Olen menossa kielimatkalle ja olen kattonu tossa STS:än sivuja ja Maltalle haluaisin (tietenkään en ole vielä kohteesta100% varma). Sitä vaan että onko jollain kokemuksia STS:stä (hyviä tai huonoja) Ois kiva tietää esim. että onko asiat niinkuin esitteissä luvataan vai olisiko vaikka EF luotettavampi? Ja lisäksi kun katoin STS:n sivuilta niitä oppilaiden kokemuksia niin kaikki oli tyttöjen tekemiä..... Kai sielä poikiakin on? ku sellane 50 50 ois mukavampi =)
Kielimatkalle 15v
3
105
Vastaukset
- dididididid
Ehkä monia poikia ei niinkään kiinnosta kirjoittaa kokemuksistaan STS:än sivulle?
- eeddu15v
tota en tullu ajatelleekskaa :D
- olji8
On monia muitakin kielimatkoja järjestäviä järjestöjä. Itse olin Japanissa viime kesänä Speakfunin kautta vähän yli 3 viikkoa kielimatkalla. Piti ite järjestää lennot ja lentää sitten yksin Japaniin asti, mutta kyllä siinä oppikin selviytymään vähän kaikista kommelluksista :) Monta kaverii on ollu just viime vuonna Maltalla Ef.n kautta on ollu kulma ihn kiva reissu. On siellä poikiaki, mutta ehkä hiukn vähemmän toisen ryhmässä oli vaan yks suomalainen poika. Mutta suosittelen katsomaan muitakin vaihtoehtoja !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180