Tiettyjen matkustajien tapa varata penkkejä tavaroilleen

junamatkustaja

Oletteko kohdanneet näitä ihmisiä jotka lähijunissa ovat sitä mieltä että heillä on oikeus varata itselleen ja tavaroilleen kokonainen loosi tai vähintään kaksi penkkiä. Viimeeksi tänään nainen sanoi minulle että olisin voinut istua jonnekin muualle. Minusta penkit ovat vain matkustajille tarkotettuja ja toimistoa perustaijiat voisivat kulkea taksilla tai tehdä hommat kotona tai työssä. Jos minulla on työmatka 1,5 tuntia per suunta, ja seisomatyö, olen sitä mieltä että olen oikeutettu saada istua edes työmatkan ajan. Olen nähnyt että muut matkustajat eivät uskalla sanoa näille tavaroitensa levittäjille mitään, seisovat mielummin.
Minusta Vr pitäisi lippuihin laittaa viestiä että matkalippu on tarkoitettu yhden ihmisen istumista varten, tavarat säilytetään niille tarkoitetulle paikoille! Lipuntarkastajat saisivat sakottaa näitä paikkojen varaajia!!
Mulle tapahtuu näitä vähintään kerran viikossa ja ne ovat järjestäen olleet naisia!! Miehet osaavat istua kapeammin, niillä on tabletti kädessä ja kassi lattialla jalkojen takana. Muijat ovat nykyään vailla kasvatusta, ja kaikkimullehetitännenyt!!! Minulla on vaikeata käsittää sitä kun olen kasvatusta saanut!

1

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaa pattiin

Mä tungen sinne penkin laitaan ja istun vaikka kamojen päälle - olen ostanut itselleni lipun ja se oikeuttaa lähijunissa istumispaikkaan. Jos eivät ehdi nykäistä veskaansa alta pois, niin oma vika. Junat on ruuhka-aikaan niin täynnä, ettei siellä ole kassipaikkoja!

Lipuntarkastajat saisivat sakottaa näitä paikkojen varaajia!! Yes, agree.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe