Vittu sä oot ihan säälittävä pelle oot ihan ruma ka´ns....ketä vittua sä matkit oikee älä vaan sano et EMINEM:Ä koska sitä sä et ikinä tule olemaan vitun paska laulaja sä oot kan s ei ees tajuu niitä ihan sekavia ja PASKOJAAAAAAA
Ihan Paskaaaa
5
509
Vastaukset
- pikku g pois!
Oon samaa mieltä!
- Rose
Toki saa olla mielipiteet mutta kasvakaahan nyt ja kertokaa asiallisia mielipiteitä..
- ainut järkevä(kö)
Rose kirjoitti:
Toki saa olla mielipiteet mutta kasvakaahan nyt ja kertokaa asiallisia mielipiteitä..
ootte säälittävii. toki kaikilla saa olla mielipiteet mutta kannatta miettii ennen kun sanoo!!! Pikku g.llä on monta tuhatta fania, ja Henkka antaa tollaset roskakommentit mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. eihän sille mitään voi että kaikilla on oma musiikkimakunsa. Mä vihaan tuiskua, mut en mä silti sen palstalle mee haukkuun sitä pystyyn, onhan antillakin faneja..
- toinen järkevä... :)
ainut järkevä(kö) kirjoitti:
ootte säälittävii. toki kaikilla saa olla mielipiteet mutta kannatta miettii ennen kun sanoo!!! Pikku g.llä on monta tuhatta fania, ja Henkka antaa tollaset roskakommentit mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. eihän sille mitään voi että kaikilla on oma musiikkimakunsa. Mä vihaan tuiskua, mut en mä silti sen palstalle mee haukkuun sitä pystyyn, onhan antillakin faneja..
no NIINPÄ! toi oli niin hyvin sanottu et eipä siihen oo paljo lisättävää...! en mäkään tuiskust pahemmin tykkää mut en mä sitä silti tuu tänne haukkuun....pikkuG on ihana! i love you, henkka!
- I LOVE PIKKUG!!!!!!!!!
PIKKUG ON PARASSS! PIKKUG ON PARASSS!! PIKKUG ON P_A_R_A_S!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184