Joo no en osannut päättä että mille palstalle tän avunpyyntöni kirjotan mutta koska ajatukseni on se että jos todella oisin miljonääri en olis tälle palstalle edes ruvennu rustaamaan mitään :)
Nii siis mulla on facebookissa ryhmä nimeltä yksi halaus voi poistaa tuhat murhetta(käy toki tykkäämässä) ja siellä sitten tein kisan jossa suosituin runo voittaa palkinnon ja tarkotus oli jotain ihanaa ostaa ja lähettää sitten voittajalle mutta nyt kun kisa on ratkennut ja jotakin pitäis postittaa niin mulla ei oo mitään ajatusta mitä lähettäisin ja toisena ongelma on se että mulla ei oikeestaan yhtään rahaa tällä hetkellä! Eli jos palkinto vaatii rahaa toivoisin että sen arvo olis alle 10e. Olkaa te mielikuvituksellimepia ja kertokaa mulle ideoita ja nopeasti! :)
Mä todellan tarviin apua! :)
APUA NOPEASTI :)
apuaaaaaaa
4
133
Vastaukset
- ouou
maatiaiskissoja saa ilmaseks
- elämän puolesta
etsä mitään apua tarvitse, jos puhut kuin kirjoitat je viittit vielä tehdä duunii, sä pärjäät=)
- himmelintekijä
hae kourallinen järviruokoa ja tee tähti ja lähetä se, tai vaihtoehtoisesti näperrä papersta ruusu. Patalappukin, sellainen sydämen kuvalla koristettu olis nasta juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897