Ledit vilkkuu basson tahtiin

nikmae

sain onnistumaan ledit vilkkumaan basson tahtiin kyktkemällä ne basson johtoihin jotka lähtee vahvarista mutta ei menny kauaankaa kun toinen ledi nauhoista kärähti onko kellään tietoa millä pystyisin estämään sen että ledi nauhat eivät kärähtäisi... toki se ledi nauha kyl oli kiinasta :D... ideoia olisi mukava kuulla

8

2613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jtakstjaösdt

ei kyllä kannata kytkeä led nauhoja basson johtoihin, ei tuu kestään.

Ite ostin vasitut ledkehykset kaiuttimiin, mutta niitä ei saa vilkkumaan. Hienot ne kyllä on.

• ajay_

Voit koettaa laittaa etuvastuksen ledinauhan ja johdon väliin. Ohjeita vastuksen mitoittamiseen löytyy varmasti internetistä.

• Typerää touhua!

Eikö se typeryys jo riitä että se älytön basson jumputus kuuluu pari minuuttia ennenkun itse auto saapuu paikalle? Pitääkö siihen saada vielä jotkut lapsellisen typerät valot vilkkumaan??! Ei vittu! Ymmärrättekö lainkaan miten typerältä se basson jumputus kuulostaa kun ne tuning-virvilän pellit vielä resonoi basson takia??!! Miksi niissä autoissa pitää se musiikki ylipäätään huutaa niin vitun kovaa? Ymmärrän että autoja viritetään että ne saadaan kulkemaan paremmin mutta mikä ***vetin itsetarkoitus on niillä bassoilla?? Onko mukavaa ajaa mun tärykalvot sattuu kun poppi soi? Saako niillä bassoilla pissiksiltä piparia kun basarit oikein hakkaa??

• minä86

s**tanan puusilmä....ei se basson ääni nii kauhiasti sisällä soi...desibelejäkää oo kuin reilu 70...jos ei huudata....se vaan kuulostaa paremmalta ku on vähä subbarin tapasta auton peräs

• spurdo1234

Sullon liian pienet subbarit ja vahvarit jos ei valot vilku basson tahtiin1!

• nikmae

tota päin vastoin mun ledivalot kärähti liiasta tehosta kaikki ledien muuntajan komponentit suorastaan räjähti :D

• kyllä jytisee

itelläni on myö valot mitkä välkkyy subin tahtii :D

volume ei tarvii olla ku 12 ni jytisee vieläkii aika hyvi :D 2x12"

• skipiduwei

multa tippu peräluukku eilen mulla 2x1000w rms aika cool kun ei oo peräluukkua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe