ei ole kertaakaan ollut asiaa.
- spanielin omistaja
Ottavat varmaan ihan ilolla vastaan niitä hyviä juttuja muiltakin. Eli ei kun kirjoittamaan sinne lehteen, eikö totta? Itse en ole noita lehtiä monesti lukenutkaan, mutta jäsenyyteni motiivina ei olekkaan se julkaisu.
- cava
Lehtijutut jakavat varmaankin mielipiteitä laidasta laitaan. Itse ns. tavallisena koiraharrastajana toivoisin ns. tavallisia arkipäivän juttuja nimenomaan tästä rodusta (cava) enkä niinkään niitä testituloksia yms.
Laitetaanpa lehteen juttuvinkkejä tai toiveita, katsotaan saataisiinko aikaiseksi "oman näköisemme" lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076